AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #1 Skrevet 11. april 2023 Har sett at det er mye tråder angående årets skatteoppgjør, mange av de har veldig mange svar i seg og jeg har ikke greid å grave meg fram til et svar. Jeg fikk en del tilbake på skatten i år og leverte inn skattemeldingen den 23 mars. Onsdag uken før påskeferien dukket summen opp i "mine krav og betalinger" på altinn under oversikt. På skatteetanen.no står det ikke at skatteoppgjøret er klart enda, men har jo sett at folk skriver at om summen kommer opp der så er pengene like rundt hjørnet. Stemmer det egentlig? Og stemmer det at de faktisk bare betaler ut på onsdager? Anonymkode: cb49f...c86
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #2 Skrevet 11. april 2023 Du kan få skatteoppgjøret tidligere hvis du leverer skattemeldingen før fristen 30. april og har penger til gode. Hvis du er gift, må også ektefellen din levere før fristen og ha penger til gode. Hvis du ikke leverte før fristen eller har restskatt, får du tidligst skatteoppgjøret i juni. Skatteoppgjør blir vanligvis sendt ut på onsdager, men endringer skjer raskt og vi kan derfor ikke svare på nøyaktig hvilke datoer det blir sendt. Vi sender ikke ut skatteoppgjør på helligdager, i påskeuken eller i juli og første halvdel av august. https://www.skatteetaten.no/person/skatt/skatteoppgjor/se-skatteoppgjoret-ditt/ Anonymkode: d088a...172
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #3 Skrevet 11. april 2023 Da er de rett rundt hjørnet. Nei de betaler ut alle dager i uka. Mine kom på mandag, ca 2 dager etter de kom opp i krav og betalinger. Fikk pengene likt som oppgjørsmeldingen. Anonymkode: ce347...575 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #4 Skrevet 11. april 2023 Jeg har akkurat fått skatteoppgjøret i innboks på Altinn.no. Vil jeg da få pengene på konto i morgen (onsdag)? Anonymkode: 7c236...6b3 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #5 Skrevet 12. april 2023 Jeg fikk pengene i natt:) Anonymkode: cb49f...c86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå