AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #1 Skrevet 11. april 2023 Har født 3 før, denne gangen er jeg 23 uker på vei og magen er knappt synelig. Har forhøyet bmi og litt fett på magen men ble alltid "tidlig" stor med de andre, og sist for 2 år siden. Men nå føler jeg meg svært lite gravid i svangerskapet, folk ser ikke at jeg er gravid og en liten jente utbrøt til meg her om dagen "er du gravid? Magen din er jo så liten" ... Har gått ned i svangerskapet også og er slankere enn før gravid men likevel ingen synlig rund mage som de siste gangene. Kan det være pga jeg er ikke så slank? Er jo lav. Eller babyen mindre/ ligger annerledes? Anonymkode: 1b768...fce
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #2 Skrevet 11. april 2023 Andregangs her, fødte for to år siden, og normal vektig. Er i uke 22 nå, og har absolutt ingen mage. Var synlig gravid på dette tidspunktet med første. Regnet meg babyen ligger anerledes. Helt vanlig at en ikke har mage, og den kommer tidsnok. Anonymkode: d3c79...822
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #3 Skrevet 11. april 2023 23 uker er ikke så langt på vei, magen kommer nok. Du bærer nok annerledes enn tidligere. Jeg fikk aldri gravidmage med mine barn. Hadde en bitteliten kul når jeg fødte, og barna låg på ca 3,5 kg. Anonymkode: 89cdb...ba6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå