AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #1 Del Skrevet 11. april 2023 Takknemlig for alt som kommer opp 💕 Anonymkode: 9f52f...e96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #2 Del Skrevet 12. april 2023 Jeg la litt tarotkort på deg. Jeg får opp en situasjon der du føler deg forhindra fra å gjøre noe. Det er en kaotisk situasjon der du føler på en del smerte. Kanskje er det snakk om et brudd eller noe som er ute av balanse mellom deg og en annen person. Det er liksom ingen valgmuligheter for deg her. Du må være veldig tålmodig og stå litt stille mens saker og ting raser rundt deg, og det er vanskelig å ikke foreta seg noe. Men i den her stillestående tilstanden din, vil du få et nytt perspektiv på saken. Du kan velge å innta en observerende rolle nå som du ikke kan gjøre noe, og når du observerer vil du kanskje få øye på et perspektiv på saken som du ikke ville fått ellers. Pust med magen, jeg ser at det du står i kommer til å gå over med tiden. Det vanskelige er å akseptere at ting er som de er akkurat nå. Du kommer seirende ut av dette, og du vil stå sterkere enn du gjorde før alt dette skjedde. Beklager at det ikke ble mer spesifikt, men jeg visste ikke riktig hvilket område av livet dette gjaldt. Anonymkode: 88d94...76a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #3 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg la litt tarotkort på deg. Jeg får opp en situasjon der du føler deg forhindra fra å gjøre noe. Det er en kaotisk situasjon der du føler på en del smerte. Kanskje er det snakk om et brudd eller noe som er ute av balanse mellom deg og en annen person. Det er liksom ingen valgmuligheter for deg her. Du må være veldig tålmodig og stå litt stille mens saker og ting raser rundt deg, og det er vanskelig å ikke foreta seg noe. Men i den her stillestående tilstanden din, vil du få et nytt perspektiv på saken. Du kan velge å innta en observerende rolle nå som du ikke kan gjøre noe, og når du observerer vil du kanskje få øye på et perspektiv på saken som du ikke ville fått ellers. Pust med magen, jeg ser at det du står i kommer til å gå over med tiden. Det vanskelige er å akseptere at ting er som de er akkurat nå. Du kommer seirende ut av dette, og du vil stå sterkere enn du gjorde før alt dette skjedde. Beklager at det ikke ble mer spesifikt, men jeg visste ikke riktig hvilket område av livet dette gjaldt. Anonymkode: 88d94...76a Tusen takk! Anonymkode: 9f52f...e96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå