Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så forelsket i en mann.  Møtt han før, men ikke snakket IRL. Da jeg var en gang ute på byen, og han var på jobb i Oslo, kun 1 time, og jeg ble sykt besatt. Holder på å bli gal av å tenke på han. Drømmer om han 24/7. følger han til og med på insta. Har tatt kontakt 1 gang før, han avviste meg høflig, han følger meg også. Nå bare klarer jeg ikke å glemme han. Aner ikke hva jeg skal gjøre?  Har til og med drømt at han kommer og kysser meg på armen min, og reddet  meg fra en farlig situasjon, og han kommer i  sin uniform.  Han er verdens kjekkeste fyr. Jeg har likt han helt siden august ifjor, og til og med når jeg dater nye så dukker han opp i mine tanker. Som at han har klistret seg fast der. Han er ganske kjekk og tror har ganske draget på damene.

Han har aktiv livsstil. Har til og med datet litt kollegaen hans, men fortsatt hadde jeg han i tankene, klarer ikke å glemme, klarte ikke en gang å kysse kollegaen hans uten å ha han i tankene, han til og med merket  det på atferden min at jeg var i min egen verden, og dagdrømte, han spurte meg: hva tenker du på nå da, måtte bare si: nei da ingenting, bare litt sliten . Han vet det såklart ikke at jeg er dødsforelsket i kollegaen.😭føler meg ulykkelig forelsket. ❤️hva burde jeg gjøre? For  å glemme han fyren litt? Det er altfor stor aldersforskjell også. Til og med når jeg drømmer om han, så kjenner jeg at jeg er våt der nede etter en sånn drøm om han. Har fått orgasme i søvne. Men så føles det ekte. Ja veit ikke føler meg som en liten unge som blir besatt av en mann etter 1 time. Aldri følt sånne følelser mot en fyr så lenge. Jeg har til og med kommentert bildene hans: sprek fyr og fin fyr.  Ja men positivt, dette er en fyr med inspo profil, flere 1000 følgere. Har noen tips til hva jeg kan gjøre for å glemme litt? 

Anonymkode: 73e36...df8

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han har avvist deg, så du må respektere at han ikke er interessert, og gå videre :)

Anonymkode: df9cf...f5b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke date på en nyttig måte?

starte kanskje med å rusle ut av vrangforestillingene og date en mann for det han er ikke fordi han har "draget", reiser til Dubai eller har på seg dressen fra 1800 tallet

Anonymkode: 3e297...2b8

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt

-Safiye, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...