AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #1 Skrevet 11. april 2023 Hei. Min ene kollega på jobb har alltid med seg mat hjemmefra (eller vet ikke om jeg helt kan kalle det mat en gang) til lunsjen. På min jobb kjøper alle andre mat i kantinen og det er sånn skikkelig god og ordentlig mat. Men hun nei, hun har alltid med seg typ skikkelig dårlig brød med stusselig pålegg. Et eksempel: før påske hadde hun brødskiver med ost og da mener jeg kun ost. Så skikkelig fælt ut. Samme dag hadde kantina var det skikkelig bra meksikansk lasagne og alle andre spiste dette. Lurer på hvorfor noen må skille seg ut på denne måten, er det for å markere seg på noen som helst måte?? Nekter å tro hun spiser sånn mat fordi det er godt når vi har så bra mat i kantina. Hva tenker dere andre om sånt? Anonymkode: 6550c...13c
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #2 Skrevet 11. april 2023 Du igjen. Skaff deg et liv 😁 Anonymkode: 19c8b...094 38 8
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #3 Skrevet 11. april 2023 At personen er økonomisk fornufting og har god selvkontroll. Det er det jeg tenker. Det å ha med mat hjemmefra, uansett hvor "kjedelig" den er i dine øyne, er bare positivt. Det å bruke penger i kantina på mat, når man allerede har mat hjemme, er bare idotisk.. Anonymkode: f4e43...514 31 1
Orbis Skrevet 11. april 2023 #5 Skrevet 11. april 2023 Jeg tenker at du har for lite å finne på. Hvis hun foretrekker den maten, så for guds skyld la henne spise den 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #6 Skrevet 11. april 2023 Matpakke er jo rimeligere? Ikke alle som ønsker å bruke massevis av penger på lunsj i hverdagen. Blir fort mange tusen i året. Det høres fornuftig ut i mine ører. Ikke så sjarmerende å dømme andres matvalg forresten😄 Anonymkode: 121f7...2f3 8 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #7 Skrevet 11. april 2023 Kjeder du deg i dag? Anonymkode: 083d0...aa5 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #8 Skrevet 11. april 2023 Helt vanlig. Finn deg noe annet å tenke på Anonymkode: 169fb...64a
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #9 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva tenker dere andre om sånt? Anonymkode: 6550c...13c Jeg tenker at du tenker for mye på hva andre gjør. Anonymkode: 9578c...a1a 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #10 Skrevet 11. april 2023 Jeg er ikke spesielt glad i lunsj. Jeg spiser ofte knekkebrød med ost på. Enkelt og greit. Kan være hva som helst superdigg som jeg hadde likt til middag, men det faller ikke i smak til lunsj. Hadde mine kollegaer brydd seg med hva jeg spiser, og vurdert om det er bra eller dårlig, hadde vi ikke forblitt nære kollegaer. Det er en uting å kommentere andres mat. Anonymkode: 2afeb...7f1 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #11 Skrevet 11. april 2023 Lasagne til lunsj ja. Kan jo være kollegaen din passer vekta? Anonymkode: b7e5c...f99 1
Anonym-bruker Skrevet 11. april 2023 #12 Skrevet 11. april 2023 Høres ut som noe jeg kunne gjort. Har bestandig med meg egen matpakke. Selv om det er fredags kos, kantine mat, jeg spiser matpakken min. For jeg sliter med IBS. Du aner jo ikke om hun evt sliter med lignende. 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #13 Skrevet 11. april 2023 Trollost skal vistnok være gode greier👌 Anonymkode: 9545b...d31 5
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #14 Skrevet 11. april 2023 Er du svensk? Her i Norge spiser vi matpakke. Anonymkode: 216ef...08f
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #15 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hei. Min ene kollega på jobb har alltid med seg mat hjemmefra (eller vet ikke om jeg helt kan kalle det mat en gang) til lunsjen. På min jobb kjøper alle andre mat i kantinen og det er sånn skikkelig god og ordentlig mat. Men hun nei, hun har alltid med seg typ skikkelig dårlig brød med stusselig pålegg. Et eksempel: før påske hadde hun brødskiver med ost og da mener jeg kun ost. Så skikkelig fælt ut. Samme dag hadde kantina var det skikkelig bra meksikansk lasagne og alle andre spiste dette. Lurer på hvorfor noen må skille seg ut på denne måten, er det for å markere seg på noen som helst måte?? Nekter å tro hun spiser sånn mat fordi det er godt når vi har så bra mat i kantina. Hva tenker dere andre om sånt? Anonymkode: 6550c...13c Noen er flinke til å spare der man kan. Jeg er desverre ikke en av de som takler kjedelig brødmat. Jeg koster på meg lunsj til 30,- hver dag. Anonymkode: aae34...e0c
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #16 Skrevet 11. april 2023 Anonym-bruker skrev (4 minutter siden): Høres ut som noe jeg kunne gjort. Har bestandig med meg egen matpakke. Selv om det er fredags kos, kantine mat, jeg spiser matpakken min. For jeg sliter med IBS. Du aner jo ikke om hun evt sliter med lignende. Jeg også. Hadde som oftest knekkebrød og leverpostei til lunsj. Snadder det,. Anonymkode: 9578c...a1a
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #17 Skrevet 11. april 2023 Lasagne er jo middag, så jeg skjønner henne godt! Anonymkode: 9deaa...838 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #18 Skrevet 11. april 2023 Meksikansk lasagne? Altså, ts, jeg også hadde heller spist tørre brødskiver (med eller uten svett ost) enn å spise noe som helst fra et kjøkken som presterte anta at «meksikansk lasagne» er noe det går an å servere folk. Dere får gå sammen og kreve ordentlig mat. Meksikansk lasagne, liksom. Anonymkode: 3c7a4...524 6 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #19 Skrevet 11. april 2023 Holde kontroll på kalorier og hva hun får i seg og kanskje for å irritere deg personlig. Anonymkode: d26bc...b66 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #20 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hei. Min ene kollega på jobb har alltid med seg mat hjemmefra (eller vet ikke om jeg helt kan kalle det mat en gang) til lunsjen. På min jobb kjøper alle andre mat i kantinen og det er sånn skikkelig god og ordentlig mat. Men hun nei, hun har alltid med seg typ skikkelig dårlig brød med stusselig pålegg. Et eksempel: før påske hadde hun brødskiver med ost og da mener jeg kun ost. Så skikkelig fælt ut. Samme dag hadde kantina var det skikkelig bra meksikansk lasagne og alle andre spiste dette. Lurer på hvorfor noen må skille seg ut på denne måten, er det for å markere seg på noen som helst måte?? Nekter å tro hun spiser sånn mat fordi det er godt når vi har så bra mat i kantina. Hva tenker dere andre om sånt? Anonymkode: 6550c...13c Kanskje hun ikke ønsker å bli overvektig? Det blir man jo lett når man trøkker i seg "meksikansk" lasagne hva nå enn det skulle være daglig. Ellers tenker jeg at du kan la være å bry deg med hva kollegene dine spiser til lunsj. Veldig merkelig ting å enge seg opp i. Du minner meg litt om hvordan jenter i 7.klasse kunne være. Anonymkode: 14f1c...464 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå