Mirabella Skrevet 2. november 2002 #41 Del Skrevet 2. november 2002 Jeg vil bare ha en enkel mann som kan bringe litt lys inn i livet mitt...kanskje en lysfontene.. Mirabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thea 2 Skrevet 4. november 2002 #42 Del Skrevet 4. november 2002 Klart kropp betyr masse :oops: . Tror mange lyver hvis de sier noe annet! Må ha en mann med både utstyr og kropp i orden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2002 #43 Del Skrevet 13. november 2002 Hvis en mann er ulik Tom Kjetil Krogstad, så ligger han allerede godt an ! De boblebad-bildene med han er ikke mye lekre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 13. november 2002 #44 Del Skrevet 13. november 2002 altid dejligt med konfekt for øjet, men når det gælder partner så har det ingen betyden for mig hvordan han er krops bygget, heller ikke det jeg forelsker mig i men det som sidder mellem ørene :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 13. november 2002 #45 Del Skrevet 13. november 2002 Jeg tenner på sjarm, blikk og en mann som lukter godt! Kroppen har ikke så mye å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2002 #46 Del Skrevet 13. november 2002 Hmmm - må kanskje revurdere mitt syn...så nemlig et meget flott mannelår(med bukse på) her om dagen...Har aldri tenkt på det på den måten før... :oops: Nå tenker jeg ikke på annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå