AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #1 Skrevet 11. april 2023 Har ett barn som sitter uten stol eller sete, og ett barn bakovervendt. Venter baby nå, og må finne en løsning for å få plass til de i baksetet. Hvordan løser dere med Outlander dette? Hvilke stoler funker? Anonymkode: 634ef...fa0
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #2 Skrevet 11. april 2023 Beklager.Jeg er en fan av TV-serien " Outlander " og jeg tenkte " hva pokker! Folk klager over at det ikke blir brukt barneseter i serien?! " Og så ja...Beklager... Anonymkode: f6c70...945 3 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #3 Skrevet 11. april 2023 Har selv outlander med en bakovervendt stol og en forovervendt til 5 åring. Her er det absolutt ikke plass til noen i midten med de 2 stolene så dette lurer jeg også på. Kan hende du må droppe basen da bilstolen tar mindre plass uten men jeg vet ikke Anonymkode: 92dfd...a26
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #4 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Beklager.Jeg er en fan av TV-serien " Outlander " og jeg tenkte " hva pokker! Folk klager over at det ikke blir brukt barneseter i serien?! " Og så ja...Beklager... Anonymkode: f6c70...945 Hehe! Beklager å skuffe deg 🙈 Anonymkode: 634ef...fa0
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #5 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har selv outlander med en bakovervendt stol og en forovervendt til 5 åring. Her er det absolutt ikke plass til noen i midten med de 2 stolene så dette lurer jeg også på. Kan hende du må droppe basen da bilstolen tar mindre plass uten men jeg vet ikke Anonymkode: 92dfd...a26 Er det så trangt altså? 😭 Hvilke stoler har du nå? Anonymkode: 634ef...fa0
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #6 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Beklager.Jeg er en fan av TV-serien " Outlander " og jeg tenkte " hva pokker! Folk klager over at det ikke blir brukt barneseter i serien?! " Og så ja...Beklager... Anonymkode: f6c70...945 Godt å se at det ikke bare var meg som tenkte det😂😂😂 Anonymkode: 2e45e...529 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #7 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det så trangt altså? 😭 Hvilke stoler har du nå? Anonymkode: 634ef...fa0 Begge stolene er fra besafe. Så ville ikke gått for det 😜 Anonymkode: 92dfd...a26
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #8 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Begge stolene er fra besafe. Så ville ikke gått for det 😜 Anonymkode: 92dfd...a26 Har lest at minikid 3 skal være smal, men ser ikke så liten ut på bildene, etter min mening!!🤷🏻♀️ Anonymkode: 634ef...fa0 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #9 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har lest at minikid 3 skal være smal, men ser ikke så liten ut på bildene, etter min mening!!🤷🏻♀️ Anonymkode: 634ef...fa0 Her med en barneforetning i nærheten om du kan komme å prøve bilstoler i bilen din. Det er mange som hjelper med å sette ogg og finne de stolene som passer best din bil. Så slipper du gå på en smell Anonymkode: 92dfd...a26 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #10 Skrevet 11. april 2023 Etter hva jeg har forstått er Outlander en vanskelig bil å ha bilstoler i, særlig om du trenger plass til 3 i baksetet. Isofix må du nok uansett droppe. Hvor gammel er barnet som sitter bakovervendt og hvilken stol brukere dere i dag? Mulig den enkleste løsningen blir å ha ene bilstolen i framsetet, om du får sikt i speilet og kan slå av airbag. Anonymkode: fb7b7...b89
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #11 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Etter hva jeg har forstått er Outlander en vanskelig bil å ha bilstoler i, særlig om du trenger plass til 3 i baksetet. Isofix må du nok uansett droppe. Hvor gammel er barnet som sitter bakovervendt og hvilken stol brukere dere i dag? Mulig den enkleste løsningen blir å ha ene bilstolen i framsetet, om du får sikt i speilet og kan slå av airbag. Anonymkode: fb7b7...b89 Vi skal bare ha 2 bakovervendte - ene er 3år, den andre nyfødt. Eldste sitter uten stol eller pute. Men er likevel redd det ikke er plass til eldste bak, har skjønt at det blir for trangt med to seter bak. Eller må man ha eldste på siden istedetfor midten kanskje? Anonymkode: 634ef...fa0
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #12 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi skal bare ha 2 bakovervendte - ene er 3år, den andre nyfødt. Eldste sitter uten stol eller pute. Men er likevel redd det ikke er plass til eldste bak, har skjønt at det blir for trangt med to seter bak. Eller må man ha eldste på siden istedetfor midten kanskje? Anonymkode: 634ef...fa0 Har Max way plus til 3-åringen, har ikke kjøpt til babyen i magen ennå. Anonymkode: 634ef...fa0
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #13 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har Max way plus til 3-åringen, har ikke kjøpt til babyen i magen ennå. Anonymkode: 634ef...fa0 Max way er jo smal sånn sett, så den kan du jo allerede plassere i midten og se hvordan det blir for en å sitte på siden. Prøv og om du får sikt i speilet når du har den framme, men babystol funker nok bedre. Anonymkode: fb7b7...b89 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå