Gå til innhold

Analsex når kun en part liker det

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 
mannen min liker analsex, noe jeg ikke gjør. Har gått med på det, men synes det bare er vondt. Han vil ha det likevel. Hvordan kan en partner ha lyst på noe som han vet den andre synes er vondt? 

Anonymkode: e90fd...582

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor godtar du det da? Sett nå grenser for deg selv! 

Anonymkode: 5f5d3...880

• Liker 8
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hvordan kan en partner ha lyst på noe som han vet den andre synes er vondt? 

Den som kunne svart på det….

Et mysterie. Noen er bare slemme og i mangel av empati.

Anonymkode: d17ce...f2d

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hei. 
mannen min liker analsex, noe jeg ikke gjør. Har gått med på det, men synes det bare er vondt. Han vil ha det likevel. Hvordan kan en partner ha lyst på noe som han vet den andre synes er vondt? 

Det kalles å være en superegoist uten empati. Finn en stor dildo og krev å gjøre det samme på han. Da blir det nok slutt på maset.  

Anonymkode: 58e63...00c

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet

Forstår det heller ikke, men synes du bør ha såpass med selvrespekt og respekt for din kropp og seksualitet at du da sier nei. Samt spør ham om han ikke forstår at sex et noe som alltid skal være godt/fint for begge. Han mangler god seksuell forståelse, i tillegg til god empati og omtanke, når han krever sex du synes er vondt, og kun han nyter. 

Likevel "frikjenner " jeg ikke deg i dette. Det er regelrett dumt å si ja til typer sex du ikke liker og ikke nyter, og til og med synes er vondt. Jeg regner med at du er en voksen kvinne, så...

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Fordi han kun tenker på seg selv. Si nei. Godtar han ikke det, så gjør du slutt med han 

• Liker 3
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei. 

Det hadde jeg ikke akseptert. Jeg liker heller ikke analsex, synes bare det er ekkelt og smertefult. Han viser totalt manglende respekt for deg og dine seksuelle preferanser. Skikkelig turn-off, spør du meg.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

1) krev å sette inn en dildo i hans rumpe først

2) si nei

Anonymkode: 4dd45...8ff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Syns en bra dame har anal, enkelt og greit. Er mye som kan gjøres for å gjøre det bedre. Det finnes stretsh leketøy for å gjøre deg mindre sensitiv ts.

Anonymkode: 70931...228

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Syns en bra dame har anal, enkelt og greit. Er mye som kan gjøres for å gjøre det bedre. Det finnes stretsh leketøy for å gjøre deg mindre sensitiv ts.

Kjempesmart å bruke "stretsh leketøy" for å utvide rævholet. Hvis man har lyst på anal inkontinens. Har du lyst til å bruke slikt leketøy for å ødelegge din endetarmsåpning?

Anonymkode: 2145c...b94

• Liker 11
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

🧌

Anonymkode: d17ce...f2d

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Synes bra partnere ikke påfører den andre ubehagelig sex. Regner med at de fleste som er i forhold har fantasier de ikke kan leve ut av hensyn til partner. Det er normalt, og gode partnere tåler det og fokuserer på sex begge har nytelse og glede av. 

Selv har jeg flere fantasier og ønsker jeg av hensyn til partner ikke krever å få leve ut, fordi jeg er glad i ham, og derfor skjønner at å påføre ham smerte og ubehag fysisk eller mentalt bare er fullstendig uakseptabelt, samt ødeleggende for vårt forhold og sexliv. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

I så fall lever jeg fint med å være en dårlig dame. Antar du selv nekter å ta noe som helst i rævva. 

Anonymkode: c5b40...96c

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis anal er så viktig, tror jeg dessverre at dere menn går glipp av mange fantastiske kvinner som kunne gitt dere mye annet seksuelt dere ville satt stor pris på.

For mange av oss er det viktig at dere putter den inn i hullet foran, og det liker vi veldig godt:)

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest kruspersilletaco
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei. 

Fordi han bare tenker på seg selv.

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Syns en bra mann har full forståelse for ei dame som ikke har lyst hverken å ha noe i analen, eller har lyst å gjøre noe for å utvide den for hans glede alene. Sånt gjør man bare ikke! 
Anal er spennende det, men da jo begge nyte/like det, det sier seg selv! Jiizes😖

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Det er både egosentrisk og sykt. Analsex krever såpass at det er et must at begge syns det er stas.
Ikke la deg utnytte. Si nei, og la ham gnåle. Det er din kropp. Bare din.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

En bra mann respekterer at partneren ikke vil ha anal. En kvalitetsmann liker vagina

Anonymkode: 02dc4...f3c

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Gjest Terrameta
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hei. 

Har han i det hele tatt giddet å sette seg inn i hvordan analsex skal gjøres, eller tror han det bare er å kjøre på uten kondom og glidemiddel? Om han bare kjører på så kan det faktisk være helseskadelig! Ta å snakk med han, og ikke godta ting som gir deg vondt.

AnonymBruker
Skrevet

At han tenner på at du har det vondt og ikke vil er et stort rødt flagg... Voldtektsmentalitet.. Hadde dumpet han og funnet meg en mann som respekterte grensene mine 

Anonymkode: 5d312...e0c

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...