jento87 Skrevet 11. april 2023 #1 Skrevet 11. april 2023 Heisann. Eg har no vore innlagt siden 27 februar, men vore utskreven 1 uke i denne perioden, og hatt 1-2 veker perm til sammen og i påsken var det roligt her. Eg synest dette er lenge , hva er normalt å vær innlagt på ein DPS? No skal da sies at eg ikkje fekk noe reaskjon på behandling før etter noen veker ut i innlegelsen, legen seier me kan prøve litt perm over noen netter hjemme denne uken å kanskje skrives ut neste uke, men føler meg ikkje klar for det enda, fårstå meg rett eg vil hjem, men kjenne på kroppen at eg må få bygge den litt mer opp fyrst, noe eg vett eg ikkje klarer hjemme slik situasjonen er no
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #2 Skrevet 11. april 2023 Vet at hvis man er innlagt for spiseforstyrrelser er man innlagt lenge. Noen 6 mnd. Psykose lidelser også. Men vanlig tid på innleggelse er 3-4 uker i Oslo. Burde vært lenger men pga stor pågang er det så kort.. Hvis du bor i en by med mer kapasitet er du heldig tenker jeg. Hvis du er frivillig innlagt kan du bare skrive deg ut hvis du syns det er for lenge Hvis du ikke er klar for å dra hjem så snakk med behandleren din på sykehuset. Så lenge det er kapasitet og plass kan du få lengre opphold men desverre er køene store så man pleier ikke å få kunne utvide oppholdet når legen først har bestemt når man skal hjem. Anonymkode: 4f229...382
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #3 Skrevet 11. april 2023 Vær helt ærlig med legen om hva du føler, hva du trenger og hvorfor. De siste setningene dine beskriver det ganske greit. ❤️ Anonymkode: 509d7...1ed
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #4 Skrevet 12. april 2023 Vanlig er 1 uke. Anonymkode: fbbb8...51c 1
Purple_Pixiedust Skrevet 12. april 2023 #5 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Vanlig er 1 uke. Anonymkode: fbbb8...51c Noen steder. På mitt DPS er 3-8 uker vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå