AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #1 Skrevet 12. april 2023 En herlig kvinne har nettop startet på arbeidsplassen hvor jeg jobber. til tider jobber vi bare oss to sammen. Føler hun kikker ekstra på meg og muligens smile i blant. Som regel har jeg ikke noe spesielt vært til en stor interesse for damer, men hun der virker som hun har noe for meg. Dessuten har hun kvaliteter som faktisk jeg liker. Hun er snill, hjelpsom og har ganske store bryster. Fikk Facebook hennes, men hun har ikke godtatt, heller ikke svarer på meldinger jeg sender. Føler hun er på og forelsket i meg, men samtidig kan du være kald og slem, særlig nå i det sister. Noe jeg ikke skjønner noe av. Etter min er erfaring er Norske menn svært ettertraktet av Tyrkiske damer. hvordan tolker dere dette her? Jeg er en mann på 31 og hun er en kvinne på 19 Anonymkode: a6cd4...2d2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #2 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Etter min er erfaring er Norske menn svært ettertraktet av Tyrkiske damer Minner meg om en biker-venn på 55 som prøvde seg på ei mye yngre fra Sør-Amerika fordi han mente han hadde sett hun på tiltok at hun like Norske gutter i større grad enn andre type gutter. Anonymkode: 63112...0d2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #3 Skrevet 12. april 2023 31 og 19 er nok til å skjønne at sjansen var slim... dessuten tror jeg tyrkiske damer er de som er minst hypp på Norske menn.. Anonymkode: d7e24...965 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #4 Skrevet 12. april 2023 Huff. Nok et innlegg hvor en ekkel eldre Norsk mann som tror han kan velge å vrake "dumme" yngre utenlandske kvinner. Anonymkode: 263a6...a30 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #5 Skrevet 12. april 2023 For henne er du sannsynligvis altfor gammel. Det er noe med å komme ny inn i en bedrift - og prøve å balansere profesjonalitet og høflighet, samtidig som man skal klare å avvise feks deg som ikke tar hintet..du burde vel strengt talt forstå hintet når hun ikke svarer på meldinger eller godtar venneforespørsler? Hun ønsker å være profesjonell, og skille mellom jobb og privat. Du burde være voksen nok til å forstå det. Anonymkode: 17d0b...e93
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #6 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hun er snill, hjelpsom og har ganske store bryster. 😂😂😂 Et Kinderegg der altså. Du skriver forresten ikke som en norsk mann, med din rare ordstilling. Anonymkode: 7e367...62f 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #7 Skrevet 12. april 2023 Her er det noe på gang, du får spør faren om pris. Lykke til. Anonymkode: f12db...9b3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #8 Skrevet 12. april 2023 Tja, troller…eh nei, tolker det dithen at du kjeder deg på morrakvisten. At du skriver dårlig norsk, og at du dermed er fra utlandet. Så 2 av 10 kanskje? Men da er jeg snill. Anonymkode: ade62...d26
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #9 Skrevet 12. april 2023 Hun er hyggelig på jobb fordi hun må. Hun godtar ikke venneforespørsel og ignorerer meldinger fra deg fordi hun ikke vil ha den type kontakt du vil ha. Det er ganske åpenbart så skjønner ikke hvorfor du spør. At hun er forelsket i deg? Nei. Anonymkode: e313e...acd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå