AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #1 Skrevet 11. april 2023 Jeg vurderer å prøve Tinder igjen, men når jeg prøvde litt i høst (rett etter bruddet) så jeg at exen allerede var der inne. Var veldig ekkelt å se han der så jeg slettet profilen med en gang. Nå lurer jeg på om jeg kan blokkere han på Tinder? Vi blir selvsagt ingen match, men jeg så han mens jeg sveipet. Jeg tenker da å opprette en vanlig gratis Tinder-profil. Anonymkode: d296a...5bc
Jeg-er-anonym Skrevet 11. april 2023 #2 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg vurderer å prøve Tinder igjen, men når jeg prøvde litt i høst (rett etter bruddet) så jeg at exen allerede var der inne. Var veldig ekkelt å se han der så jeg slettet profilen med en gang. Nå lurer jeg på om jeg kan blokkere han på Tinder? Vi blir selvsagt ingen match, men jeg så han mens jeg sveipet. Jeg tenker da å opprette en vanlig gratis Tinder-profil. Anonymkode: d296a...5bc Vil tro at hvis du sveiper til venstre på han vil han aldri kunne få deg som et alternativ. Kan vel se på det som blokkering
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #3 Skrevet 11. april 2023 Jeg-er-anonym skrev (3 minutter siden): Vil tro at hvis du sveiper til venstre på han vil han aldri kunne få deg som et alternativ. Kan vel se på det som blokkering Ok, men må jeg se han flere ganger da? Kommer han opp igjen på nytt senere selv om jeg har sveipet venstre en gang? Anonymkode: d296a...5bc
Loonsta Skrevet 11. april 2023 #4 Skrevet 11. april 2023 Når du oppretter en profil, vil du få spørsmål om du ønsker å blokkere noen / ikke se en eventuell profil til en person, og da mener jeg at du taster inn tlfnr. til vedkommende. Vips så vil du ikke se e profilen de kanskje måtte ha. 2
Jeg-er-anonym Skrevet 11. april 2023 #5 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Ok, men må jeg se han flere ganger da? Kommer han opp igjen på nytt senere selv om jeg har sveipet venstre en gang? Anonymkode: d296a...5bc Du skal ikke måtte sveipe en person mer enn en gang med mindre du bruker flere platformer (eg. Telefon, pc, nettbrett etc.)
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #6 Skrevet 11. april 2023 Jeg-er-anonym skrev (1 time siden): Du skal ikke måtte sveipe en person mer enn en gang med mindre du bruker flere platformer (eg. Telefon, pc, nettbrett etc.) Mange registrerer seg gang på gang.. og da dukker de opp på nytt.. Anonymkode: 424ca...840
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #7 Skrevet 11. april 2023 Loonsta skrev (4 timer siden): Når du oppretter en profil, vil du få spørsmål om du ønsker å blokkere noen / ikke se en eventuell profil til en person, og da mener jeg at du taster inn tlfnr. til vedkommende. Vips så vil du ikke se e profilen de kanskje måtte ha. Takk, det skal jeg prøve. TS Anonymkode: d296a...5bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå