Gå til innhold

Kroppsfasong - TENNING

Mogens

Anbefalte innlegg

Lurer på en liten ting. Hvor mye betyr kroppsfasong for dere, m.t.p. tenning under akten? Dvs. at personen dere har samleie med har de rette formene. Har dere et slags "minstemål", eller har ikke dette så mye å si?

Vil gjerne ha andres tanker om dette.

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fru opptatt

Må si at kropp og utstyr :oops: har en del å si for meg. 8) Tror dette har mer å si for mange enn de tør å innrømme! De må også være høye - gjerne 1.90cm :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Joda,de kan godt ha fin kropp, muskler og alt det der, men har de ikke sjarm, intelligens og utstråling, betyr det null og niks. Da klarer ikke jeg å tenne iallefall. Motsatt fall, en sjarmerende fyr med tiltalende personlighet og en viss iq, kan godt ha en "mindre pen" kroppsform uten at det betyr så mye. Dette blir jo veldig hypotetisk, for man ser jo på helheten når man treffer noen man liker. Jeg bare uttaler meg for jeg har datet en tanketom modellpen fyr, med muskler, som alle jentene siklet etter. Men tro meg, ikke mye å sikle etter der nei, når man bare får lyst til å gremmes hver gang personen åpner munnen... En ren og velstelt fyr som går ok kledd, er hyggelig og sjarmerende, kan å føre en samtale, og viser at han iallefall er litt oppegående både sosialt og intellektuelt, scorer høyere hos meg.

Hilsen jente på 28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseende teller ved førsteintrykk, og alle har forskjellig defenisjon om hva som er pent eller ikke.

Jeg må si at personlighet teller mer en utseende.

Man kan ikke leve med en person man ikke funker med sosialt.

Og i lengden kan man vel heller ikke gi alt seksuelt hvis man ikke liker personen.

Kropp teller litt, men personlighet teller mest!!

Alle syntes jo det er hyggelig å se på noe vakkert, men så er ikke menneskers eneste sans øynene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrev:

Unnskyld Mogens, men du har pinadø pupper som ei jente. Det var MIN mening om kroppsfasong.

Hva faen er dette for noe piss å skrive? Er det noen som er litt misunnelig på Mogens avatar? En med komplekser for puppene sine, p i k k e n sin eller kroppen sin kanskje? En som bare spre litt kvalme hver dag for å føle seg bedre med seg selv?

Over til hva kropp har å si:

Selvfølgelig digger jeg en fin kropp. Kan aldri påstå noe annet. Men det jeg digger enda mer, er sjarm, intelligens, klokhet, selvironi, selvtillit, godhet, snillhet og en person som evner vise omsorg.

Det vil si at jeg neppe ender i seng med den som overhode ikke tar vare på kroppen sin. Men jeg ville aldri gått til sengs med en som bare drev og smurte inn musklene sine med nøtteolje, heller.

...ihvertfall ikke så mange ganger... :sjarmor:

Vibeke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kropp har ingen betydning! Og det vet jeg av erfaring.

Var tidligere gift med en kroppsbygger som var 1.87cm høy.

Er nå samboer med en "liten og tynn" mann som er under 1.70cm.

Jeg "tente" på eksen for lenge siden, og sambo er bare perfekt nå! Det har med følelser å gjøre ikke utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karrieremannen?

Juhuu :hoho::P !!

Den er fin vibeke, har sett flere av utspillene dine her inne og jeg må si du kan få sagt det.

Et vakkert ansikt (dersom avataren er deg vel å merke), kløkt, sjarmerende vesen....og en aldri så lite skarp tunge holder lenge for meg i hvertfall, kropp eller ikke kropp...........men nå var det vel helst andre veien det var snakk om her. Måtte bare kommentere.

Stå på....tenker du sprer en del glede med dine friske innspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lottemor

seff betyr det noe (for meg i allefall) skal ikke være stor og fleskete ,men stor slik at jeg føler meg "liten"...verste jeg vet er små spinkle menn som har en kropp som ser ut som den ikke er kommet lenger enn til pubertenten......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En mann..... hm..... øynene har mye å si..., samt lårene....

Jeg tenner ikke så mye på tynne gutter, liker at de er godt bygd.

Det eller verste jeg ser er sånne muskelbunter, à la kroppsbyggere.

Jeg ville faktisk heller hatt en mann i sengen med ølmage og kilo for mye enn en mann som er overdimensjonert i muskelveien. (ja, jeg har prøvd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her var det mye artige svar å logge seg inn på :wink: . Er enig i mye av det som blir sagt (skrevet) her! Dvs., jeg trenger ikke BH enda, setter også pris på andre ting enn kropp, men snakker også litt om "det dyriske" der og da (og da kan kroppen ofte ha litt å si 8) Tror i bunn og grunn at mange her mener det samme - det gjør ikke noe om det er en god kombinasjon, og alt til sin tid................

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til humor, sjarm, utstråling og alt det der vi er enige om er viktigst, digger jeg skikkelig HÅRETE mannfolk! Jo mer, jo bedre....!

Eks'en min mente at jeg ga meg vel ikke får jeg fikk en gorilla...

Sjøl mente han at han var altfor hårete, særlig på ryggen. JEG syns det var deilig......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...