Gå til innhold

Ønsker meg ny jobb!

Nina69

Anbefalte innlegg

Nå er jeg skikkelig lei. Har jobbet ett år som butikkmedarbeider, og kjenner på meg selv at jeg ønsker noe mer ut av livet mitt. Har 3 barn, som tidligere har gjort det vanskelig å studere. De er nå 10, 7 og 5 1/2 år, så kanskje jeg kan greie det nå... Har lyst å utrette noe, rett og slett få meg en jobb som gir meg noe tilbake. Savner å få bruke det vettet jeg ble tildelt, for sånn som det er nå, føler jeg meg lite nyttig. Problemet mitt er bare at jeg ikke aner hvilken vei jeg skal ta. Håper dere kan fortelle om deres utdanningsløp, slik at jeg kan se hva som skal til for å få en jobb med litt mer utfordring enn "har du medlemskort, ha en fin dag". :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var i samme situasjon som deg, valgte utdanning litt i blinde, angrer det idag.

Kontakt f.eks et rådgivningsfirma (tror det heter Emmali). Min venninne gjorde det og hadde supert utbytte. Fikk både klargjort tankene og diskutert muligheter og fikk råd om hvilke områder hun "hadde evner i". Emmali koster noen tusen, men var verd utlegget. Har visstnok kontorer flere steder i Norge. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...