AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #1 Del Skrevet 11. april 2023 Den har ligget uåpnet i kjøleskap siden jeg kjøpte den. Ville du spist den eller kastet den? Anonymkode: 96eed...16b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CSe0gvmY2b Skrevet 11. april 2023 #2 Del Skrevet 11. april 2023 Jeg ville luktet på den, lukter sen bra, hadde jeg stekt den, for så å smake en liten bit. Smaker den bra hadde jeg spist den. Kylling lukter fort dårlig når den er dårlig altså 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #3 Del Skrevet 11. april 2023 Noen ganger blir den dårlig før utløpsdato, andre ganger holder den seg over. Åpne pakken, og vent litt. Så lukter du om det lukter ferskt kjøtt, eller død. Anonymkode: 8cfe0...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #4 Del Skrevet 11. april 2023 SE, LUKT, SMAK Du kommer meeeeget langt med sunn fornuft. Det å spørre ett anonymt nettforum som verken kan se eller lukte den kyllingen er iallefall idiotisk..................... Anonymkode: 9eda7...7c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #5 Del Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): SE, LUKT, SMAK Du kommer meeeeget langt med sunn fornuft. Det å spørre ett anonymt nettforum som verken kan se eller lukte den kyllingen er iallefall idiotisk..................... Anonymkode: 9eda7...7c5 Jeg er forkjølet og tett i nesa... Anonymkode: 96eed...16b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #6 Del Skrevet 11. april 2023 Det går nok helt fint. Med mindre den lukter fordervet og smaker vondt er det i orden. Anonymkode: d3c33...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #7 Del Skrevet 11. april 2023 Jeg hadde spist den. Anonymkode: d43b2...c2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #8 Del Skrevet 11. april 2023 Jeg hadde ikke spist den. Holder på ned en kyllingmiddag i dag hvor siste forbrulsdato er i dag. Det er min grense på kylling. Men nå er jeg gravid og da Anonymkode: 28556...60a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #9 Del Skrevet 11. april 2023 Kommer gjerne an på temperaturen i kjøleskapet ditt i den hylla den ligger. Hos meg er det 1-2 grader på nedre hylle, der legger jeg kjøtt og fisk, mens høyere opp er det 3-4 grader, og da holder maten kortere også. Anonymkode: 2a88b...cb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #10 Del Skrevet 11. april 2023 Jeg hadde ikke spist den. Særlig om du er tett i nesen og ikke har luktesans. Anonymkode: 75507...fca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #11 Del Skrevet 11. april 2023 Jeg ville spist den. Anonymkode: b194e...60c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #12 Del Skrevet 11. april 2023 Jeg er en av de som ser på best før/utgått-datoer som veiledende men ikke så viktige, altså innen rimelighetens grenser. Det meste som er enten fryst, uåpnet eller oppbevart greit, kan jo spises:) Her ville jeg stekt kjøttet og smakt. Jeg spiser egg, meieriprodukter, kjøtt og annet lenge etter dato såfremt det lukter og smaker greit:) Anonymkode: 16c2d...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #13 Del Skrevet 11. april 2023 Jeg hadde åpnet den, og latt den ligge i 5min før jeg hadde luktet på den. Dårlig kylling stinker, det lukter man selv med tett nese! Hadde brukt den om den ikke luktet Anonymkode: cc5fc...5d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #14 Del Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Den har ligget uåpnet i kjøleskap siden jeg kjøpte den. Ville du spist den eller kastet den? Anonymkode: 96eed...16b All mat er god så lenge det ikke lukter rart,dato er bare en pekepinn. Anonymkode: 8b118...1ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 11. april 2023 #15 Del Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er forkjølet og tett i nesa... Anonymkode: 96eed...16b Men synet er vel i orden😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 11. april 2023 #16 Del Skrevet 11. april 2023 Syns kyllingen lukter jævlig med èn gang man åpner pakken, uansett hvor fersk/gammel den er😂 Gambler aldri med kylling. Hadde kastet den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #17 Del Skrevet 11. april 2023 Hannah80 skrev (3 minutter siden): Syns kyllingen lukter jævlig med èn gang man åpner pakken, uansett hvor fersk/gammel den er😂 Gambler aldri med kylling. Hadde kastet den. Den gjør det, men den sure lukten fra dårlig kylling er ganske spesiell. Anonymkode: 9d315...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 11. april 2023 #18 Del Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den gjør det, men den sure lukten fra dårlig kylling er ganske spesiell. Anonymkode: 9d315...34f Hehe, ja, den er grusom. Man går jo nesten i bakken av lukten😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #19 Del Skrevet 11. april 2023 Den luktet visst litt rart ifølge noen med fungerende nese. Anonymkode: 96eed...16b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 12. april 2023 #20 Del Skrevet 12. april 2023 Jeg fant en gang en to kgs pakke med kyllingfilet som var flere dager over utløpsdato og syntes det var for ille å bare kaste så mye mat. Den hadde som din ligget uåpnet i kjøleskap helt siden den ble kjøpt inn. Den luktet ok og kjøttet kjentes fint ut så det ble spist og ingen ble syke. Du merker veldig godt når kylling har blitt bedervet, det lukter virkelig ikke godt (vakuumpakket kjøtt kan lukte litt vondt straks pakken er åpnet, men den lukten vil forsvinne etter noen minutters lufting så du må vente litt før du lukter på selve kjøttet), fargen på kjøttet har blitt grålig og så har utsiden av fileten blitt mer slimete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå