Gjest gjest1 Skrevet 2. januar 2006 #1 Skrevet 2. januar 2006 Vi skal ha kvite roser i høge vasar på middagsbordet i bryllupet, når kan rosene hentast på blomebutikken, og når kan dei settast i vasane? Kva med brudebuketten? Blir den laga dagen før, eller samme dagen som vigsla?
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2006 #4 Skrevet 2. januar 2006 I mammas blomsterbutikk lager de alltid brudebuketter dagen før. Under sølvbryllupet i sommer pyntet de bordene i teltet kvelden før.
Gjest gjest1 Skrevet 2. januar 2006 #5 Skrevet 2. januar 2006 Takk Frysepulver. Eg har litt angst for at rosene skal visne. Men kanskje eg berre skal ta ein prat med nokon i ein blomsterbutikk...?
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2006 #6 Skrevet 2. januar 2006 Takk Frysepulver. Eg har litt angst for at rosene skal visne. Men kanskje eg berre skal ta ein prat med nokon i ein blomsterbutikk...? ← Jeg husker ikke, men tror rosene våre greide seg fint over natten. Men så har jo mamma et lager å ta av også da, sånn hvis det var noen som hang litt med hodet... Hun hadde ihvertfall roser i vaser, hun hadde fargetema på hvert bord, så det hvite bordet hadde hvite roser husker jeg. Hør med de som evt skal levere blomstene til deg
Gjest gjest1 Skrevet 3. januar 2006 #7 Skrevet 3. januar 2006 Hør med de som evt skal levere blomstene til deg ← Det skal eg gjere!! Takk for hjelpa!
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2006 #8 Skrevet 3. januar 2006 Det bør ikke være noe problem å hente blomster dagen før. Det tar ofte ei uke fra blomstene er skåret til du har dem på bordet uansett, og særlig roser har godt av å få litt tid på seg til å åpne seg skikkelig. Det aller viktigste er at de kommer i skikkelig vann med det samme de er snitta. Uansett: Snakk med dem du handler hos. De vet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå