AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #1 Skrevet 11. april 2023 Nei, det er ikke av kosmetiske årsaker. Til de som har fått dette dekt, hva krevdes for å operasjon dekt offentlig? Kvier meg skikkelig for å ta dette opp med fastlegen da jeg er redd det ikke er ille nok til å få dekt noe. Har ikke målt hvor mye de indre kjønnsleppene henger utfor de ytre, men det er mye. Det gjør det vanskelig og vondt ifbm fysisk aktivitet, bekledning, sex, hygiene. Ja, det meste. Slitsomt å huske på å «brette» de inn hvis jeg vil sykle en tur, de er i veien ved sex, må være nøye i valg av undertøy for å unngå nevnte «bretting» for at det ikke skal gnage osv. Utrolig slitsomt! Anonymkode: 694fb...4d0
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #2 Skrevet 11. april 2023 Hvis underlivet er såpass at sex blir ukomfortabelt så får man vel det meste dekt. Jeg måtte selv gjennomføre en såkalt frenulum breve operasjon, og delvis omskjæring. Anonymkode: 1de68...920
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #3 Skrevet 11. april 2023 Stressa for at det ikke vil være nok, at det blir sett på som et overfladisk problem. Anonymkode: 694fb...4d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå