Gå til innhold

Milde måne Rema var dyr i dag. Aldri sett makan!😱

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De vet folk handler i dag og alle basisvarer var dyrere enn vanlig.

Griske folk.

Anonymkode: 4852d...12a

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da bør du ikke gå på Meny eller Coop Mega, for det er nærmest ran på høylys dag. Har du kun Rema i ditt nærområde? Kiwi skal visstnok være en del billigere.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De skal vel ta igjen det tapte etter påsketilbudene nå da sikkert.. 🙄 Tørr ikke engang tenke på hvordan prisene blir på juni, når det blir nytt "prisvindu"...

Anonymkode: b6412...b1a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor handler man i dag?

Butikkene har ingen incentiv for tilbud da mange "må" fylle opp etter påske. 

Produktene har ligget i butikk alt for lenge, og har kort holdbarhet, da det har vært stille i påsken. 

Anonymkode: 3a651...8bc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Griske folk.

De er til for å tjene penger, hva trodde du?

Anonymkode: 0c4e9...328

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Eksenpler?

Anonymkode: a2867...7b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Wednesday Addams skrev (5 timer siden):

Da bør du ikke gå på Meny eller Coop Mega, for det er nærmest ran på høylys dag. Har du kun Rema i ditt nærområde? Kiwi skal visstnok være en del billigere.

Man får hva man betaler for. Mega og Meny er dyrere, men også de eneste butikkene som har noe som kan kalles et anstendig utvalg. Etter å ha bodd i utlandet noen er det alltid flaut å se det ultrprosesserte søppelet norske billigkjeder kaller mat. At dere fortsatt finner dere i dette er tilnærmet ubegripelig.

Anonymkode: 67a92...4c0

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Griske folk.

Alle biligkjedene har satt opp igjen prisene nå etter påske. Har sjekket både Rema, Extra og Kiwi.

• Liker 1
Skrevet
Grüner skrev (Akkurat nå):

Alle biligkjedene har satt opp igjen prisene nå etter påske. Har sjekket både Rema, Extra og Kiwi.

Det er nå de skal ta igjen det de gikk i tap på de sinnsyke tilbudene før påske  på blant annet marsipan, vaffelmiks, paprika osv. 

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Man får hva man betaler for. Mega og Meny er dyrere, men også de eneste butikkene som har noe som kan kalles et anstendig utvalg. Etter å ha bodd i utlandet noen er det alltid flaut å se det ultrprosesserte søppelet norske billigkjeder kaller mat. At dere fortsatt finner dere i dette er tilnærmet ubegripelig.

Enig der. Jeg foretrekker Meny og Coop Mega, men av og til er det greit å handle litt billigere.

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke matvarer bør jeg sjøpe?

Anonymkode: 535df...5d1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sjekk tilbudsavisene :)

Anonymkode: 99a63...82d

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ordbok:)

Anonymkode: 7452b...d8b

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg bor mellom Norge og et annet europeisk land og må si meg enig. Det er så mye "drit", men samtidig er det jo veldig dyrt om man skal spise friske, økologiske varer og handle på Meny/Mega osv. Det blir en mellomting her, jeg handler ferske produkter og spesialvarer på de butikkene med godt utvalg, og basisvarer på Rema/Kiwi.

Merket ikke at det var noe dyrere i dag, men i dag ble det ukeshandling på Meny og jeg brukte sikkert 1300 kr, 300 mer enn det de samme varene kostet for 2-3 mnd siden.

Hvilke Rema-varer har gått opp etter påske?

Anonymkode: a8bc8...c66

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

De har da akkurat like mye ultraprosessert mat på Mega og Meny? De har bare større utvalg av den. Det er fullt mulig å lage mat fra bunnen av når man handler på Rema også.

Anonymkode: c2bdc...ba1

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg handler på alle butikkene, og jeg har alle appene, med kuponger og personlige tilbud.

Er det halvpris på kjøttdeig på Rema, kjøper jeg kjøttdeig der. Det er alltid en av kjedene som har en stor gulost på kampanje, så kjøper aldri det til full pris heller. Finnes alltid kampanje på en eller annen kaffe, og alltid en butikk som har kampanje på brus, eller sprudle vann. 

Med 30% på my nå på Meny, så da blir det gjort unna, pasta og sauser. Frykt og grønt også. 

Sånne ting som skjeldent er på tilbud, som weetabix, eller havrefras, kjøper jeg på rema eller kiwi. Samme med melk, fløte etc. 

Lever på kampanjer, Da får vi også litt variasjon. Kylling, svin, okse, fisk. Det blir det som er på tilbud. 

Om butikkene ligger nærme, så går det lett. 

Anonymkode: a64bb...403

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi betalte 900 idag på Rema. Vanligvis er det rundt 700. Handler to ganger i uka

Anonymkode: ee11e...2f0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Griske folk.

Støtt din lokale "utlendings"butikk.

Anonymkode: a769a...ca8

AnonymBruker
Skrevet

De stjeler fra fattige folk, sjefene sitter igjen med flere millioner i lønn og millionbonuser, fallskjermer om de går av osv. Ikke rart folk føler seg urettferdig behandlet.

Anonymkode: f70b6...454

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

50% på frukt og grønt i dag med Æ da. Skal dra å kjøpe KUN det! 

Anonymkode: b6412...b1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...