Gå til innhold

Mulig å vaske Converse og andre sneakers i vaskemaskinen uten å ødelegge såle / lim? 🤔

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

🙂

Anonymkode: f8e97...0a9

Skrevet

Jeg vasker ofte sko i vaskemaskin.  Bruker da ullprogram 30 grader og skånsomt vaskemiddel for ull.  Sko Hhr aldri tatt skade av det.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

🙂

Jepp. Går veldig bra 

AnonymBruker
Skrevet
male32 skrev (1 time siden):

Jeg vasker ofte sko i vaskemaskin.  Bruker da ullprogram 30 grader og skånsomt vaskemiddel for ull.  Sko Hhr aldri tatt skade av det.

Prøver nå 🙂 Ullprogram, Milo, i en vaskepose. Jeg tror at jeg ødela flere par før fordi jeg kjørte dem på 40 grader og et vanlig program 

AnonymBruker
Skrevet

Mine hvite converse ble litt misfarget der de er limt, litt gulaktig. 

Anonymkode: 332a8...cf2

AnonymBruker
Skrevet

Merker at skoene ikke blir rene på ullprogram. Det kommer jo ganske lite vann og skoene bare ligger der, litt våte, i 40 minutter. 

Skrevet

<_<  Må ha vært særdeles heldig, jeg har vasket Converse på 40 på automatisk. Jeg har et par fra 2016 og et fra 2006, og jeg bruker dem myyyeee. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å skrubbe sko forsiktig med sitronsåpe, the pink stuff eller lignende i en bøtte i noen omganger, og har de av og til på ullprogram etterpå. 

Anonymkode: f628b...94f

Skrevet

Converse krymper i maskin. Vask dem for hånd.

AnonymBruker
Skrevet

Har vasket sneakers og basketsko, 40 grader, normal såpe (Omo), gått helt fint bestandig. Hvorfor skulle de ikke tåle 40 grader? Er lett det på asfalten i Spania eller California en sommerdag. Aldri eid Converse, de virker veldig flate og ukomfortable. Så de vet jeg ikke hva tåler. 

Anonymkode: ce131...a27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...