Gå til innhold

24 års aldersforskjell - kan det fungere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 53 og han er 29. Tenkte i utgangspunktet da jeg fikk kontakt med ham på nett at dette bare ville bli et overfladisk forhold, men så har det plutselig blitt en veldig god kontakt, og slettes ikke bare seksuelt. Han er mye mer moden og reflektert enn mange jevnaldrende og han er også veldig ærlig på hva han føler. Ble egentlig tatt litt på senga. 

Vi har allerede snakket om å være eksklusive, men kommer nok til å ta det ganske med ro og bruke tid på å bli kjent. 

Jeg har store barn, han har ingen. 

Kan dette fungere, mon tro? Noen med erfaringer? 

Anonymkode: 48b6f...9d8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

24 år er veldig, veldig sært. Uansett hvilket kjønn som er eldst.

Hva skal du med en som kunne vært sønnen din? Her er det mange hensyn som må tas før man kan ta stilling til det. Hva vil barna dine si? Tåler du dømmende blikk fra fremmede folk?

Anonymkode: 34f83...62b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jada helt til du havner på sykehjem og han føler seg som en verge istedet.

Anonymkode: b8c9d...1fb

AnonymBruker
Skrevet

Om under ti år er han pensjonist og skrantende helse. Du blir sykepleier.. 

Anonymkode: 4f079...104

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er generelt negativ til å "skippe" generasjoner. Plutselig ønsker han seg egne barn og ikke stebarn på sin egen alder. Kommer du til å føle deg trygg i relasjonen om 10 år når har nærmer seg 40 og du har nådd pensjonsalder? Du kommer også til å måtte vente lenge før han også er pensjonist og vil naturligvis "miste" mye kvalitetstid der sammenlignet med andre par. Nå blir dette veldig langsiktig tenkning, men tenker også mtp han og barn, han begynner å nå en høy alder som førstegangsforelder om det skulle være et tema. 

Mange vil også gjerne tenke i de baner at du er hans forelder, hvordan vil det påvirke deg i hverdagen? 

Anonymkode: b0e8c...d26

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Se hvem som er eldst her..

Anonymkode: 34f83...62b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Pensjonist med skrantende helse før han blir 39...?😂 Spesielt...

Anonymkode: cae28...3f8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg er 53 og han er 29. Tenkte i utgangspunktet da jeg fikk kontakt med ham på nett at dette bare ville bli et overfladisk forhold, men så har det plutselig blitt en veldig god kontakt, og slettes ikke bare seksuelt. Han er mye mer moden og reflektert enn mange jevnaldrende og han er også veldig ærlig på hva han føler. Ble egentlig tatt litt på senga. 

Vi har allerede snakket om å være eksklusive, men kommer nok til å ta det ganske med ro og bruke tid på å bli kjent. 

Å bli tatt på senga høres jo romantisk ut. Jeg tenker at dere kan ha det fint, men ikke regne med at det varer evig. Men slik er det jo med jevnaldrende også.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det har fungert godt for oss i 17 år nå og det er to år mer i forskjell på oss, men han er eldst. Jeg som er yngst er 39.  Du må selvsagt gå inn i forholdet med åpne øyne ang alderdom og du vil måtte tåle en del fordommer og kanskje mer siden du som kvinne er den eldste, men for oss og vært forhold har det fungert godt og jeg er glad og lykkelig for at jeg har gitt vårt forhold en sjangse da disse årene har vært verd det på alle måter

Anonymkode: c2f91...a0c

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Vil tro det er liten sjanse for at dette varer lenge. Men det kan jo være fint mens det varer.

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Du leste knapt hi 😂😂prøv igjen

AnonymBruker
Skrevet

Om dette ikke er trolling - nei selvfølgelig er det lite sannsynlig at dette kommer til å fungere 😅 Og hva om han vil ha barn?

Om dette da er sant er det vel bare å kose dere og ha sex. Så får han avgjøre hvor lenge han vil holde på.

Anonymkode: 3f98d...356

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ditt liv ikke la andre leve det.

Jeg var 19 han 39 vi skiltes etter 25 år. Forsatt venner.

Anonymkode: 2bfc0...7e7

Gjest Terrameta
Skrevet

Om man har barn så syns jeg det er direkte kvalmt å holde på med noen som er på samme alder som de. Tenk så ekkelt å få en stefar på samme alder.

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke herlig å føle seg "ung" igjen?... husk å ikke se deg i speilet da!

Anonymkode: 7b6c8...37c

AnonymBruker
Skrevet

29 år og har store barn, hm🤔

Anonymkode: 2cfca...5b4

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner et par med 17 års aldersforskjell hvor hun er eldst. De har vært sammen i over 20 år nå. 

Anonymkode: d890e...58f

AnonymBruker
Skrevet

Så han er omtrent på alder med barna dine? Store barn, regner med at det er snart eller helt voksne du mener da.

Det kan gå, men det er lite sannsynlig.

Anonymkode: c8051...5a1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Han er mye mer moden og reflektert enn mange jevnaldrende

Hvor mye kontakt har du med hans jevnaldrende egentlig?

Anonymkode: c8051...5a1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

29 år og har store barn, hm🤔

Anonymkode: 2cfca...5b4

Lese innlegget en gang til kanskje...?🙄

Anonymkode: cae28...3f8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...