AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #1 Skrevet 11. april 2023 Dere som er i datingfasen, har dere noe som gjør at dere frykter det skal ødelegge for et forhold? Jeg kan snorke. Og synes det lukter etter jeg har vært på di og gjort nummer to. Hva med dere? Anonymkode: 11152...21b
Trolltunge Skrevet 11. april 2023 #2 Skrevet 11. april 2023 Den siste der kan du vel egentlig stryke. Det lukter ikke roser etter noen når de har gjort nr 2. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #3 Skrevet 11. april 2023 At jeg trenger mye alenetid og ikke er ekstatisk blid hele tiden Anonymkode: 90d8c...7fb 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #4 Skrevet 11. april 2023 Vold, kontrollering, sjalusi Anonymkode: 8009b...fb9
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #5 Skrevet 11. april 2023 Jeg har en mild psykisk diagnose, som jeg jobber med, men det er allikevel ting relatert til den som gjør at jeg er redd for at den skal ødelegge. Jeg trenger for eksempel mer tid og tålmodighet enn andre. Andre ganger må jeg kanskje også ta litt hensyn til at jeg lettere blir sliten av ting og har dager der jeg ikke er på topp. Jeg må også ta hensyn til at jeg må ha nok søvn og hvile. Jeg trenger også litt tid for meg selv og orker ikke klenging døgnet rundt og være mye sosial hver eneste dag. Det er nok ting jeg tenker på, men samtidig så vet jeg at om jeg får tid og tålmodighet så er det ikke nødvendigvis et problem. Det spørs nok på hva noen forventer av en partner. Jeg vil neppe fungere sammen med noen som er veldig sosial og skal ha besøk av folk hele tiden eller noen som ikke har tålmodighet eller forståelse. Anonymkode: 25dea...d5a
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #6 Skrevet 11. april 2023 Det er naturlig å bæsje, og det lukter. Tror jeg ville sett på det som en større dealbreaker om den jeg datet ikke gikk på do. Mager som er forstoppet kan se temmelig store ut, og det blir mye fising. Det er hakket verre enn en odør etter å ha bæsjet. Anonymkode: db591...2f3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #7 Skrevet 11. april 2023 Jeg er redd for at min usikkerhet og trang til å klenge skal ødelegge Anonymkode: bcb6d...495
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå