Gå til innhold

Derfor liker jeg jenter =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange av dere tror jeg misliker damer, men det er overhodet ikke sant. Jeg liker jenter jeg, har faktisk vært sammen med en hel haug. Jeg tror jeg vet en del om kvinners væremåte, vi har i hvert fall fått det bevist gang på gang på dette forumet. Man må nesten kunne forstå dem for å like dem, det er i det minste min mening.

Men forstår man egentlig damer?

Jeg tror ikke det, det er de altfor sammensatte til det. En gang var jeg sammen med en amerikanerinne, hun var for øvrig nymfoman og hadde en flott sangstemme, hun sang blant annet what a wonderful world når vi hadde hyrdestund. En østerrikerbærte har jeg vært med, hun hadde fetisj for anal tross hennes unge alder. En gardsjente, ei anna ei som var kristen, og en tredje jente som lekte satanist. Jeg har ”veiledet” damer fra frp og rødsosialister fra blitz. bifile jenter og jenter jeg møtt på byn, i parker, skoler eller andre områder hvor kvinner måtte befinne seg. En solgte abonnenter fra tele-2 og kom på besøk neste dag, en annen skulle snakke om typen. En jomfru ville gifte seg, men jeg sa; kom tilbake neste år når du har danset ringen.

Det er sånn med damer skal man få dem må man være sleip, jeg har utgitt meg for å være modedellfotograf, ei jente trodde djevelen holdt hus i trusa så jeg måtte trøste henne med bibelske ord.

En venninne av meg mente dem burde lage bruksanvisninger spesiell tilrettelagt damer, men hallo, når skal dere forstå det, det er ikke anvisningene fra Ikea det er noe feil med, men det er at dere ikke besitter den samme romforståelse, kan dere ikke heller overlate slikt arbeide til mannen, når dere allikevel ikke evner enkel symbolikk? Kanskje dere vil ha installasjonsguiden på lydbånd?

Jeg håper med dette å avbekrefte enhver tvil om at jeg skulle komne til å ha noe usagt angående kvinner, og bekrefter samtidig at jeg setter pris på dere. Dere er flotte og grasiøse, rampete og usikkelige, usmakeligheten deres kommer gjerne etter fylte tyve, når baken eser ut og tunga blir skarpere, men tross ufyseligheten har allikevel noen få av dere sluppet gjennom nåløyet =)

Det gjør ikkeno at dere opptrer tøyteaktige, litt erfaring gjør mannen litt mer avslappet, og det er kjedelig å være kjørelærer bestandig og ikke minst så er det enklere med en som er på samme mentale seksuelle nivå, en som har ligget seg gjennom opplæringsfasen.

Waco

Når alt kommer til alt så er det bare et nummer i rekken, men dere skal vite at jeg liker dere for det =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoho::hoho::hoho:

Du har opplevd oss alle har du ikke?

Du kjenner kvinnen! :kul:

og nei, jeg tror nok heller ikke du forstår kvinnen. :wink:

Det tror jeg ikke det er mange som gjør, man kjenner seg selv, kanskje sin kjære, men kjenner kvinnen? nope.

Men du, det der med bruksanvisningen... Jeg har forsåvidt alltid fulgt bruksanvisningen, men aldri hatt problemer med å få samme noe som er kjøpt i pakke.

Mannfolka derimot???? Lese bruksanvisning?? Nei, det er bare for kvinnfolk det!! også, etter mye banning og sverting og "nei, jeg trenger ikke bruksanvisning!!" Så ender det allikevel med at det er kvinnen som plukker fra hverandre bitene, og setter sammen skapet etter bruksanvisningen! Blir rett, fort og greit.

Og tror du meg ikke? spør faren din, om han bruker bruksanvisningen når han kjøper noe nytt. og andre menn som er rundt deg.

(jeg har ihvertfall erfart at maaaange menn nekter å bruke den! uten å få det til uten!)

"ei jente trodde djevelen holdt hus i trusa så jeg måtte trøste henne med bibelske ord. "

:hoho::hoho::hoho: Glimrende!! Godt du redda a! :wink:

Skrevet

Du er nå ganske søt med alt det arrogante tullpratet ditt, Waco. :blunke:

Skulle gjerne likt å visst hvor grensen går mellom det du mener og det du sier bare for å provosere.

Du burde flytte til et eller annet konservativt muslimsk land, forresten. Jeg tror du vil finne flest meningsfeller når det gjelder kvinnesyn der. :roll:

Skrevet

*blonde Vibeke teller på fingrene om hun skal skryte på seg en masse menn, fortelle det slik det er, eller spille dydig*

Vibeke :briller:

(kjenner mannen ut og inn og ut og inn...)

Gjest dr. ian
Skrevet

Jeg er meeeget beroliget nå da jeg kjenner ditt egentlige syn på kvinnen, waco :roll:

dorian :ler::ler::ler::ler:

Skrevet

Waco, dette burde du lage film om...... makan til vidt spekter med damer tror jeg ikke det er mange som har erfaring med.

Tror mange menn ville vært interesert i å få vite hemmeligheten her, hvordan får du det til?

Skrevet
Men du, det der med bruksanvisningen... Jeg har forsåvidt alltid fulgt bruksanvisningen, men aldri hatt problemer med å få samme noe som er kjøpt i pakke.  

Mannfolka derimot???? Lese bruksanvisning?? Nei, det er bare for kvinnfolk det!! også, etter mye banning og sverting og "nei, jeg trenger ikke bruksanvisning!!" Så ender det allikevel med at det er kvinnen som plukker fra hverandre bitene, og setter sammen skapet etter bruksanvisningen! Blir rett, fort og greit.  

Det er så sant som det er sagt! :hoho:

Skrevet

Jeg må si at jeg har fortsatt til gode å se en mann bla gjennom en bruksanvisning..... Hadde det ikke vært for meg og mine lese- og leseforståelses kunster så hadde ikke brorsan hatt en brukandes bokhylle idag :wink: .

Skrevet

har jeg ikke romforståelse??? HALLO!! banker både pappa og broren min i å skru sammen ikea-møbler..de to mest "tekniske" og praktiske folka jeg kjenner er jenter. jenter kan banke mange av dere psykisk..så får dere bare slå oss i armbak hvis dere føler dere bedre da! (og waco, du kan skryte på deg så mange damer du vil, men det er i alle fall ei du IKKE får til sengs..) :hoho:

Skrevet

Åh herlighet, du er verre enn meg under mine værste PMS perioder du. Oooooopp og neeeeed :P

Men det var et fint innlegg Waco :D Litt urovekkende at du var nødt til å skrive 2220 innlegg for å få det til. Men øvelse gjør mester vet du :wink:

Skrevet

Det er helt greit å like noe uten å forstå det, waco. Man kan bare la seg rive med og ha det herlig, ikke sant?

Så kanskje det er det som er nøkkelen her - å ikke prøve å forstå noe du synes er uforståelig fordi det er så ulikt det du kjenner best - deg selv.

Eller du kan fortsette med å la kvinnen være et tilnærmet forskningprosjekt, der summene av mange biter kan nærme seg en sannhet - uten at du vil finne SANNHETEN om kvinnen.

Vi er nemlig noen meget kompliserte vesner, vi kvinner. Og vi lages hverken med bruksanvisning eller manualer - de ville uansett blitt for omfattende.

Men det er hyggelig å høre at du liker oss, selv om utvalget du liker tydeligvis blir proposjonalt mindre med økende alder. Kanskje litt synd, for en spenstig tunge kan brukes til mye mer enn å sørge for at snørrhvalper holder seg på plass (siktet ikke til deg nå, waco), vet du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...