Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2006 #1 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg vurderer å skifte yrkesretning. I dag driver jeg med noe helt annet, men jeg har veldig lyst til å bryte over tvert, og begynne å jobbe i barnehage, evt SFO. Å sette meg på skolebenken er jeg ike motivert for nå, så jeg sikter på assistentjobber i første omgang. -Men så var det økonomien da. Har jeg råd til dette? Hva tjener en barnehageassistent på topp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariadne Skrevet 2. januar 2006 #2 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Begynnerlønnen er ca 200 000 men så var det anisitet da. Endret 2. januar 2006 av Ariadne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariadne Skrevet 2. januar 2006 #3 Del Skrevet 2. januar 2006 og når det gjelder sfo så er de ofte stengt midt på dagen så det blir sjelden en 100% stilling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2006 #4 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Jeg sa på topp, gjorde jeg ikke? Jeg har drøyt 20 år. Jeg er klar over de noe reduserte arbeidstidene. Det er mye godt det som gjør det såpass usikkert økonomisk. Endret 2. januar 2006 av Paige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2006 #5 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg har jobbet i barnehage i 16 år,og har 242000,- i året.(ikke utdannelse) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sin Skrevet 2. januar 2006 #6 Del Skrevet 2. januar 2006 Lønn assistenter 199.000,- til 248.000,- for 20 års ans. fra barnehageforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariadne Skrevet 2. januar 2006 #7 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg kan sjekke med en assistent jeg kjenner i morgen om du ikke får svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2006 #8 Del Skrevet 2. januar 2006 Hjertelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå