AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #1 Skrevet 11. april 2023 Dere som er særboere med barn på hver sin kant, hvor ofte er dere sammen, enten bare dere som kjærester eller sammen som familie? Og hvordan gjør dere det i ferier og fridager? Hvordan synes barna deres det er å forholde seg til en annen familie de ikke bor med men som er en del av livet likevel? Anonymkode: 7000c...ba6
Engel Skrevet 12. april 2023 #2 Skrevet 12. april 2023 (endret) Vi har ikke involvert barna ennå, men svarer likevel. Og er litt interessert i svarene som måtte komme her. Vi er da bare kjærester. Vi ses stort sett 2 ganger annenhver uke. Innimellom er den ene gangen en hel helg, ellers er det 1 overnatting pr gang. Stort sett blir det da bare litt over 1 uke mellom hver gang vi er sammen. Dette passer oss greit, vi er begge travle på hver vår kant både med jobb og fritidsaktiviteter i tillegg til barn, så det er det vi har tid til. Heldigvis er vi veldig like der. Vi har som sagt ikke involvert barna (tenåringer alle sammen), og har ingen plan om å gjøre det med det første heller (men de vet om forholdet). De er såpass store at vi ser vel ikke for oss noe særlig "big, happy familiy" sånn sett, selv om det selvfølgelig kan være hyggelig om vi kan dra på en tur eller noe sammen. Men pr nå har vi vel stor nok utfordring med ungdommer som helst ikke vil dra på turer med famlien/foreldrene generelt, med mindre det er veldig eksotisk tur, så ser ingen grunn til å prøve å pushe de med på fellestur/ferie nå. Dessuten er vi begge veldig glad i den alenetiden vi har med egne barn, så det er ikke noe vi har så lyst til å ofre heller. Vi får uansett til en ferieuke eller to uten barna nå de er på ferie med den andre forelderen. Men vi gjør jo en innsats med å få tilpasset ferier og fridager slik at vi har barna på samme tid, og er uten dem på samme tid. Jeg syns det er godt å bare være kjæreste når jeg er sammen med kjæresten, og bare mamma når jeg er sammen med barna. Endret 12. april 2023 av Engel 1 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #3 Skrevet 12. april 2023 Vi er sammen annenhver uke, hos han, de ukene vi ikke har barna. Nå er de tenåringer, og et par av de også over 18. Anonymkode: f4608...8d4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #4 Skrevet 13. april 2023 Dytter opp. Er det så få særboere her? Anonymkode: ecdef...8a3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #5 Skrevet 13. april 2023 Ikke nå men tidligere. hver onsdag og annenhver helg. Anonymkode: 9b5a2...f37
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #6 Skrevet 13. april 2023 Vi ses et par ganger i uken, noen ganger oftere, og annenhver helg. Har voksne barn/tenåringer, de har hilst, men vi har ikke involvert familiene ennå. Anonymkode: 07433...7c9
Ishavsrøya Skrevet 13. april 2023 #7 Skrevet 13. april 2023 Vi er særboere. Sees omtrent hver dag. Jeg har barn hele tiden. Og han ca 40 % 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #8 Skrevet 13. april 2023 Vi har barn 50/50, de ukene vi ikke har barna er vi sammen❤️ Anonymkode: 554e1...116
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #9 Skrevet 13. april 2023 Vi møtes ca 2-4 helger i mnd. Alt ettersom. Har vært særboere i 4-5 år nå. Barna har ikke truffet hverandre så mye. De er for store til one big happy family. Men de vet om hverandre. De liker min særboer og hans barn liker meg. Om 4 år kan vi forhåpentligvis flytte sammen. Anonymkode: 2f197...1a3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #10 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (På 11.4.2023 den 22.56): Dere som er særboere med barn på hver sin kant, hvor ofte er dere sammen, enten bare dere som kjærester eller sammen som familie? Og hvordan gjør dere det i ferier og fridager? Hvordan synes barna deres det er å forholde seg til en annen familie de ikke bor med men som er en del av livet likevel? Anonymkode: 7000c...ba6 Hei, også livet som særboere må gå seg til, og veien blir til etter hvert. Men anbefaler absolutt å prate mye og lenge om dette før man definerer seg som i et forhold som særboere. For det er jo dette å være særboere handler om, balansen med å kunne være særboer og å være i et forhold. Her er avtalen en langhelg (fredag-mandag) i måneden i samme hus, og minimum en ferieuke i lag. Siden vi bor i samme ny så får vi til dann og vann på dagtid også. Anonymkode: b3eea...630
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #11 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (På 11.4.2023 den 22.56): Dere som er særboere med barn på hver sin kant, hvor ofte er dere sammen, enten bare dere som kjærester eller sammen som familie? Og hvordan gjør dere det i ferier og fridager? Hvordan synes barna deres det er å forholde seg til en annen familie de ikke bor med men som er en del av livet likevel? Anonymkode: 7000c...ba6 Sjeldent, vi er stortsett hver for oss hver ferie,hver fridag og høytid. Tror ingen av ungene våre bryr seg så mye om forholdet skal jeg være ærlig, hadde vært noe annet om vi hadde faktisk brukt tid sammen. Så de forholder seg ikke så ofte til hverandre. Men ses litt en time her og der, thats it. Anonymkode: 128e8...312
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå