AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #1 Skrevet 11. april 2023 Det skrives så ofte at det er så altfor enkelt å gå, at folk gir seg for lett... Vel, etter å ha prøvd og prøvd, og slukt kameler herfra til evigheten, så gjorde jeg det omsider slutt i går. Og nei! Det var søren ikke lett :(. Har så j... vondt inni meg nå, selv om jeg vet at det var til det beste for oss begge. Beklager kanskje meningsløst innlegg, men ville bare si det til noen. Det ER ikke lett å gå! 😪 Anonymkode: 59995...221 10 1
Rødstrupa Skrevet 11. april 2023 #2 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det skrives så ofte at det er så altfor enkelt å gå, at folk gir seg for lett... Vel, etter å ha prøvd og prøvd, og slukt kameler herfra til evigheten, så gjorde jeg det omsider slutt i går. Og nei! Det var søren ikke lett :(. Har så j... vondt inni meg nå, selv om jeg vet at det var til det beste for oss begge. Beklager kanskje meningsløst innlegg, men ville bare si det til noen. Det ER ikke lett å gå! 😪 Anonymkode: 59995...221 Det er kun gått en dag da. Mange vingler frem og tilbake. Ønsker deg lykke til videre. Håper valget ditt er gjennomtenkt og riktig for deg. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #3 Skrevet 11. april 2023 Hvordan tok partner det? Har dere barn? Anonymkode: d9ca1...3b2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #4 Skrevet 11. april 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvordan tok partner det? Har dere barn? Anonymkode: d9ca1...3b2 Han tok det ok der og da, men det har rent inn en del sårede/sinte meldinger i etterkant + at han har slettet meg fra alt av sosiale medier. Det må jeg bare godta, men det føles trist. Vi har ikke felles barn. Anonymkode: 59995...221
Trolltunge Skrevet 11. april 2023 #5 Skrevet 11. april 2023 Helt enig. Jeg har vært den som har avsluttet forhold hver gang det var nødvendig, og føler at da blir man drittsekken som sårer den andre, og som knapt har rett til å sørge selv. Man må liksom bare finne seg i at den andre sørger, eller er sinna. Det er like vondt å være den som må ta avgjørelsen om å avslutte noe som ikke fungerer bra, og ikke er man nødvendigvis den som i størst grad har forårsaket bruddet heller, men man blir likevel "drittsekken", mens det er den andre det er synd på. Det blir en mer ensom og fortiet sorg. 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #6 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det skrives så ofte at det er så altfor enkelt å gå, at folk gir seg for lett... Vel, etter å ha prøvd og prøvd, og slukt kameler herfra til evigheten, så gjorde jeg det omsider slutt i går. Og nei! Det var søren ikke lett :(. Har så j... vondt inni meg nå, selv om jeg vet at det var til det beste for oss begge. Beklager kanskje meningsløst innlegg, men ville bare si det til noen. Det ER ikke lett å gå! 😪 Anonymkode: 59995...221 Du kan ikke vite om det er til beste for begge at du går. Du kan bare vite om det er en avgjørelse som du ønsker å ta og som forhåpentligvis du blir fornøyd med. Helt greit at man går, men å si at det er for den andres skyld er utrolig nedlatende overfor den som ønsket forholdet. Anonymkode: e06c9...3ce
Mona123 Skrevet 12. april 2023 #7 Skrevet 12. april 2023 Du har sikkert har hatt det veldig vondt i lang tid før beslutningen om å gå. Det er ikke en lett avgjørelse. Det er dessverre ofte den som blir forlatt som får et helt støtteapparat rundt seg, og det forsterker nok ofte at den som går blir "den slemme" dessverre. Sender store klemmer. Dette var nok den beste løsningen for deg. Du hadde jo ikke gjort det slutt om du hadde det bra. 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #8 Skrevet 12. april 2023 Jeg har elsket min mann over alt i åresvis, og har vært redd for at han en dag skulle gå fra meg. Plutselig oppdaget jeg utroskap i fylla som ikke betydde noe fortalte han, men vips var følelsene for han skrumpet inn og plutselig ønsket jeg å gå ut av forholdet. Er overrasket over meg selv, og er i dyp sorg over at han ødela det fine vi hadde for et knull med en dame han ikke hadde følelser for engang. Anonymkode: 116f6...77c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå