AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #21 Skrevet 11. april 2023 Jeg tar Imovane i blant, pga søvnproblemer, men jeg ville ikke tatt dem om jeg var alene med to små barn som ikke sover natten gjennom. Jeg ville heller ikke kjørt dagen etter å ha tatt 7,5 Imovane. Anonymkode: 1e45e...9ca
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #22 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tar Imovane i blant, pga søvnproblemer, men jeg ville ikke tatt dem om jeg var alene med to små barn som ikke sover natten gjennom. Jeg ville heller ikke kjørt dagen etter å ha tatt 7,5 Imovane. Anonymkode: 1e45e...9ca Hva om man tar en halv tablett da? eldste pleier å sove natten igjennom om han ligger i min seng, er han som har begynt å våkne pga drømmer men det er mest vist han ligger i sin seng. Minste pleier å sove natten igjennom. men usikker på om jeg tørr. Får vente til helgen når jeg har noen med meg her. Ivertfall første gangen sånn at jeg ser hvordan det funker på meg. Anonymkode: a0932...b5a
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #23 Skrevet 11. april 2023 Legen din ville jo ikke gitt deg dette hvis det ikke var trygt å ta det når man har barn? Du har fått disse fordi du trenger dem. Noe som faktisk kan være farlig for barna er om du kjører bil med søvnunderskudd over tid. Det er noe som ville være rasjonelt å bekymre seg for. Få deg noe ordentlig søvn. Det går ikke an å leve hvis man skal helgardere seg mot alle ultrasjeldne ting. Anonymkode: b21b4...b38 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #24 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Legen din ville jo ikke gitt deg dette hvis det ikke var trygt å ta det når man har barn? Du har fått disse fordi du trenger dem. Noe som faktisk kan være farlig for barna er om du kjører bil med søvnunderskudd over tid. Det er noe som ville være rasjonelt å bekymre seg for. Få deg noe ordentlig søvn. Det går ikke an å leve hvis man skal helgardere seg mot alle ultrasjeldne ting. Anonymkode: b21b4...b38 Sant, du sier jo noe der. ja, ved litt lengre kjøreturer holder jeg på å sovne, skjedd flere ganger, hver uke de siste 2-3 årene. Så kan ikke kjøre lengre enn å levere og hente i bhg omtrent. nå ligger jeg bare her å ser i veggen, fordi jeg var så usikker på om jeg skulle ta det når jeg er alene med dem. Men nå er det for sent å ta de siden jeg må opp tidlig, så får evt prøve imorgen. Anonymkode: a0932...b5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå