Gå til innhold

Redd kjæresten min skal finne ut hvor mange jeg har ligget med

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke døm meg, men jeg har hatt sex med over 70 personer, og jeg er bare 24 år. Vært sammen med typen i 5 mnd. 

Sexene har skjedd litt rundt omkring, men det meste skjedde da jeg var 18-20 år gammel. Roet meg veldig ned siste 2 årene. Allikevel er jeg redd. Hva om han tilfeldigvis skulle møte eller kjenner noen som kjenner en av de, eller kjenner ham? Eller jeg snakker med venninner foran ham og vi snakker om fortiden min… 

Dumper han meg eller? 

Anonymkode: cceb9...355

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

So what, om han møter noen av de eller kjenner noen som kjenner de så vet de jo ikke antallet du har vært med fordet. Helt vanlig å ligge med personer i samme omgangskrets for det er jo den omgangskretsen man har selv så man må tåle at den man er med har ligget med noen man vet hvem er. 

Hvis en mann bryr seg om antallet sexpartnere du har hatt så har han kvinneundertrykkende syn og da bør du dumpe han :) Ingenting å skamme deg over her, du har ikke gjort noe galt! 

Anonymkode: fe755...dfa

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet

Han har da ikke noe med det å gjøre?

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvis en mann bryr seg om antallet sexpartnere du har hatt så har han kvinneundertrykkende syn og da bør du dumpe han :) Ingenting å skamme deg over her, du har ikke gjort noe galt! 

Anonymkode: fe755...dfa

Alvorlig talt. Folk dumper hverandre for de rareste ting. Man er ikke kvinneundertrykkende fordi man reagerer på at noen har hatt sex med over sytti partnere. I en alder av 24. Eller uansett alder. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

TS, kan jeg spørre hvorfor så mange? Var det en trang for validering eller for utforsking? Hva var andelen av bra sex av de 70? 

Jeg er bare nyssjerig. 

Anonymkode: cb22a...95c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

TS, kan jeg spørre hvorfor så mange? Var det en trang for validering eller for utforsking? Hva var andelen av bra sex av de 70? 

Jeg er bare nyssjerig. 

Validering og bekreftelse. Samt mye sex i fylla.

Nesten ingen var bra. 

Angrer bittert og vil nesten flytte ut av landet. 

• Hjerte 10
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nesten ingen var bra. 

Takk for svar.

Trenger ikke å flytte ut landet med mindre du har lyst på bedre klima.

Hva som gjorde at du ikke villet mer? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk for svar.

Trenger ikke å flytte ut landet med mindre du har lyst på bedre klima.

Hva som gjorde at du ikke villet mer? 

Fordi det ikke gjorde meg noe godt. Samt ryktene og stempelet jeg fikk. Flyttet til andre siden av landet og fortsette litt å ha one night stands, men sluttet helt veldig fort.

Tanken var at jeg ønsket å få kjæreste en dag og at jeg ikke kunne fortsette en slik livsstil

• Hjerte 8
Skrevet

Ikke si noe. En partner trenger ikke å vite alt. Det han trenger å vite er at du ikke har noen seksuelt overførbare sykdommer. Finn på et tall — om du i det hele tatt må si noe. 
Min nåværende partner fortalte meg alt for mye om sitt tidligere sexliv,  og det knakk meg nesten. Jeg ble værende, men sexlivet vårt har lidd. 
Hold det for deg selv! 

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Om han gjør det, er han ikke fyren for deg. Bare for å ha det sagt. Og å dumpe noen bare for antallet de har ligget med syns jeg er dårlig mennesking. Meeen, du trenger jo ikke si noe. Oppfordrer aller helst til å unngå å lyge, men heller bare unngå å si det. Merker du at du har god grunn til å lyge om antallet (hvis han f. eks. sier rett ut at et gitt tall, under ditt, er dealbreaker) får du jo heller vurdere å gjøre det. 

Min eks visste mitt antall før vi ble sammen, så det var jo veldig deilig. Nåværende har jeg vært sammen med i snart 1,5 år, og han vet ikke - og vil heller ikke vite. Jeg syns egentlig det er like greit (men det var selvfølgelig også digg å ha en som visste det og som jeg visste at elsket meg/ville ha meg likevel).   

Anonymkode: 634df...e9b

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke døm meg, men jeg har hatt sex med over 70 personer, og jeg er bare 24 år. Vært sammen med typen i 5 mnd. 

Sexene har skjedd litt rundt omkring, men det meste skjedde da jeg var 18-20 år gammel. Roet meg veldig ned siste 2 årene. Allikevel er jeg redd. Hva om han tilfeldigvis skulle møte eller kjenner noen som kjenner en av de, eller kjenner ham? Eller jeg snakker med venninner foran ham og vi snakker om fortiden min… 

Dumper han meg eller? 

Med 70 partnere bør du være ekstremt god i senga. Hvor mange ganger har du hatt std’s? 

Anonymkode: 763ca...229

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nesten ingen var bra. 

Ikke vær for hard mot deg selv. Gjort er gjort og spist er spist. Skjønner dette er en Big deal for noen menn, men langt fra alle.

Sannsynligvis finner han ikke ut av det og personlig tror jeg ikke jeg hadde brydd meg. Jeg hadde uansett ikke prøvd å finne ut av det og har faktisk ingen aning hvor mange partnere noen av mine tidligere partnere har hatt.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dumper han meg eller? 

Er kjæresten din som meg så hadde han ikke tenkt tanken på å dumpe deg på grunn av dette. Hadde klart vært et pluss å vite at det i all hovedsak handlet om dårlig fyllesex.

Fast forward.

Hvis jeg hadde vist at kona hadde hatt en slik fortid. Så hadde jeg nok vært lettere sjalu og mer sårbar for avvisning. Hadde nok ikke likt så meget hvis hun skulle dra "hjem" å møte ungdomsvenner i festlige lag uten meg.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skal være kjæreste med noen, vær ærlig. Ikke nødvendig om eksakt antall partnere, men hvem du var og hvem du er. Du lå med mange, og fortsatte i flere år selv om det var dårlige opplevelser. Det høres ut for meg som en slags selvskading. Tar du vare på deg selv nå? 

Anonymkode: 700ad...253

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvis en mann bryr seg om antallet sexpartnere du har hatt så har han kvinneundertrykkende syn og da bør du dumpe han

Eh..hæ?

Jeg ville ikke vært sammen med en mann som hadde ligget med 70 stk..driver jeg med undertrykkelse jeg da?

Folk må jo lære seg å ta konsekvensene av valgene sine. Når man ikke kan stå for valgene man har tatt - hvor riktige har de valgene vært da? 

For meg har det null betydning om noen velger å ligge med et høyt antall personer - men jeg ønsker ikke å etablere et forhold med folk som har gjort det - for da er vi altfor forskjellige enkelt og greit.

• Liker 8
  • Nyttig 3
Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet

Jeg mener det ikke er «dumpegrunn»

du har erfaring sikkert på både godt og vondt.

for meg er de «verste» de som omtrent ikke har hatt sex.

AnonymBruker
Skrevet

Han er lucky number 71 da😋

Anonymkode: 72b40...86a

AnonymBruker
Skrevet
Maatte_ha_konto skrev (6 minutter siden):

For meg er de «verste» de som omtrent ikke har hatt sex.

Ts har omtrent ikke hatt god sex.

Anonymkode: 700ad...253

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

"Hvis en mann bryr seg om antallet sexpartnere du har hatt så har han kvinneundertrykkende syn og da bør du dumpe han "

er du 11 år ? forstårr du ikke logikk eller enkel tankegang ?

en kvinne som har ligget med 70 når hun kun er 24 viser at hun ikke klarer å ta ansvar over sitt liv, det viser at hun tar mye risk og ikke tenker over konsekvensene som graviditet eller skader hun får psykisk av å ligge med så mange. Det viser til reckless og risky behaviour

menn vil ha en som de kan anse som kjæreste og fremtidig kone, en som har ligget med så mange og går fra fyr til fyr er ikke noe seriøst kjærestematrialet.

forskning viser at antall partnere hos kvinner har sterk kobling til borderline personlighetsforstyrrelse og er koblet til en haug av negative personlighetskarakteristikker som daddy issues , narkotika bruk og hormonforstyrrelser

det er helt legitimt av menn og løpe LANGT unna, for kvinner som ts

det er ikke ts som skal dumpe noen, det er menn som kommer til å løpe når de finner ut av det

om en kvinne kan ligge med så mange på kort tid så kommer hun med enormt mye bagasje, NEI TAKK!

Anonymkode: 583df...16d

Det er mange unge mennesker som prøver dop, drikker seg fra sans og samling, får seg masse inkasso saker osv. Mange gjør mye dumt som purunge personer. Det betyr ikke at disse menneskene alltid vil være alkoholikere, dophuer og gjeldsslaver. 

Anonymkode: 4144f...9a9

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Med 70 partnere bør du være ekstremt god i senga. Hvor mange ganger har du hatt std’s? 

Anonymkode: 763ca...229

Eller tvert imot. Er man god i senga beholder man gjerne partnerne en stund, er man dårlig blir man valgt vekk og må finne seg nye

Anonymkode: 27ffd...6e7

• Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...