AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #1 Skrevet 11. april 2023 Hei kjære Damer, Lurer bare på hva som foregår i deres hodet mens dere holder på? Er det bare en plikt som dere må ta dere gjennom (håper ikke, da er det sikkert best å la være) eller nyter dere bare? Anonymkode: babfc...2f5
Frkego Skrevet 11. april 2023 #2 Skrevet 11. april 2023 At jeg elsker å suge kuk 🤷🏼♀️ Lytter til signalene han gir, så fokuserer en del på det. 9 3
RaraAvis78 Skrevet 11. april 2023 #3 Skrevet 11. april 2023 Får ingen nytelse av å suge kuk, men gjør det utelukkende for å glede mannen, Blir ikke tent av det på noen måte, men det byr meg heller ikke i mot. Da hadde jeg aldri gått ned på han. 11 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #4 Skrevet 11. april 2023 Frkego skrev (2 minutter siden): At jeg elsker å suge kuk 🤷🏼♀️ Lytter til signalene han gir, så fokuserer en del på det. Så enkelt :) Anonymkode: babfc...2f5 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #5 Skrevet 11. april 2023 RaraAvis78 skrev (Akkurat nå): Får ingen nytelse av å suge kuk, men gjør det utelukkende for å glede mannen, Blir ikke tent av det på noen måte, men det byr meg heller ikke i mot. Da hadde jeg aldri gått ned på han. Hva tenker du på da? Handlelisten? Jobb? "Når er det nok?" :) Anonymkode: babfc...2f5 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #6 Skrevet 11. april 2023 Tenker "Håper han liker det og at dette er verdt det, at han knuller meg bra etterpå." Jeg får ingen glede ut av å suge men gjør det fordi jeg "må". Er imidlertidig en god skuespiller og later som jeg forguder det og at hans er den diggeste pikken jeg har sett Anonymkode: 4c01b...3a2 9 2 1
Christel A Skrevet 11. april 2023 #7 Skrevet 11. april 2023 Ønsker at han skal like det jeg gjør og fokuserer på hvordan han reagerer på det jeg gjør. 9 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #8 Skrevet 11. april 2023 Jeg har fokus på hans nytelse og følger med på responsen, så jeg kan bruke responsen som pekepinn på hva han setter mest pris på. Jeg kjeder meg ikke nei. Har likevel vært borti en mann som måtte ha det så hardt og det tok så lang tid før han kom at det gjorde vondt i kjever og i kroppen (På grunn av stilling.), og da begynte jeg etterhvert å grue meg for å suge ham. Når menn klager på at kvinner trenger tid tenker jeg på ham. Jeg fullførte selvfølgelig selv om jeg fikk vondt og ble gåen, og han trengte minimum en halvtime med ensidig hard suging, så 15- 30 minutter med å gi stimulering som ikke er så voldsom hadde jeg ikke nølt angående. Anonymkode: 4dac4...d61 3
Mumsmums Skrevet 11. april 2023 #9 Skrevet 11. april 2023 Pikk mm, pikk mm, pikk mm. Håper han synes det er godt. 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #10 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har fokus på hans nytelse og følger med på responsen, så jeg kan bruke responsen som pekepinn på hva han setter mest pris på. Jeg kjeder meg ikke nei. Har likevel vært borti en mann som måtte ha det så hardt og det tok så lang tid før han kom at det gjorde vondt i kjever og i kroppen (På grunn av stilling.), og da begynte jeg etterhvert å grue meg for å suge ham. Når menn klager på at kvinner trenger tid tenker jeg på ham. Jeg fullførte selvfølgelig selv om jeg fikk vondt og ble gåen, og han trengte minimum en halvtime med ensidig hard suging, så 15- 30 minutter med å gi stimulering som ikke er så voldsom hadde jeg ikke nølt angående. Anonymkode: 4dac4...d61 Wow 15-30 min! Utrolig at du orker det spesielt mtp at du ikle nyter spesielt Anonymkode: babfc...2f5 2 2
SlemUlv Skrevet 11. april 2023 #11 Skrevet 11. april 2023 Tenker ikke. Hode mitt blir somregel stille når vi har sex. 1 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #12 Skrevet 11. april 2023 Jeg liker at han styrer hodet mitt 😂😂😂 Anonymkode: bfc18...771 5
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #13 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg liker at han styrer hodet mitt 😂😂😂 Anonymkode: bfc18...771 Du mener hva som skjer der inne eller bare mekankskt? Anonymkode: babfc...2f5
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #14 Skrevet 11. april 2023 Tenker ikke så mye annet enn at jeg fokuserer på det jeg holder på med og prøver å få med meg eventuelle signaler han gir. Syns det er digg å suge, jeg tenner på at han syns det er deilig. Liker at munnen min kan gi han så mye nytelse. Men typen min kommer ganske fort av oral, hvis det hadde vært noen som trengte lang tid på å komme hadde jeg nok tenkt med i retning av "herregud kjeven min er så sliten" Anonymkode: 3d745...fda 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #15 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du mener hva som skjer der inne eller bare mekankskt? Anonymkode: babfc...2f5 Mekanskt ja, men tenker egentlig bare at jeg håper han blir stolt. Anonymkode: bfc18...771 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #16 Skrevet 11. april 2023 At det er ekkelt . Jeg skal aldri gjøre det igjen. Anonymkode: ef3ad...cb8 6
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #17 Skrevet 11. april 2023 RaraAvis78 skrev (26 minutter siden): Får ingen nytelse av å suge kuk, men gjør det utelukkende for å glede mannen, Blir ikke tent av det på noen måte, men det byr meg heller ikke i mot. Da hadde jeg aldri gått ned på han. Sånn er det her også. Men på fremmede menn byr det meg i mot, jeg må kjenne han godt over tid og oppleve at han respekterer meg. Jeg suger aldri første gang jeg har sex med en ny Anonymkode: 4c01b...3a2 12
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #18 Skrevet 11. april 2023 Tenker. Håper vi snart er ferdig, men jeg gjør det fordi han liker det. Liker best vanlig penetrering Anonymkode: fec74...d0e 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #19 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hei kjære Damer, Lurer bare på hva som foregår i deres hodet mens dere holder på? Er det bare en plikt som dere må ta dere gjennom (håper ikke, da er det sikkert best å la være) eller nyter dere bare? Anonymkode: babfc...2f5 Jeg nyter det ikke akkurat sånn rent fysisk, da jeg er mest opptatt av teknikk og samtidig synes det er slitsomt i kjevemusklene. Men det byr meg jo ikke i mot, og mannen verken maser eller krever det, så det er heller ikke noe problem å gi ham en runde. Jeg tenker vel mest på at jeg håper vi snart er ferdige så jeg slipper å få krampe i kjeven Anonymkode: 3b02d...681 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå