Mountain Man Skrevet 11. april 2023 #1 Skrevet 11. april 2023 Spoiler Er det noen egenskaper, evner og innstilling som er viktigere for deg en andre? Jeg tenker da på andre ting en bare det åpenbare som at vi er submissive, gjør det vi får beskjed om, gjør husarbeid, lager mat om du som dominant Kvinne ønsker de ting av din ektemann/samboer.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #2 Skrevet 11. april 2023 Jeg er ikke opptatt av husarbeid utover at han bidrar. Jeg vil ha innflytelse på store avgjørelser, og full kontroll i senga. Anonymkode: b614e...c05 1
Mountain Man Skrevet 12. april 2023 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg er ikke opptatt av husarbeid utover at han bidrar. Jeg vil ha innflytelse på store avgjørelser, og full kontroll i senga. Anonymkode: b614e...c05 Tusen takk for svar! 🙏 Jeg tok en rask tur i lunsjpausen for å sjekke tråden. Jeg er så glad for alle slike tilbake meldinger som kan hjelpe både meg og andre submissive menn som leser det til og bli bedre i forholdet og oppgaven som suportive partnere. Når vi startet denne dynamikken må jeg innerømme at mitt motiv og kunnskap eggentlig bare var at jeg altid har hatt submisive lengsler og lyster og lengtet så etter å få komme ut av skapet til min Kone om det. Det var en kraftig øyeåpner da jeg merket og skjønte at hverdagen ved ett slikt valg ikke handler om mine fetisjer men om og faktisk respektere hennes autoritet, behov og ønsker. Selv om det viktigste er komunikasjonen med vår dominante Kone/Samboer føler ihvertfall jeg at jeg er en så uerfaren mann i dette at alle råd er da blir så nyttig. For vår dominante partner skal ikke få mer jobb men mindre jobb og bekymringer ved vår underkastelse! 🙏 Så igjen takk! Endret 12. april 2023 av Mountain Man Rettet formulering
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #4 Skrevet 12. april 2023 Det viktigste når det gjelder tildeling av arbeidsoppgaver er at mannen evner å gjøre oppgaven selvstendig. Jeg liker ikke mas og ørten oppfølgingsspørsmål, greit nok å spørre om jeg ønsker det utført på en spesiell måte, hvis svaret er nei så betyr det at du må finne ut av det selv. Jeg liker å bestemme, men synes personlig ikke det er attraktivt med en mann som virker tafatt, hjelpesløs og som bare venter på detaljerte ordrer. Hva jeg liker og hva kona di liker er sikkert ikke det samme, vil tro det er best å diskutere dette med henne og ikke kg. Du trenger ikke legge det frem som dom/sub spørsmål heller, bare spør om hvordan du kan hjelpe henne best mulig for du ønsker å bidra mer på hjemmebane. Det viktigste er jo å lytte til hva hun faktisk sier. Anonymkode: 24033...fd8 1
Mountain Man Skrevet 12. april 2023 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det viktigste når det gjelder tildeling av arbeidsoppgaver er at mannen evner å gjøre oppgaven selvstendig. Jeg liker ikke mas og ørten oppfølgingsspørsmål, greit nok å spørre om jeg ønsker det utført på en spesiell måte, hvis svaret er nei så betyr det at du må finne ut av det selv. Jeg liker å bestemme, men synes personlig ikke det er attraktivt med en mann som virker tafatt, hjelpesløs og som bare venter på detaljerte ordrer. Hva jeg liker og hva kona di liker er sikkert ikke det samme, vil tro det er best å diskutere dette med henne og ikke kg. Du trenger ikke legge det frem som dom/sub spørsmål heller, bare spør om hvordan du kan hjelpe henne best mulig for du ønsker å bidra mer på hjemmebane. Det viktigste er jo å lytte til hva hun faktisk sier. Anonymkode: 24033...fd8 🎯🙏 Dette er så til hjelp og samsvarer med egne utfordringer som jeg må jobbe med hos meg selv! Særlig fordi jeg i starten nettopp tenkte at alt jeg gjorde for Kona og hver gang jeg gjorde som hun sa var en Dom/Sub handling. Jeg slet med å bare gjøre ting uten at det skulle pirre mine submissive behov hver gang samtidig som jeg hele tiden søkte å gjøre ting for henne som gav meg submissive lykke. Det tror jeg min Kone ble litt trøtt av selv om hun trives i sjefsrollen. Nå prøver jeg mer og mer også å underordne meg i ting på en naturlig måte i hverdagen uten at det er fokus på Dom/Sub forholdet og det er min partner fornøyd med. Endret 12. april 2023 av Mountain Man Utfyllende svar
Mountain Man Skrevet 13. april 2023 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2023 (endret) Mountain Man skrev (På 12.4.2023 den 16.29): 🎯🙏 Dette er så til hjelp og samsvarer med egne utfordringer som jeg må jobbe med hos meg selv! Særlig fordi jeg i starten nettopp tenkte at alt jeg gjorde for Kona og hver gang jeg gjorde som hun sa var en Dom/Sub handling. Jeg slet med å bare gjøre ting uten at det skulle pirre mine submissive behov hver gang samtidig som jeg hele tiden søkte å gjøre ting for henne som gav meg submissive lykke. Det tror jeg min Kone ble litt trøtt av selv om hun trives i sjefsrollen. Nå prøver jeg mer og mer også å underordne meg i ting på en naturlig måte i hverdagen uten at det er fokus på Dom/Sub forholdet og det er min partner fornøyd med. Jeg opplever også at det jeg har måtte skjerpe meg mest på er og ikke løpe rundt å gjøre mest mulig for henne men faktisk vise meg submissive ved å sette meg inn i hva hun ønsker og trenger at jeg gjør og ikke bare hva som gir meg gode submissive følelser og harding av å gjøre. Som hun sa når jeg uten og få beskjed begynte å ordne klesvasken og det ikke ble optimalt gjort. 'Dette gir meg mer jobb så kutt ut å gjøre nye oppgaver uten å spørre først om jeg syns det er greit og gjør det ordentlig når du gjør noe.' Likeledes når hun irettesetter meg på en "usexy" og "sårende" måte har jeg måtte krype til korset senere p.g.a at min stolthet da plutselig har blusset opp så jeg har oppført meg som en såret drittunge. Men når jeg etterpå ber om unnskyldning samtidig som jeg viser meg veldig submissive til henne får jeg mye kjærlighet tilbake. Så gjelder det at jeg lærer til neste gang så ikke hun blir lei av mine feiltrinn og det har jeg absolutt ønske om!! Endret 16. april 2023 av Mountain Man Utfyllende og retting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå