Gå til innhold

Maskin til å bake brød

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om denne tråden står i riktig kategori, men prøver her. 

Jeg er helt grønn på dette så jeg har en haug med spørsmål 😅

Noen som har en brødmaskin og anbefale? Hvor lang tid bruker en slik maskin på et brød? Lager den bare ferdig deigen eller steker den ferdig i tillegg? Tar den mye plass, er den vanskelig å rengjøre? Kan jeg lage alle mulige oppskrifter i den, selv med frø og alt? Smaker det bedre/samme eller mindre godt av brødrne som er laget i den? Et det store brød den lager? Kan isåfall noe av det fryses med hell??  Tuuuusen takk for alle svar som kan gjøre meg klokere 🙂

Anonymkode: d509f...a02

AnonymBruker
Skrevet

Kastet min brødbakemaskin for en stund siden.Komfyr og brødformer er enkelt og lettest for min del.

Anonymkode: d631d...45a

• Liker 2
Skrevet

Hadde brødbakemaskin tidligere, men som bruker over sier er det mye enklere med stekeovn og brødformer. Ja, du kan bake mange forskjellige typer brød, men det tar lang tid, og i tillegg får du et hull i midten av brødet pga eltekroken (fikk i hvertfall det i min maskin). 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig med de over, stekeovn og brødformer er bedre. Kastet nettopp min brødbakermaskin jeg også, den tok opp masse plass og var mer upraktisk enn praktisk. 

Anonymkode: 98e50...547

• Liker 1
Skrevet

Google og les tester, får nok mer ut av det enn å spørre her (ref tidligere brødbakemaskin-tråder)

AnonymBruker
Skrevet

De er geniale. Ferskt brød hver morgen.

Anonymkode: 5eddc...a85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...