AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #1 Skrevet 11. april 2023 For meg som aldri har fått sjansen til å få barn blir det som om jeg får left-overs. Uten å støte noen, for det er vanlig at folk får barn og er ferdig med det tidlig i 30-åra. Men at jeg plutselig nå er god nok for disse damene gjør vondt. Man sitter med følelsen at man aldri var god nok til å reprodusere seg med, men når den prosessen er ferdig så er det ok at de samme mennene er med å finansiere barna til disse ettertraktede mennene. Går sikkert glipp av noen flotte kvinnfolk, men i mitt hode forsvinner ikke den tanken om at jeg egentlig bare er 2.valget. Tenker kvinner det samme om menn med barn? Anonymkode: 16d59...cfd 7 8
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 Populært innlegg #2 Skrevet 11. april 2023 Nei du var ikke god nok til å reprodusere seg med når du har så ekkelt kvinnesyn. Du ville vært et dårlig forbilde for både en sønn og en datter. "Left-overs" 🤷♀️🤦♀️🤮 Anonymkode: 94e1d...3aa 42 15
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #4 Skrevet 11. april 2023 Jeg er enig med deg, ts. Tenker likt selv, men ikke forvent sympati på forumet her. Feil arena å lufte slike tanker, mange alenemødre her inne. Anonymkode: 2b652...473 10 3 9
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #5 Skrevet 11. april 2023 Hvor gammel er du, TS? Anonymkode: 671d0...17f 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #6 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er enig med deg, ts. Tenker likt selv, men ikke forvent sympati på forumet her. Feil arena å lufte slike tanker, mange alenemødre her inne. Anonymkode: 2b652...473 Jeg er ikke alenemor og tror de fleste alenemødre har nok å gjøre i livet sitt enn å henge her inne, men jeg er kvinne og en mann som ser sånn på kvinner er bare tragisk. Ikke kom her å klag over å være evig singel 🤷♀️🤮 Anonymkode: 94e1d...3aa 19 5
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #7 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): For meg som aldri har fått sjansen til å få barn blir det som om jeg får left-overs. Uten å støte noen, for det er vanlig at folk får barn og er ferdig med det tidlig i 30-åra. Men at jeg plutselig nå er god nok for disse damene gjør vondt. Man sitter med følelsen at man aldri var god nok til å reprodusere seg med, men når den prosessen er ferdig så er det ok at de samme mennene er med å finansiere barna til disse ettertraktede mennene. Går sikkert glipp av noen flotte kvinnfolk, men i mitt hode forsvinner ikke den tanken om at jeg egentlig bare er 2.valget. Tenker kvinner det samme om menn med barn? Anonymkode: 16d59...cfd Du er jo ikke andrevalget. Den mannen som har vært sammen med din potensielle utkårede, er jo valgt vekk av samme kvinne. Gjerne for en grunn. Anonymkode: 6dfc3...dad 16 1 8
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 11. april 2023 #8 Skrevet 11. april 2023 Du generaliserer jo voldsomt her. Med mindre det er de samme damene du prøvde deg på før de fikk barn og etter, er dette logisk bare i ditt eget hode.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #9 Skrevet 11. april 2023 Du er jo ikke andrevalget, men et forhåpentligvis mye bedre valg en katastrofen som var før. Bagasje har alle. Anonymkode: c069d...0bd 7 1 7
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #10 Skrevet 11. april 2023 Jeg er kvinne snart 30 uten barn, vil ikke ha barn. Helst ikke hos en partner heller.. Men hadde ikke følt meg som 2.valget. Men om jeg holdt på med samme mannen tidligere men han ikke godtok meg da men så etter noen år med barn på slep hadde godtatt meg, så hadde jeg kanskje følt meg som 2.valget. Men ikke vis det ikke er en jeg har holdt på med/prøvd meg på før om du skjønner. Anonymkode: 7c6d2...cb9 12
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #11 Skrevet 11. april 2023 Han har jo rett? Han blir jo bokstavlig talt en cuckold når han blir sammen med ei som har barn med en annen mann. Det er jo en patetisk og deprimerende situasjon å befinne seg i. Anonymkode: 6ea74...b48 7 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #12 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du er jo ikke andrevalget. Den mannen som har vært sammen med din potensielle utkårede, er jo valgt vekk av samme kvinne. Gjerne for en grunn. Anonymkode: 6dfc3...dad Men det er en gjenganger at mennene som ikke burde blitt fedre er de som blir det. Anonymkode: 16d59...cfd 2 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #13 Skrevet 11. april 2023 37 minutter siden, AnonymBruker said: For meg som aldri har fått sjansen til å få barn blir det som om jeg får left-overs. Uten å støte noen, for det er vanlig at folk får barn og er ferdig med det tidlig i 30-åra. Men at jeg plutselig nå er god nok for disse damene gjør vondt. Man sitter med følelsen at man aldri var god nok til å reprodusere seg med, men når den prosessen er ferdig så er det ok at de samme mennene er med å finansiere barna til disse ettertraktede mennene. Går sikkert glipp av noen flotte kvinnfolk, men i mitt hode forsvinner ikke den tanken om at jeg egentlig bare er 2.valget. Tenker kvinner det samme om menn med barn? Anonymkode: 16d59...cfd Dette var bare flaut og kleint Anonymkode: 71c30...ade 13
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #14 Skrevet 11. april 2023 Skjønner følelsene dine godt TS, ikke noe å skamme seg over, men du er på KVINNEguiden og det er nok feil forum om du ønsker at noen forstår deg. Kvinner har ekstremt lite empati med menn, spesielt de som blir valgt bort... Det at du plutselig er god nok som andrevalg til å brødfø andres barn kan selvfølgelig føles litt tungt , selv om en haug med sårede alenemødre her mener at "kvinnesynet ditt er forkastelig". Kvinner har ikke empati med menn, sånn er det bare. Du er forkastelig for dine følelser, mens de ikke har noen problemer med å kaste hjerter og kos og klem til ufrivillig barnløse kvinner (som det er mange tråder av her på forumet). Anonymkode: b7a60...898 9 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #15 Skrevet 11. april 2023 jeg har møtt noen menn som ikke ønsker barn, men å være stefar det er liksom helt greit. Bruke penger og brødfø andres unger. Synes det er rart også. Anonymkode: 6b838...f03 3
FrkSolsikke Skrevet 11. april 2023 #16 Skrevet 11. april 2023 Det er veldig mange alenemødre med barn, som ønsker seg flere barn, og nå i neste runde kanskje med deg? 😊 Det er veldig vanlig nå med flere kull, med mine/våre barn, så det er ikke noe nederlag å få barn med noen som har barn fra før. 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #17 Skrevet 11. april 2023 Nei, som kvinne skjønner jeg ikke denne tankegangen. Føler meg ikke som noe andrevalg, de som vil være sammen med meg vil det fordi de liker meg. Ikke fordi de tar til takke med meg. Anonymkode: 4e69d...a7d 5 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #18 Skrevet 11. april 2023 For en forvridd tankegang. Anonymkode: 1a368...bd9 3 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #19 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): For meg som aldri har fått sjansen til å få barn blir det som om jeg får left-overs. Uten å støte noen, for det er vanlig at folk får barn og er ferdig med det tidlig i 30-åra. Men at jeg plutselig nå er god nok for disse damene gjør vondt. Man sitter med følelsen at man aldri var god nok til å reprodusere seg med, men når den prosessen er ferdig så er det ok at de samme mennene er med å finansiere barna til disse ettertraktede mennene. Går sikkert glipp av noen flotte kvinnfolk, men i mitt hode forsvinner ikke den tanken om at jeg egentlig bare er 2.valget. Tenker kvinner det samme om menn med barn? Anonymkode: 16d59...cfd Ingen tvinger deg til å betale for andres barn. (Ingen annen mann har betalt for mine barn, de utgiftene tar jeg og faren.) Mener du 2.valget etter barnefar? Jeg har vært i forhold med en mann med barn, og tanken har aldri streifet meg at jeg er 2.valg etter barnemor. På tidspunktet vi møttes var vi hverandres 1.valg, selv om det eksisterte barn fra før. Anonymkode: 2baa7...902 12 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #20 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Skjønner følelsene dine godt TS, ikke noe å skamme seg over, men du er på KVINNEguiden og det er nok feil forum om du ønsker at noen forstår deg. Kvinner har ekstremt lite empati med menn, spesielt de som blir valgt bort... Det at du plutselig er god nok som andrevalg til å brødfø andres barn kan selvfølgelig føles litt tungt , selv om en haug med sårede alenemødre her mener at "kvinnesynet ditt er forkastelig". Kvinner har ikke empati med menn, sånn er det bare. Du er forkastelig for dine følelser, mens de ikke har noen problemer med å kaste hjerter og kos og klem til ufrivillig barnløse kvinner (som det er mange tråder av her på forumet). Anonymkode: b7a60...898 Ja, det er ganske ekstremt hvor "fritt vilt" man blir. Menn som faktisk trenger støtte blir tråkka enda lenger ned i gjørma. Og så lurer man på hvorfor så mange menn tar livet sitt? Ingen bryr seg om det, med mindre det er ens egen venn, bror osv.. Anonymkode: 16d59...cfd 5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå