Gå til innhold

Folk trenger å se folk som "ser ut som seg selv"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sier noen. Men jo mer multikultur jo mindre andel av forbildene, og folk flest, vil se ut som deg selv. Og helt til slutt blir omtrent ingen av de på TV seende ut som deg selv, for noen av oss, som angivelig er dumt og leder til dårlige utfall.... som er derfor de samme folkene pusher for det ... ?

Er det noen som kan forklare meg logikken bak "representasjon", for føler at regnestykket ikke går opp, virker mer som en "dogwhistle" at folk må se folk som ser ut som en selv, det høres jo ut som ren rasisme og noe en kun får til om en lager en etnostat, da maksimerer du hvor mange som ser ut som deg selv, som angivelig ifølge antirasistene er det som er best. ?

Er planen at etter hundrevis av generasjoner med interracial-breeding vil alle se like ut til slutt, slik at alle blir representert ? Men da er du jo tilbake der du begynte, så blir en evig løkke i så fall... Med mindre vi da skal slutte med innvandring når alle er blitt like igjen om hundretusener av år

Forvirret....

Anonymkode: 10dca...12a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener at denne anti-rasist og farget mangfold ideologien faktisk er rasistisk, det eneste det vil føre til på langt sikt er at kulturelle og etniske særegenheter forsvinner.

Menneskeheten vil ende opp som en gråbrun masse der alle er like men det er kanskje målet også, det er jo etter boken til kommunistisk og venstreradikal ideologi.

Diversity.jpg.2b835a3db8f283e745088adfb87daf4c.jpg 

Anonymkode: 376cc...a94

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser ut som meg selv. Ingen andre ser ut som meg. Alle er forskjellige, og jeg synes det er bra å se mangfoldet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...