Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2006 #1 Skrevet 2. januar 2006 Trodde ikke jeg hadde noen "grense", men nå lurer jeg... Møtte en utrolig kjekk mann som er tretten år eldre enn meg, fantaserer om han og vi har noe på gang, men: 1:Tror ikke jeg kan tenke meg å gå ut i offentligheten med han, fordi jeg er redd for hva andre vil tenke 2: har kanskje litt fordommer for menn med yngre damer, så tenker at noe må være galt med han... Men så klarer jeg ikke å få han ut av hode...
Hu i Svingen Skrevet 2. januar 2006 #2 Skrevet 2. januar 2006 Vel, hvis du ikke er stolt av å vise deg med ham så finn en annen. *krass i dag*
Gjest Bellatrix Skrevet 2. januar 2006 #3 Skrevet 2. januar 2006 Vel, hvis du ikke er stolt av å vise deg med ham så finn en annen. *krass i dag* ← Jepp. Og hvis du har fordommer mot han sø bør du prøve å utvide perspektivet på livet litt.
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2006 #4 Skrevet 2. januar 2006 Onde tunger, les: venner, liker å hevde jeg ikke har noen grense oppad Men hvis de er eldre enn faren min bremser jeg vel...
Gjest Bellatrix Skrevet 2. januar 2006 #5 Skrevet 2. januar 2006 (endret) Jeg trodde jeg hadde en grense på 10 år, men det var helt til jeg møtte mannen i mitt liv. Endret 2. januar 2006 av Smurf
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2006 #6 Skrevet 2. januar 2006 Han er 40 og jeg 27.... er bare litt redd for at jeg er et "trofe" for han
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2006 #7 Skrevet 3. januar 2006 ser ikke noe feil på han, men er redd for hva andre vil tenke... har allerede fått advarsler fra venner.... som synes han er altfor gammel for meg.
Gjest Bellatrix Skrevet 3. januar 2006 #8 Skrevet 3. januar 2006 Om han er forelska så er du jo det. Man er vel stolt av kjæresten sin, om hun er 27 eller 47?
Gjest Bellatrix Skrevet 3. januar 2006 #9 Skrevet 3. januar 2006 ser ikke noe feil på han, men er redd for hva andre vil tenke... har allerede fått advarsler fra venner.... som synes han er altfor gammel for meg. ← Er det du eller vennene dine som skal være sammen med han?
Xora Skrevet 3. januar 2006 #10 Skrevet 3. januar 2006 Min erfaring er at dersom mannen er noen år eldre (var sammen med en som var 14 år eldre da jeg var 25) så er han mye mer stolt av meg, han er mer gentlemann og har mer livserfaring. Vi fungerte greit ilag, det som ødela for oss var angsten hans og hans flukt fra livet sitt. Dersom du er forelska og har følelser for en mann som er 13 år eldre så er det vel ikke noe å skamme deg over? Du er jo 27 år selv jo! Hadde vært litt annerledes om du var 17 og han 30 vil jeg tro! MEN er bare deg som må føle deg frem til hva som er riktig, det sies jo at kjærlighet ikke har noen alder. Lykke til!
Gjest Piper Skrevet 3. januar 2006 #11 Skrevet 3. januar 2006 Når man er 27 år, burde man ha blitt så gammel at en klarte å bestemme over livet sitt selv. Er en så opptatt av hva venner og familie tenker, kan nok den beste flakse forbi.
Shagya Skrevet 3. januar 2006 #12 Skrevet 3. januar 2006 Jeg har en (veiledende) grense ja, men den gjelder for meg. Hva som er rett for deg må du finne ut selv....
Gjest ung23 Skrevet 3. januar 2006 #13 Skrevet 3. januar 2006 ingen grense. men etter erfaring foretrekker jeg menn som er 20-25 år eldre enn meg... jepp men de skal ha visse egenskaper
Gjest 2324 Skrevet 3. januar 2006 #14 Skrevet 3. januar 2006 Jeg ville ikke vært sammen med noen som er yngre enn meg, men det er fordi jeg bare er 20 enda, når jeg blir eldre har sikkert ikke det så mye å si. Og jeg ville heller ikke vært sammen med en som var mye eldre enn meg, en grense på 5 år ca.. Men dette gjelder meg, så lenge begge parter i forholdet er likeverdige og voksne bryr jeg meg ikke om alderen deres.
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2006 #15 Skrevet 3. januar 2006 Trofe? Tror du han skal stoppe deg ut, ta livet av deg osv.??? Kjærlighet og alder har ingen begrensninger, men jeg pleier å bli veeldig fornuftig om jeg kunne vært mora hans... Om noen år bryr jeg meg sikkert ikke om det heller...
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2006 #16 Skrevet 3. januar 2006 også vil jeg ha en partner å bli gammel sammen med.... Jeg må avslutte før det går for langt, ser ikke noen lang fremtid. Prøver å være fornuftig..... Men savner han hele tiden når jeg ikke er med han... Jeg fortjener han vel egentlig ikke når jeg har slike tanker...
Gjest Varg-Menja Skrevet 3. januar 2006 #17 Skrevet 3. januar 2006 40 er da ingen alder nødvendigvis, Brad Pitt har passert førti, uten at det har noe å si... Jeg setter ingen aldersgrense, men vurderer potensielle kjærester individuelt.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 3. januar 2006 #18 Skrevet 3. januar 2006 Jeg syns ikke 13 år eldre hørtes ille ut i det hele tatt når det er snakk om 27 og 40.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 3. januar 2006 #20 Skrevet 3. januar 2006 Jeg synes yrkesaktiv alder er et greit spekter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå