AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #1 Skrevet 12. april 2023 Er kvinne i slutten av 20-årene. Har det siste året blitt mer og mer interessert i menn som er en 10-20 år eldre enn meg. Utseendemessig liker jeg kjekke, velstelte menn med litt grålig hår. Gjerne litt trente og/eller som tar vare på kroppen sin. Trenger ikke trene flere dager i uken, but you know Men det viktigste av alt er personligheten! Jeg synes rolige menn er så tiltrekkende. En eldre mann som vet hvem han er, er selvsikker, observerende og som kan «berolige» meg er himmelen!! Ha-ha. Jeg er ikke en «urolig» person sånn sett, men er sprudlende og litt distré. Har nylig kommet ut av et forhold og har lyst til å treffe litt eldre menn. Må vel bare laste ned en dating-app antar jeg. Noen andre kvinner som har erfaring med å treffe litt eldre menn for sex, evnt forhold? Anonymkode: 1eb0f...2fb 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #2 Skrevet 12. april 2023 Jeg er selv 29år, alltid likt menn som er endel år eldre. Nå har jeg en elsker på 45år, vi har holdt på i ca 2år. Selv ligger jeg ikke med andre da han gir meg det som trengs, liker også det at vi har et avslappet forhold. Møtes for sextreffene, etterpå har vi kos og nærhet såklart. For meg er det helt topp Sexen er god og selvsikker, åpnet seg en ny verden. Jeg var samboer i 5år tidligere. Min er litt trent og slank, hår på bryst og mage 😍 Er litt dominant som jeg liker, slipper meg skikkelig løs. Mer enn når jeg var i et romantisk forhold. Fått prøve ting jeg bare fantaserte om før... Mitt tips er å la det stå til, kos deg. Ha sex, finn deg en du liker å ha sex med! Så møtes dere som avtalte treff, ikke gjør noe mer ut av relasjonen enn sextreffene. Så fort man starter å utvide relasjonen kan ting endre seg....det har lært meg nå. Deilig sex kan man fint ha uten å være noe mer.... Anonymkode: 38fc0...18f 5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #3 Skrevet 12. april 2023 Huff. Jeg tror du kommer til å slite. Vi eldre menn, går etter rolige, selvsikre damer i 60-årsalderen, som gir seg hen, uten tanke på graviditet eller drama. Anonymkode: b91d9...179 3
Biloba Skrevet 12. april 2023 #4 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Huff. Jeg tror du kommer til å slite. Vi eldre menn, går etter rolige, selvsikre damer i 60-årsalderen, som gir seg hen, uten tanke på graviditet eller drama. Anonymkode: b91d9...179 Menn på 45-55 går ikke typisk etter damer i 60-årsalderen, en dame i slutten av 20-årene sliter ikke med å finne menn i noen aldre med viriliteten i behold.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #5 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er kvinne i slutten av 20-årene. Har det siste året blitt mer og mer interessert i menn som er en 10-20 år eldre enn meg. Utseendemessig liker jeg kjekke, velstelte menn med litt grålig hår. Gjerne litt trente og/eller som tar vare på kroppen sin. Trenger ikke trene flere dager i uken, but you know Men det viktigste av alt er personligheten! Jeg synes rolige menn er så tiltrekkende. En eldre mann som vet hvem han er, er selvsikker, observerende og som kan «berolige» meg er himmelen!! Ha-ha. Jeg er ikke en «urolig» person sånn sett, men er sprudlende og litt distré. Har nylig kommet ut av et forhold og har lyst til å treffe litt eldre menn. Må vel bare laste ned en dating-app antar jeg. Noen andre kvinner som har erfaring med å treffe litt eldre menn for sex, evnt forhold? Anonymkode: 1eb0f...2fb Gift med en eldre kæll i 50 åra! Elsker det. Han setter krav til meg, elsker meg så dypt og er virkelig amazing. Sex'n er intens, og amazing ! Aldri hatt så intense orgasmer 😍, og han er åpen for å lære og utforske og trenger ikke fler for å utforske. Han er rolig og stødig, og med på egentlig alt❤️! Han er min beste venn, partner og ja. Han er absolutt alt. Han er like stor sofa gris som festløve. Tilpasser seg absolutt alt easy peasy ❤️❤️ Anonymkode: 9457f...2c1 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #6 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Huff. Jeg tror du kommer til å slite. Vi eldre menn, går etter rolige, selvsikre damer i 60-årsalderen, som gir seg hen, uten tanke på graviditet eller drama. Anonymkode: b91d9...179 Tullball 🤣🤣🤣! Min mann gikk på meg som er i 30 åra og syns kjerringer i 40-50 åra er gørr kjedelige 🤣! Fordi han er en håndfull han som meg og sta ass hell og liker å game - og sjeldent gamle tanter liker mennene game 🤣🤣🤣! Noen menn i 50 åra vil gjerne ha barn så legg bort Vaset ditt 🤣 Anonymkode: 9457f...2c1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #7 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er selv 29år, alltid likt menn som er endel år eldre. Nå har jeg en elsker på 45år, vi har holdt på i ca 2år. Selv ligger jeg ikke med andre da han gir meg det som trengs, liker også det at vi har et avslappet forhold. Møtes for sextreffene, etterpå har vi kos og nærhet såklart. For meg er det helt topp Sexen er god og selvsikker, åpnet seg en ny verden. Jeg var samboer i 5år tidligere. Min er litt trent og slank, hår på bryst og mage 😍 Er litt dominant som jeg liker, slipper meg skikkelig løs. Mer enn når jeg var i et romantisk forhold. Fått prøve ting jeg bare fantaserte om før... Mitt tips er å la det stå til, kos deg. Ha sex, finn deg en du liker å ha sex med! Så møtes dere som avtalte treff, ikke gjør noe mer ut av relasjonen enn sextreffene. Så fort man starter å utvide relasjonen kan ting endre seg....det har lært meg nå. Deilig sex kan man fint ha uten å være noe mer.... Anonymkode: 38fc0...18f Høres helt perfekt ut ❤️ Hvor møtte du han? Anonymkode: 1eb0f...2fb
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #8 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Gift med en eldre kæll i 50 åra! Elsker det. Han setter krav til meg, elsker meg så dypt og er virkelig amazing. Sex'n er intens, og amazing ! Aldri hatt så intense orgasmer 😍, og han er åpen for å lære og utforske og trenger ikke fler for å utforske. Han er rolig og stødig, og med på egentlig alt❤️! Han er min beste venn, partner og ja. Han er absolutt alt. Han er like stor sofa gris som festløve. Tilpasser seg absolutt alt easy peasy ❤️❤️ Anonymkode: 9457f...2c1 ❤️❤️ Hvor møtte du han? Han høres fantastisk ut! Anonymkode: 1eb0f...2fb
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #9 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tullball 🤣🤣🤣! Min mann gikk på meg som er i 30 åra og syns kjerringer i 40-50 åra er gørr kjedelige 🤣! Fordi han er en håndfull han som meg og sta ass hell og liker å game - og sjeldent gamle tanter liker mennene game 🤣🤣🤣! Noen menn i 50 åra vil gjerne ha barn så legg bort Vaset ditt 🤣 Anonymkode: 9457f...2c1 Men DU vil vel ikke ha en så gammel mann? Bare tap. Dårligere og dårligere sex, kjedeligere og kjedeligere liv, og så blir han sjuk og forventer servicenivå av en annen verden. Du hadde kanskje ikke så mange andre valg? Anonymkode: 7aa17...895 4
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #10 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ❤️❤️ Hvor møtte du han? Han høres fantastisk ut! Anonymkode: 1eb0f...2fb Forøvrig verdens letteste sak å plukke opp en gammel gris, bare sett inn en annonse et sted, da kommer de flommende og rennende. Anonymkode: 7aa17...895 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #11 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Tullball 🤣🤣🤣! Min mann gikk på meg som er i 30 åra og syns kjerringer i 40-50 åra er gørr kjedelige 🤣! Fordi han er en håndfull han som meg og sta ass hell og liker å game - og sjeldent gamle tanter liker mennene game 🤣🤣🤣! Noen menn i 50 åra vil gjerne ha barn så legg bort Vaset ditt 🤣 Anonymkode: 9457f...2c1 Det er så søtt med sånne som ikke skjønner at de selv blir eldre også 😊 Anonymkode: a77c5...9e9 4 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #12 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Forøvrig verdens letteste sak å plukke opp en gammel gris, bare sett inn en annonse et sted, da kommer de flommende og rennende. Anonymkode: 7aa17...895 Er gamle menn automatisk gamle griser? Eller blir de det først når de viser tegn til å ha en seksualitet? Anonymkode: 14f6a...8ed 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #13 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Huff. Jeg tror du kommer til å slite. Vi eldre menn, går etter rolige, selvsikre damer i 60-årsalderen, som gir seg hen, uten tanke på graviditet eller drama. Anonymkode: b91d9...179 Ja, jeg er under 45 og foretrekker det samme. Mye mer behagelig, og mange av de holder seg utrolig godt. Anonymkode: af712...876 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #14 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er gamle menn automatisk gamle griser? Eller blir de det først når de viser tegn til å ha en seksualitet? Anonymkode: 14f6a...8ed De blir i hvert fall gamle griser i det øyeblikket de begynner å sikle på ressurssvake unge kvinner. Ressurssterke unge kvinner har de ikke sjans på, så det blir de svake. Forøvrig noe umodent og usexy over gamle menn som insisterer på at alderen ikke biter på dem...Du må være ganske korka for å tro på den. Anonymkode: 7aa17...895 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #15 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De blir i hvert fall gamle griser i det øyeblikket de begynner å sikle på ressurssvake unge kvinner. Ressurssterke unge kvinner har de ikke sjans på, så det blir de svake. Forøvrig noe umodent og usexy over gamle menn som insisterer på at alderen ikke biter på dem...Du må være ganske korka for å tro på den. Anonymkode: 7aa17...895 Jeg tror voksne/eldre menn kan sikle på alle damer. Og kanskje mer de som er ressurssterke enn ressurssvake. Men hva med damen som er ts ei denne tråden da? Synes du hun virker ressurssvak? Voksne menn har jo tydeligvis en mulig sjans på henne? Anonymkode: 14f6a...8ed 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #16 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror voksne/eldre menn kan sikle på alle damer. Og kanskje mer de som er ressurssterke enn ressurssvake. Men hva med damen som er ts ei denne tråden da? Synes du hun virker ressurssvak? Voksne menn har jo tydeligvis en mulig sjans på henne? Anonymkode: 14f6a...8ed Eh..nå er det vel ikke lov med brukerdebatt, men synes ikke .. refleksjonsevnen hennes imponerer. Strengt tatt ikke emojibruk eller evne til å ordlegge seg heller? Anonymkode: 7aa17...895 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #17 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Eh..nå er det vel ikke lov med brukerdebatt, men synes ikke .. refleksjonsevnen hennes imponerer. Strengt tatt ikke emojibruk eller evne til å ordlegge seg heller? Anonymkode: 7aa17...895 Jeg synes hun formulerer seg helt fint og greit, men enig i at det ikke er poenget. Jeg synes det er mer betenkelig at du karakteriserer jenter/damer som ikke deler dine preferanser som ressurssvake. Kan du komme med en god grunn for at en dame på for eksempel 27 ikke skulle kunne ha sex med en på 57? Anonymkode: 14f6a...8ed 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #18 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tror voksne/eldre menn kan sikle på alle damer. Og kanskje mer de som er ressurssterke enn ressurssvake. Men hva med damen som er ts ei denne tråden da? Synes du hun virker ressurssvak? Voksne menn har jo tydeligvis en mulig sjans på henne? Anonymkode: 14f6a...8ed Tror forøvrig også det, at gamle menn sikler mest på ressurssterke unge damer, men hvis de har litt omløp, skjønner og observerer de at ressurssterke unge damer vil ha tilsvarende unge menn. Når det er sagt, er det ikke greit at gamle menn sikler på unge damer, det er urealistisk og litt ekkelt. Den gode nyheten er at den uønskede adferden kan avlæres. Anonymkode: 7aa17...895 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #19 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg synes hun formulerer seg helt fint og greit, men enig i at det ikke er poenget. Jeg synes det er mer betenkelig at du karakteriserer jenter/damer som ikke deler dine preferanser som ressurssvake. Kan du komme med en god grunn for at en dame på for eksempel 27 ikke skulle kunne ha sex med en på 57? Anonymkode: 14f6a...8ed Fordi det er ekkelt, og fordi mentalt og fysisk sunne unge kvinner liker tilsvarende menn. Så enkelt. Anonymkode: 7aa17...895 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #20 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Fordi det er ekkelt, og fordi mentalt og fysisk sunne unge kvinner liker tilsvarende menn. Så enkelt. Anonymkode: 7aa17...895 Så hvis jeg ikke liker blodpølse så skal ingen få like det rett og slett fordi jeg synes det er ekkelt. Du vet, dette er ikke objektivt 'ekkelt' bare fordi du sier det er det. Så jeg utfordrer deg igjen med å komme opp med en god grunn for at ei på 27 ikke skal kunne ha sex med en på 57. Anonymkode: 14f6a...8ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå