Gå til innhold

Hører dere om naboen er på dass midt på natta?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som bor i blokk,hører dere om naboen er på dass midt på natta? Jeg våknet i natt av at jeg måtte på dass ,og det var helt stille i blokka. Jeg tenkte at nå vekker jeg sikkert naboene? Hadde løs mage.

Anonymkode: fcf3c...520

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hører kun når de drar ned om jeg er i gangen/stuen som ikke er langt unna toalettet. Men det er kun fordi en hører vannet gå i rørene. Annet kan vi ikke høre, bor i blokk fra 70-80 tallet

Anonymkode: d6a87...15d

AnonymBruker
Skrevet

Nope, med mindre de står å skriker på dass. Da hører jeg det. Men nei, hører ingen som drar ned eller driter/tisser. Bor i blokk fra 60-70 tallet. 

Anonymkode: 33987...674

AnonymBruker
Skrevet

Hører noen ganger brøling fra dass så en skyll ned lyd derretter sildringa fra bidēt

Anonymkode: b8303...bfe

AnonymBruker
Skrevet

Jada hører det. Her har de valgt å bare bygge nytt bad oppå det gammle . Og beholdt røropplegget fra 1960. Veldig smart å billig🤓 et mareritt å høre på hver jævla dag i tillegg til en dame som går tungt. Er så lei . Dritt lei 

Anonymkode: 0a68c...63e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hører noen ganger brøling fra dass så en skyll ned lyd derretter sildringa fra bidēt

Er det når de fiser kraftig? Hører man det altså? 

Kunne aldri orket å bo sånn, hender jo  man må det og slitsomt å legge bånd på seg hele tiden.

Anonymkode: 2ae77...3ed

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det når de fiser kraftig? Hører man det altså? 

Kunne aldri orket å bo sånn, hender jo  man må det og slitsomt å legge bånd på seg hele tiden.

Anonymkode: 2ae77...3ed

Hører hvis de promper i porselenet. Hvis de promper i stua hører jeg ikke noe. Kan være de bare promper på do da. 

AnonymBruker
Skrevet

Blokk fra 50-tallet.

Inne på badet kan jeg høre at det trekkes ned i do og når de over oss dusjer på natta. Hører ikke do-lyder eller dusj-lyder, men hører forskjell på de to etter hvordan vannet lager lyd i rørene. Hører ingenting til dobesøk eller dusjing i andre rom.

Anonymkode: e6b5d...09c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...