Gå til innhold

Er så lei av å gi beskjed til mannen om at wc er grisete etter at han har brukt den☹️

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min mann har eksplosjoner på do pga magen.

Hverken han eller legen vet hvorfor.

Problemet er at det spruter i doskåla, oppetter kanten og under kanten, og det ser jeg når jeg skal på do etter han, men han ser det ikke.

Hvorfor ser ikke menn sine egne skitflekker?

Jeg må alltid gi han beskjed om å vaske det bort.

Jeg er ikke hans mor eller vaskehjelp.

Hvorfor er mange menn sånn?

Anonymkode: 9dde6...5d2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis ikke min mann... du får gi ham beskjed at han må ha som rutine og vaske etter seg hver gang. Til og med 5 åringer klarer dette, så da klarer sikkert han og..

Anonymkode: b5ea7...cad

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Problemet er at det spruter i doskåla, oppetter kanten og under kanten, og det ser jeg når jeg skal på do etter han, men han ser det ikke.

okey, dette høres ille ut. Men det går nok på akkurat denne mannen.

Aldri opplevd det med noen ekser- eller min nåværende mann. Konklusjon: mange menn er ikke sånn. Det finnes sikkert kvinner som er like ille.

Anonymkode: 55263...140

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

okey, dette høres ille ut. Men det går nok på akkurat denne mannen.

Aldri opplevd det med noen ekser- eller min nåværende mann. Konklusjon: mange menn er ikke sånn. Det finnes sikkert kvinner som er like ille.

Anonymkode: 55263...140

Jeg leser jo flere innlegg her inne om menn som griser på badet/toalettet, så det kan ikke være kun min mann.

Jeg mister både matlyst og sexlyst når toalettskålen har brune striper/flekker.

Ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke mange menn er sånn, for dette har jeg aldri opplevd før🙈 Du får henge opp huskelapp på badet (gjerne på speilet, for det ser han kanskje når han vasker hendene) om at han må vaske toalettet etter bæsjeksplosjon. Det er slik vi hjelper barn som sliter med rutiner iallfall, så da kan det fungere for han også. Eventuelt får du innføre klistemerkesystem. For oppfører han seg som et barn, må han nesten forvente å bli behandlet sånn også. 

Lykke til, ts🙈😅

Anonymkode: 1e4f6...47b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Åjada, det finnes sånne menn. Eksen min var sånn, og mannen min er enda verre. Det vil si at han driter ned hele doen, tar en runde med dobørsten, får den full av papir fordi han stapper den nedi doen når det er papir der, så setter han den tilbake igjen. Uten å fjerne alt av bæsjerester fra doen. Det er også papir og bæsj på børsten. 

Heldigvis er han veldig renslig ellers, og gjør sin del av husarbeidet på andre fronter. Så da vasker jeg doen nesten daglig da, kaster dobørsten kanskje litt oftere enn andre folk gjør, og kjefter litt når det ser for ille ut. Jeg bruker å gaule han inn på badet, peke på han med dobørsten og tvinge han til å kaste den og kjøpe ny. Kanskje jeg skal vurdere å true med å bruke tannbørsten hans neste gang. 

Doen vår er enten nedbæsja eller gullende ren. 

Anonymkode: 98c1e...680

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har det akkurat Likedan... Ingen problem når jeg og ungene er på do, men grisete som fy når han har vært....

Anonymkode: 45c1d...d9c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Åjada, det finnes sånne menn. Eksen min var sånn, og mannen min er enda verre. Det vil si at han driter ned hele doen, tar en runde med dobørsten, får den full av papir fordi han stapper den nedi doen når det er papir der, så setter han den tilbake igjen. Uten å fjerne alt av bæsjerester fra doen. Det er også papir og bæsj på børsten. 

Heldigvis er han veldig renslig ellers, og gjør sin del av husarbeidet på andre fronter. Så da vasker jeg doen nesten daglig da, kaster dobørsten kanskje litt oftere enn andre folk gjør, og kjefter litt når det ser for ille ut. Jeg bruker å gaule han inn på badet, peke på han med dobørsten og tvinge han til å kaste den og kjøpe ny. Kanskje jeg skal vurdere å true med å bruke tannbørsten hans neste gang. 

Doen vår er enten nedbæsja eller gullende ren. 

Anonymkode: 98c1e...680

Blir du ikke kvalm? Mister følelser for han eller mister lysten på sex etter at han har vært på wc og ikke vasket etter seg?

Eks: I sted var han på do (helt umulig å ikke høre det pga lyder), dusjet etterpå fordi han har lyst på sex tenkte jeg.

Jeg gikk på badet etter han, åpner dolokket og ser en stor skitflekk på str med en rosin henge på kanten under plastringen🤢

Jeg blir irritert og mister lysten på sex og kos momentant.

Har vært i flere forhold tidligere men aldri opplevd at kjærestene lagde flekker i toalettet, hverken piss eller skit.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Æsj. Høres ekkelt og avtennende ut 🤮

Har dere en do som kun han kan bruke. Altså et som ikke gjester bruker heller? Og så har han ansvar for å vaske det badet selv. Og grundig én gang i uken, f.eks.?

Er han ren selv, etter å ha "eksplodert" nedi doen? De gangene han ikke dusjer, tenker jeg på. Håper han vasker hendene 😱😱😱

Anonymkode: 920e6...ace

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Æsj. Høres ekkelt og avtennende ut 🤮

Har dere en do som kun han kan bruke. Altså et som ikke gjester bruker heller? Og så har han ansvar for å vaske det badet selv. Og grundig én gang i uken, f.eks.?

Er han ren selv, etter å ha "eksplodert" nedi doen? De gangene han ikke dusjer, tenker jeg på. Håper han vasker hendene 😱😱😱

Vi har kun en do desverre og han vasker hendene nøye, men ofte ser han ikke dritten, eller så vasker han bort bare litt.

Han har ikke dårlig syn men er sløv. Jeg tenker ofte at det må sprute opp i ballene og baken når det spruter oppover doskålen også.

Når jeg gir beskjed blir han enten flau og beklager og vasker flekkene bort, eller han blir irritert.

Tror han tenker at dette er en bagatell, og han har overhodet ingen forståelse for at jeg mister både matlyst og ikke minst sexlyst når han har vært på do rett for sengetid/hyrdestund

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke vaske etter ham som om han var en unge. Du bør si at fra nå av skal han sørge for at doen bestandig er ren når han forlater badet, for nå orker du snart ikke å ligge med ham lenger. Du bør også si at du også mistet lysten og respekten fordi han ikke tar ansvar og ordner opp, ikke «bare» fordi du ser dritt i do. Det er ikke normalt at en voksen mann ikke vasker sin egen dritt. Og jo, selvsagt kan han se det, han gidder bare ikke. 

Jeg har ALDRI kommet til en møkkete do. Jeg har aldri måttet vaske etter min mann. Det siste han vil er at jeg skal synes han er ekkel. Og han respekterer meg for mye til å synes at det er i orden at jeg ordner opp i hans dritt.

Anonymkode: 31be6...0d7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Tror han tenker at dette er en bagatell, og han har overhodet ingen forståelse for at jeg mister både matlyst og ikke minst sexlyst når han har vært på do rett for sengetid/hyrdestund

Ts

… og hva skjer her?

Hvordan kan han ha ingen forståelse? Hvis du ikke ligger med ham fordi du synes han er ekkel må han jo merke det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Når jeg gir beskjed blir han enten flau og beklager og vasker flekkene bort, eller han blir irritert.

Han kan da ikke bli irritert for at du sier ifra! Dere er flere som bruker toalettet, og man skulle kunne sette seg på et rent toalett når et voksent menneske var der sist!

Hvis han er lei av maset, så får han rengjøre toalettet etter seg!

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts

Si det!? 

«Jeg har null lyst til sex etter å ha sett toalettet tilsølt av din avføring.» Og så gå og legg det på gjesterommet så det faktisk trenger inn at du mener det. 

Anonymkode: 447d9...b4b

AnonymBruker
Skrevet

Æsj, ja, mange menn og noen kvinner er slik. Det er til å kaste opp av. Mister lyst til det meste, ikke bare sex, når jeg må vaske andres dritt annenhver dag. Gauler jeg at synderen må komme å ordne etter seg, er han fullstendig uvitende og forstår ikke hvordan dette kan ha skjedd. Grrrrr.

Anonymkode: 20514...6a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du kan ikke vaske etter ham som om han var en unge. Du bør si at fra nå av skal han sørge for at doen bestandig er ren når han forlater badet, for nå orker du snart ikke å ligge med ham lenger. Du bør også si at du også mistet lysten og respekten fordi han ikke tar ansvar og ordner opp, ikke «bare» fordi du ser dritt i do. Det er ikke normalt at en voksen mann ikke vasker sin egen dritt. Og jo, selvsagt kan han se det, han gidder bare ikke. 

Jeg har ALDRI kommet til en møkkete do. Jeg har aldri måttet vaske etter min mann. Det siste han vil er at jeg skal synes han er ekkel. Og han respekterer meg for mye til å synes at det er i orden at jeg ordner opp i hans dritt.

Jeg har mistet sexlysten pga andre ting, men så kommer dette med grisete do på toppen.

Har gitt beskjed om at det er hans ansvar å holde den ren siden han er mye do, men det klarer han bare ikke.

Har kjøpt inn alt av vaskeutstyr som er mente for toalettet sånn at det skal være lettvint for han, men likevel klarer han ikke å vaske toalettet rent.

Tror rett og slett han ikke tenker på det og at han innerst inne er en gris, og skjerper seg kun for min del.

Tror at hvis han hadde bodd alene hadde ikke doen sett ut i måneskinn.

Hans mageproblemer kom for et par år siden og har eskalert, så han var ikke sånn de 8 første årene sammen altså.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat sånn er det her også, ts. 
Mannen har ibs, og er ofte på do. Han er ikke sjenert angående lyder, så jeg lukker ofte stuedøra/går i en annen etasje så jeg skal slippe å høre på. 
Han bruker som regel do-kosten, men problemet er små, brune flekker både på ringen, lokket og der do-kosten ikke har vært. Han tørker seg tydeligvis bakfra og opp, så dette havner også på ringen bak, og på gulvet på begge sider. 
Nå ble det veldig detaljert, men det er faktisk noe som har plaget meg helt hinsides, særlig siden jeg er i overkant renslig selv. Og ja, man mister fullstendig sexlyst. Det er fryktelig ekkelt! 
Han har skjerpet seg, og blitt mer påpasselig på å vaske etter seg selv. Men jeg vasker fortsatt de to toalettene daglig siden han ikke er nøye nok. 

Anonymkode: b393a...108

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har mistet sexlysten pga andre ting, men så kommer dette med grisete do på toppen.

Har gitt beskjed om at det er hans ansvar å holde den ren siden han er mye do, men det klarer han bare ikke.

Har kjøpt inn alt av vaskeutstyr som er mente for toalettet sånn at det skal være lettvint for han, men likevel klarer han ikke å vaske toalettet rent.

Tror rett og slett han ikke tenker på det og at han innerst inne er en gris, og skjerper seg kun for min del.

Tror at hvis han hadde bodd alene hadde ikke doen sett ut i måneskinn.

Hans mageproblemer kom for et par år siden og har eskalert, så han var ikke sånn de 8 første årene sammen altså.

Ts

Er han tilbakestående,kanskje?

Anonymkode: 02a85...ae6

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Send han inn på badet og be han vaske opp etter seg

Anonymkode: aaf3f...dd8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er han tilbakestående,kanskje?

Anonymkode: 02a85...ae6

Nei, hadde har adhd som gjør at han slurver med noen ting.

Slenger fra seg ting her og der så det smeller når det treffer bordplaten, roter, har ikke alltid orden på sakene sine, dårlig på planlegging osv 

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...