Gå til innhold

Bilstoler i Outlander

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ett barn som sitter uten stol eller sete, og ett barn bakovervendt. Venter baby nå, og må finne en løsning for å få plass til de i baksetet. Hvordan løser dere med Outlander dette? Hvilke stoler funker? 

Anonymkode: 634ef...fa0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Beklager.Jeg er en fan av TV-serien " Outlander " og jeg tenkte " hva pokker! Folk klager over at det ikke blir brukt barneseter i serien?! "

Og så ja...Beklager...

Anonymkode: f6c70...945

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Har selv outlander med en bakovervendt stol og en forovervendt til 5 åring. Her er det absolutt ikke plass til noen i midten med de 2 stolene så dette lurer jeg også på. Kan hende du må droppe basen da bilstolen tar mindre plass uten men jeg vet ikke 

Anonymkode: 92dfd...a26

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Beklager.Jeg er en fan av TV-serien " Outlander " og jeg tenkte " hva pokker! Folk klager over at det ikke blir brukt barneseter i serien?! "

Og så ja...Beklager...

Hehe! Beklager å skuffe deg 🙈

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har selv outlander med en bakovervendt stol og en forovervendt til 5 åring. Her er det absolutt ikke plass til noen i midten med de 2 stolene så dette lurer jeg også på. Kan hende du må droppe basen da bilstolen tar mindre plass uten men jeg vet ikke 

Er det så trangt altså? 😭 Hvilke stoler har du nå?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Og så ja...Beklager...

Godt å se at det ikke bare var meg som tenkte det😂😂😂

Anonymkode: 2e45e...529

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det så trangt altså? 😭 Hvilke stoler har du nå?

Begge stolene er fra besafe. Så ville ikke gått for det 😜

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Begge stolene er fra besafe. Så ville ikke gått for det 😜

Har lest at minikid 3 skal være smal, men ser ikke så liten ut på bildene, etter min mening!!🤷🏻‍♀️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har lest at minikid 3 skal være smal, men ser ikke så liten ut på bildene, etter min mening!!🤷🏻‍♀️

Her med en barneforetning i nærheten om du kan komme å prøve bilstoler i bilen din. Det er mange som hjelper med å sette ogg og finne de stolene som passer best din bil. Så slipper du gå på en smell

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Etter hva jeg har forstått er Outlander en vanskelig bil å ha bilstoler i, særlig om du trenger plass til 3 i baksetet. Isofix må du nok uansett droppe.

Hvor gammel er barnet som sitter bakovervendt og hvilken stol brukere dere i dag?

Mulig den enkleste løsningen blir å ha ene bilstolen i framsetet, om du får sikt i speilet og kan slå av airbag.

Anonymkode: fb7b7...b89

AnonymBruker
Skrevet

Etter hva jeg har forstått er Outlander en vanskelig bil å ha bilstoler i, særlig om du trenger plass til 3 i baksetet. Isofix må du nok uansett droppe.

Hvor gammel er barnet som sitter bakovervendt og hvilken stol brukere dere i dag?

Mulig den enkleste løsningen blir å ha ene bilstolen i framsetet, om du får sikt i speilet og kan slå av airbag.

Vi skal bare ha 2 bakovervendte - ene er 3år, den andre nyfødt. Eldste sitter uten stol eller pute. Men er likevel redd det ikke er plass til eldste bak, har skjønt at det blir for trangt med to seter bak. Eller må man ha eldste på siden istedetfor  midten kanskje? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi skal bare ha 2 bakovervendte - ene er 3år, den andre nyfødt. Eldste sitter uten stol eller pute. Men er likevel redd det ikke er plass til eldste bak, har skjønt at det blir for trangt med to seter bak. Eller må man ha eldste på siden istedetfor  midten kanskje? 

Har Max way plus til 3-åringen, har ikke kjøpt til babyen i magen ennå. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har Max way plus til 3-åringen, har ikke kjøpt til babyen i magen ennå. 

Max  way er jo smal sånn sett, så den kan du jo allerede plassere i midten og se hvordan det blir for en å sitte på siden.

Prøv og om du får sikt i speilet når du har den framme, men babystol funker nok bedre.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...