Gå til innhold

Hva vil han/får han ut av dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg datet en fyr for et år siden ganske lenge, det ble slutt fordi jeg synes han var for tafatt og han klarte aldri å utrykke seg. Jeg var den eneste som førte samtaler, og spurte om ting, fikk ingenting tilbake, i tillegg tok han ekstremt lite iniativ generelt. Han var absolutt interessert i meg, men han er bare lite uttrykksfull som person og bruker nok veldig lang tid på å åpne seg for noen (og jeg hadde helt ærlig ikke tålmodighet lengre når jeg følte jeg ga og ga uten å få noe igjen). Jeg gjorde flere forsøk på å fortelle rett ut at jeg hadde behov for mer bekreftelse fra han. Han ble helt tydelig lei seg når jeg gjorde det slutt og klarte hvert fall å formidle at han hadde sterke følelser for meg, om enn pakket litt inn. Han innrømte også at jeg ikke var den første kvinnen som hadde gitt han slike tilbakemeldinger.

Nå et år etterpå tar han plutselig kontakt. Sier han drømte om meg og måtte spørre hvordan jeg hadde det. Spør om hverdagslige, ganske overfladiske greier. Samtalen avsluttes naturlig, så kommer det ny melding om noe annet overfladisk noen dager senere. Jeg svarer bare helt overfladisk tilbake. Helt tydelig at han vil ha kontakt. Men om han savner meg, eller tenker på meg, så synes jeg det er så teit å ikke bare si det rett ut? Når han vet hvorfor jeg gjorde det slutt også - hvorfor skal jeg være interessert nå liksom, når han fortsatt ikke klarer å utrykke noe av hva han faktisk vil og tenker? 

Anonymkode: b0d29...206

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tja....hvorfor utrykker ikke du at dette ikke er interessant lenger til ham?

Ingenting har forandret seg,resultatet vil bli det samme som sist.

Anonymkode: 4cb46...1a4

AnonymBruker
Skrevet

Han kjeder seg og ønsker flørt og bekreftelse, og du var den eller blandt de som gikk på agnet hans. Han er neppe noe mere seriøs nå enn da. 

Anonymkode: fdd35...c67

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ønsker seg bekreftelse, minne meg om en fyr jeg datet. Plutselig tok han kontakt og skulle gratulere meg med dagen og flørte masse. Sånne menn er tafatte og umodne. De er ikke klar for noe mere. Eller rettere  sagt: de har behov for bekreftelse fra en flørt, for å gi de bekreftelse på at de er deilige nok

Anonymkode: 077bf...90f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han kjeder seg og ønsker flørt og bekreftelse, og du var den eller blandt de som gikk på agnet hans. Han er neppe noe mere seriøs nå enn da. 

Jeg hadde hele tiden inntrykket av han var seriøs. Han kom ut av et langt forhold, var singel i 2 år før han traff meg. Han var villig til å flytte for meg og bytte jobb. Men han klarte aldri å ha dypere samtaler uten at jeg måtte jobbe veldig hardt for at han skulle åpne seg om hva han følte og tenkte. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å spørre han om dette istedet for oss? Han er den eneste som vet hva han faktisk tenker.

Anonymkode: a3144...96e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg hadde hele tiden inntrykket av han var seriøs. Han kom ut av et langt forhold, var singel i 2 år før han traff meg. Han var villig til å flytte for meg og bytte jobb. Men han klarte aldri å ha dypere samtaler uten at jeg måtte jobbe veldig hardt for at han skulle åpne seg om hva han følte og tenkte. 

Ts

Det er ikke helt det du beskriver i første innlegget ditt: 

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

det ble slutt fordi jeg synes han var for tafatt og han klarte aldri å utrykke seg. Jeg var den eneste som førte samtaler, og spurte om ting, fikk ingenting tilbake, i tillegg tok han ekstremt lite iniativ generelt.

Så altså, at han sa han ville flytte og bytte jobb høres mer ut som futurefaking eller at han er en type mann som trenger at en dame passer på han og ordner for han. Når han i handlinger ellers var tafatt, ikke viste interesse ved spørsmål og holde en samtale og det å faktisk bli kjent med den du er, og tok generelt etter dine ord ekstremt lite initiativ nei da stemmer ikke ord overens med handling.

Du kan jo spørre han om han har endret seg nå, men personlig hadde jeg ikke lagt noe følelser eller håp i noe som fremstår mer som behov for bekreftelse enn ekte kjærlighet.  Hadde det vært det hadde han gjort alt for deg når han hadde sjansen, og det hadde han gode forutsetninger for å gjøre når andre damer før deg hadde gjort han oppmerksom på at sånn han holdt på ikke var nok. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...