Gå til innhold

Kroppsfasong - TENNING

Mogens

Anbefalte innlegg

Ja da synes du vel Ingar Helge Gimle (som spiller Arne Marcussen i Hotel Cesar) er verdens deiligste mann da :wink::wink: ??!!!!!!!!

Nå er jo jeg mann og greier, og skal kanskje ikke uttale meg om slikt, men det kan da ikke være tilfelle :o :) :D

Dette viser at smaken er som baken!

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har egentlig ingen preferanser med hensyn til kroppsfasong. Men jeg har innsett med årene at jeg har en annen liten merkelig ting som har betydning for tenningen:

Jeg tenner nemlig ikke på blonde mannfolk! Jeg kan synes de er både pene og flotte, men det blir mer som et vakkert kunstverk. Den seksuelle tenningen uteblir imidlertid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, så skulle mitt innlegg være morsomt og ikke et angrep :blunke: Det jeg egentlig prøvde å få frem var at jeg personlig ikke liker mye hår på kroppen, men du skal da absolutt få lov til å like dette :P . Denne skuespilleren jeg nevnte, har selvfølgelig myyyyyyye hår på kroppen - nær slekt med apene, som samboeren din nevnte :)

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlighet betyr mer enn kropp synes jeg, men jeg har jo såklart ikke noe å si på en god personlighet i en deilig kropp :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Mogens! Tok det ikke som et angrep, jeg. Skjønte bare ikke helt hva du mente.....Må visst ta en kikk på 'the apeman'....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kroppen har ikke så mye å si lenger når man er i et forhold og elsker kjæresten sin :) Klart det er med på førsteinntrykket, men "bra" kropp alene er ikke verdt så mye for meg. Ser mange "kroppulfer" på skolen der musklene nesten buler ut av skjorteermene, men de ser ikke så jæ.... bra ut fordet.

Jeg er heldig da min samboer har de kvalitetene jeg ser etter i en mann, og samtidig har en utrolig fin kropp!

Det er kombinasjonen jeg tenner på, ikke bare kroppen/hjernen/"kjekkheten"/ osv. Det er hele mannen min :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Kattepus: Ja du må være heldig som har en samboer med alle gode kvaliteter :) Pass på ham da :D

Til Chimp: Godt du ikke ble "fornærmet". Prøver aldri å være frekk og spydig mot mennesker jeg ikke har noe grunn å være frekk og spydig mot skjønner du :blunke:

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ordens skyld: Det er andre grunner til at jeg kaller meg Chimp(anse) enn at jeg har hår på kroppen selv ...he he! Har hår på hue og der nede, er ellers glatt som ei barnerompe.....Digger altså IKKE hårete jenter, hvis noen skulle være i tvil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Kattepus: Ja du må være heldig som har en samboer med alle gode kvaliteter  :)  Pass på ham da  :D  

Mogens

Ja, Mogens. Er så heldig å ha en ordentlig gutt. Snille og gode gutter vokser ikke på trær..... Skal ta godt vare på ham vettu :)

(P.S: Det var ikke ment som skryt,- hva som er bra kropp oppfattes ulikt av forskjellige personer.....) Men han tar godt vare på kroppen sin. Det burde jeg og begynne med snart :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke misforstår her nå, så er det snakk om BARE seksuell tenning og da er nok utseende en viktig faktor. :sjarmor:

Men hvis man utvikler følelser for en person, så stiller det seg nok ganske anderledes.

Når jeg tenker etter så er det veldig varierende kroppsbygning på de jeg har vært sammen med opp gjennom årene. Av de det bare har vært snakk om sex med, så har det vært lange tynne pipestilker og det har vært små og tette (Ikke fet, men muskuløs uten at det buler).

Men FOR store kan de ikke være.

Ble kjent med en fyr som var kjempe ok, men han har kropp ala eks Frp'er Simonsen og da er det ikke nubbesjans for noen seksuell tenning fra min side. Liker det ikke, men sånn er det uansett. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nemlig Lilly!

Jeg tro INGEN TING på de som hevder at "hodet og snill og god og ...."

betyr mest!... Det er tull og tøys!... :wink:

Utseendet betyr my for alle! Alle falle rikke for alle utseender, der er jeg helt sikker på. Noen blir gode venner, andre tenner man på i tilegg...

Nei, her er mange alt for fromme synes jeg

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva tenner jeg på - egentlig et godt spørsmål!

En ting er iallefall sikkert, følelser betyr mer enn utseende. Utseende er ikke så forferdelig viktig for meg i forhold til å det å tenne på en person, men så kommer spørsmålet - hvem får jeg følelser få? Jo det er de mannfolka som tar seg forholdvis godt ut, opptatt av hygiene og har sjarm.

Ergo kan man godt si at utseende betyr en masse, men det er ingen fasit svar. :sjarmor:

Men deriomot når det er snakk om kroppslukt og herreparfymer..... stønn... det har mye å si........ Gode herreparfymer tenner meg enormt... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Vel, typen min har nå bul på magen han, og måne, selv om den ikke synes så mye pga barbert hode, men jeg hadde absolutt ingen problemer med å få full tenning allerede første kvelden vi hadde sammen oss to. Vil ikke si jeg hadde rukket å bli så altfor kjent med ham, men fått ett inntrykk. Og sjarmen ser man jo med en gang!

Av andre, f.eks. rene elskere jeg har hatt i singelperioder, så har det vært tre. En liten og tett, med antydning til til bul på magen, lite hår og elllers meget godt trent. En liten, pingle av en sprett, han også med lite hår.. (går igjen det der... :oops: ) Og en som var ganske stor, med så absolutt bul på magen.

Dette er også med tidligere kjærester, og ons. det har vært alt fra pingler til veltrente muskler til ølvom og hår på ryggen. så jeg står fremdeles på at det er personligheten og sjarmen jeg tenner på. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes faktisk ikke (helt ærlig) en type utseende eller kroppsfasong jeg umiddelbart tenner på.

Jeg holder også fast på mitt forrige svar...

Tror dette med tenning på kroppsfasong i større grad er et fenomen blant menn....og det er jo faktisk ganske forståelig...for kvinnekroppen er mye mer fascinerende enn mannskroppen...i tillegg er ofte menn mer overflatiske enn kvinner.....

For å ha sagt det...jeg tenner ikke på kvinner......men kan ofte bli fascinert av kvinner som har en flott kropp..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker en trent kropp.

En symmetrisk kropp, med sterke (ikke nødvendigvis store) muskler, og med litt "futt" i (= ikke Arnold som er så stor at han bare vugger når han går).

Aktiv...

Det er enkelte som har vanvittig flott hofte-/skuldermål, men er ikke helt sikker på hva slags. Jeg bare vet det når jeg ser dem.

Ellers er det senete underarmer/hender.

Muskuløse lår.

Så klart er dette noe som kommer i tillegg til personlige egenskaper. Er ikke disse på plass, samt Blikket, så er kroppen beskrevet ovenfor uinteressant.

Og det er slettes ikke tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...