AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #1 Skrevet 12. april 2023 Jeg tar aldri med meg vonde følelser hjem og blir ikke sur for uvanene hun har hatt siden vi møttes. Hadde jeg ikke taklet de hadde jeg ikke blitt sammen med henne. Hun er pottesur om jeg prater mye til henne om morgenen nå og følelsene hennes lyser gjennom rommet. Sex er en stor mangelvare. Hvorfor kan hun ikke være snill mot meg? Jeg har prøvd å gjøre nesten alt av husarbeidet uten at det har hjulpet Anonymkode: 5baab...1d9
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #2 Skrevet 12. april 2023 Virker som hun har litt lite respekt for deg. Hvorfor setter du ikke ned foten for sånn drittoppførsel? Mulig hun synes du er litt dottete. Anonymkode: ffb20...958
Pippi Lotta Skrevet 12. april 2023 #3 Skrevet 12. april 2023 Har du prøvd å snake med henne om at du føller hun er sur? Eventuelt prøvd terapi? Vanskelig å komme med noen konkrete råd med så lite informasjon.
Carrot Skrevet 12. april 2023 #4 Skrevet 12. april 2023 Si fra når ting skjer at dette ikke er OK for deg og ta opp hva du trenger for at et forhold skal være bra for din del også. Og hvis hun blir sur når du tar det opp kan du jo bare si "dette er akkurat det jeg ønsker vi skal snakke om for dette er ikke greit for meg" - men tenk godt gjennom hva du ønsker som utfall og om du er villig til å gå om det ikke fører frem..
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #5 Skrevet 12. april 2023 Det er alltid to sider av en sak. Du har garantert noen uvaner du også, som hun lever med. Kanskje hun har grunn til å være sur. Du må nesten bare prate med henne. Anonymkode: 5d472...877 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #6 Skrevet 12. april 2023 Det er ikke alle som er morgenfugler. Noen av oss trenger fred til vi har våknet skikkelig og fått i oss mat. Det synes jeg du bør respektere. Akkurat som hun ikke vekker deg midt på natta for å bable om noe. Hun respekterer at du vil ha fred om natten! Har dere snakket om sexlivet? På en ikke-kritiserende måte? Vet du hvorfor hun ikke vil ha sex? Det hjelper ikke å gjøre mye husarbeide hvis det f.eks er manglende hygiene som er problemet (kun et eksempel) Anonymkode: 99a34...4b5 1
Andro Skrevet 12. april 2023 #7 Skrevet 12. april 2023 Kanskje hun ikke er sur i det hele tatt. Kanskje hun er lei seg, deprimert eller bare trøtt? Jeg skjønner heller ikke poenget med å skravle noe større om morgenen. Vi starter dagen med hver vår avis eller pad, og konsentrerer oss om å spise, planlegge og komme oss ut og igang. Koser oss i hver vår boble ved samme bord. Sex er ikke noe man har for å være snill. Det er noe man har når man har lyst. Hvorfor partneren ikke har lyst må du spørre henne om. Helst ikke på en konfronterende måte. "Har du det bra om dagen, jeg syns du er litt tilbaketrukket?" "Syns det er så hyggelig når vi skravler, når føler du mest for å gjøre det?" Et forhold handler om å tilpasse seg hverandre og sette seg inn i hvordan den andre har det, og hva den vil. Har du spurt hva hun reelt sett forventer av deg. Det er en fin innstilling å kunne legge bak seg vonde følelser, og ikke henge seg opp i uvaner. Det er også fint å forholde seg til hva partneren sier og ønsker seg, og spørre om det er uklart. Hvor mye bekrefter du at du liker henne, savner samtaler og nærhet og at du ønsker å gjøre henne godt? (Og hvor mye anklager du henne for å bli sur når du snakker mens hun vil ha stillhet?)
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #8 Skrevet 12. april 2023 Kvitt deg med henne. Du får det sikkert bedre alene. Anonymkode: cb813...744
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå