AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #1 Skrevet 11. april 2023 Lurer på hvilke symptomer dere som er, eller nylig har vært smittet med covid har? Anonymkode: 2f7cf...b57
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #3 Skrevet 11. april 2023 Høy feber og muskelsmerter, klarte ikke annet enn å ligge stille i sengen. Var sengeliggende to døgn. Ingen hoste, sår hals eller tett nese. Men mistet smakssans. Anonymkode: 48c2d...c7e
Mezzosoprena Skrevet 11. april 2023 #4 Skrevet 11. april 2023 Vetta søren om det er covid eller noe annet, men var en anelse forskjølet i tre-fire dager - har bittelitt hoste som sitter lenge (som jeg har hatt alle gangene jeg kanskje har hatt covid) 🙂
Illuminatum Skrevet 11. april 2023 #5 Skrevet 11. april 2023 Feber som gikk kjapt over. En god del sekret i øvre luftveier ca en uke
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #6 Skrevet 11. april 2023 Hadde det forrige uke, tok test fordi vi skulle i påskebesøk og jeg ville ikke smitte alle selv om det er mildere nå. Startet plutselig med å våkne opp med kjempevondt i halsen, virkelig vondt men ikke hovne mandler som jeg pleier ha ved så vondt, vondt å svelge og mest vondt på natten. Fikk også raskt vondt i øret. Lav feber, rundt 38. Ingen hodepine, men «sosete bomull» i hodet, føltes sløv og sliten hele tiden. Utslitt av å gå opp trappen og bare veldig sliten. Vondt å sove pga halsen og øret så satt og sov i sofa på natten. Når øret og halsen ga seg så var jeg tett i nesen og bihulene, litt snørr, men kjennes mest som bare tett (hovent?), nesespray hjalp. Det satt i ca en uke hvor jeg var dårlig, men mye mindre og mildere dårlig enn da jeg hadde korona i fjor på denne tiden, men jeg var verre dårlig nå enn en vanlig forkjølelse. Føler meg fortsatt «sliten» i kroppen og hodet, sliten hele tiden (men er tilbake i full jobb etter påskeferie/sykdom i dag så jobber men er ikke 100% bra). Anonymkode: 35f00...4ee 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #7 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde det forrige uke, tok test fordi vi skulle i påskebesøk og jeg ville ikke smitte alle selv om det er mildere nå. Startet plutselig med å våkne opp med kjempevondt i halsen, virkelig vondt men ikke hovne mandler som jeg pleier ha ved så vondt, vondt å svelge og mest vondt på natten. Fikk også raskt vondt i øret. Lav feber, rundt 38. Ingen hodepine, men «sosete bomull» i hodet, føltes sløv og sliten hele tiden. Utslitt av å gå opp trappen og bare veldig sliten. Vondt å sove pga halsen og øret så satt og sov i sofa på natten. Når øret og halsen ga seg så var jeg tett i nesen og bihulene, litt snørr, men kjennes mest som bare tett (hovent?), nesespray hjalp. Det satt i ca en uke hvor jeg var dårlig, men mye mindre og mildere dårlig enn da jeg hadde korona i fjor på denne tiden, men jeg var verre dårlig nå enn en vanlig forkjølelse. Føler meg fortsatt «sliten» i kroppen og hodet, sliten hele tiden (men er tilbake i full jobb etter påskeferie/sykdom i dag så jobber men er ikke 100% bra). Anonymkode: 35f00...4ee Mye det samme her. I tillegg til hodepine og nattehoste. Sliten er på dag 6 og er bedre men det svinger veldig. Anonymkode: a770e...43a 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #8 Skrevet 11. april 2023 Mezzosoprena skrev (9 minutter siden): Vetta søren om det er covid eller noe annet, men var en anelse forskjølet i tre-fire dager - har bittelitt hoste som sitter lenge (som jeg har hatt alle gangene jeg kanskje har hatt covid) 🙂 Test deg da vel Anonymkode: 5f52a...93f
Mezzosoprena Skrevet 11. april 2023 #9 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Test deg da vel Anonymkode: 5f52a...93f Hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #10 Skrevet 11. april 2023 Mezzosoprena skrev (Akkurat nå): Hvorfor? For å slippe å smitte andre vel Anonymkode: 5f52a...93f 2
Mezzosoprena Skrevet 11. april 2023 #11 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For å slippe å smitte andre vel Anonymkode: 5f52a...93f Hvorfor går du ut fra at jeg går rundt å smitter andre? Er en negativ covid-test et fripass for å menge seg med andre mennesker for dermed å smitte dem med andre sykdommer?? Jeg unngår å smitte andre når jeg er syk - hva slags sykdom jeg har spiller ingen rolle. En kreftpasient blir like syk av min influensa som av min covid. Når jeg får symptomer på smittsomme sykdommer holder jeg meg unna mennesker, og derfor er det fullstendig unødvendig av meg å faktisk VITE om det tilfeldigvis er covid jeg har. 5 2
Daria Skrevet 11. april 2023 #12 Skrevet 11. april 2023 Jeg var primært tett i hodet - nese, bihuler, ører, generell følelse av at det var stappet fullt av bomull - hostet litt og mistet lukt- og smaksans. Ingen feber og formen nedenfor halsen var stort sett fin. Det verste ga seg etter noen dager, smakssansen brukte et par uker på å komme helt tilbake og litt hoste hang igjen i flere uker. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #13 Skrevet 11. april 2023 Vondt i ryggen. Anonymkode: 303cd...c3d
Mezzosoprena Skrevet 11. april 2023 #14 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): For å slippe å smitte andre vel Anonymkode: 5f52a...93f Mezzosoprena skrev (45 minutter siden): Hvorfor går du ut fra at jeg går rundt å smitter andre? Er en negativ covid-test et fripass for å menge seg med andre mennesker for dermed å smitte dem med andre sykdommer?? Jeg unngår å smitte andre når jeg er syk - hva slags sykdom jeg har spiller ingen rolle. En kreftpasient blir like syk av min influensa som av min covid. Når jeg får symptomer på smittsomme sykdommer holder jeg meg unna mennesker, og derfor er det fullstendig unødvendig av meg å faktisk VITE om det tilfeldigvis er covid jeg har. Du hadde ikke noe mer å si nå? Kanskje greit å ikke trekke forhastede slutninger? 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #15 Skrevet 11. april 2023 Startet med sår hals, så feber- tidvis høy, tette og vonde bihuler, hodepine. Vondt i muskler, ledd og hud!! har også vondt i øverste del av ryggen og nakke, kjennes nesten ut som betennelse. Er på 5. dagen nå, og i det ene øyeblikket tror jeg at jeg blir bedre, før det plutselig snur igjen. Anonymkode: 05028...003
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #16 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvem tester? Anonymkode: dc731...c9d De som er interessert i å vite om de har covid. Anonymkode: 01055...ad1 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #17 Skrevet 12. april 2023 Tetthet nederst i halsen/ bronkiene, er ikke det et covid symptom lenger? Har sånn slim som ikke vil opp og føles tett. Ellers rennende nese og litt hoste. Anonymkode: 2f7cf...b57
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #18 Skrevet 12. april 2023 Noen uker siden men er fortsatt ikke frisk. Litt forkjølet, vondt i halsen, kvalme og oppkast, ganske høy feber av og på. Har testet. Nå: slapp og generelt dårlig men ikke feber og noe av det andre. Anonymkode: 40ad6...57a 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #19 Skrevet 12. april 2023 Mezzosoprena skrev (13 timer siden): Hvorfor går du ut fra at jeg går rundt å smitter andre? Er en negativ covid-test et fripass for å menge seg med andre mennesker for dermed å smitte dem med andre sykdommer?? Jeg unngår å smitte andre når jeg er syk - hva slags sykdom jeg har spiller ingen rolle. En kreftpasient blir like syk av min influensa som av min covid. Når jeg får symptomer på smittsomme sykdommer holder jeg meg unna mennesker, og derfor er det fullstendig unødvendig av meg å faktisk VITE om det tilfeldigvis er covid jeg har. Er visst mange som tror at neg test er fripass ja. På min jobb må vi gå om vi er bare litt små hanglete med eller uten test! Anonymkode: dc731...c9d
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #20 Skrevet 12. april 2023 Høy feber, vond hals, hodepine langt forbi det levelige. Alle sier den er mild nå, men vi fikk av den tøffe typen. Anonymkode: 94f2e...d22 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå