Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Startet å studere I august 2022. Traff en gutt som jeg ble raskt interessert i. I løpet av fadderuka hadde vi sex og siden har tonen vært god og stabilt, ikke noe som fører til dating. I perioder har han ignorert meg og i perioder kan han vise han har noe for meg. Venter desperat på at han skal be meg ut, men det tar jo evigheter så vurderer at jeg skal ha guts å be han ut. Eller hva synes dere?

Jeg er 37 og han 26

Anonymkode: e3ef6...93e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er 37 og han 26

Her har du svaret.

Anonymkode: 1a1a7...7df

• Liker 2
Skrevet

Vet ikke. Hadde han lyst å gå ut med deg så villet han ha bedt deg ut? Eller tror dere at gutter/menn sitter hjemme og venter å bli bedt ut? Dating i 2023 er jo såpass komplisert. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke problemer handler om deg som person, mer om hvor du har fokuset hen. Hva gjør du i studielivet som en 37 åring?. hvorfor er ikke du i jobb, med mann, barn og bolig?. Og dessuten så starter fadderuka dager etter første studie dag. du ga jo varene allerede før han rakk å be om det. Du var nok kun en hygge stund der og da. Mener du burde la dette gå, det kommer til å suge ut energien ditt. Fokuser på studie graden din og oppsøk menn som er oppriktig interesserte i deg.

Anonymkode: 155f3...2f5

AnonymBruker
Skrevet

Tviler på at du faktisk er 37 år....

For om du nærmer deg 40, burde du vel klare å finne ut av dette selv

Tenk å være snart 40 og ikke en gang tørre å spørre en studentkompis om å finne på noe sammen...

TA DEG SAMMEN A. 

Anonymkode: 835a6...042

AnonymBruker
Skrevet

«I perioder har han ignorert meg» , der har du svaret ditt.

Anonymkode: b4e2f...065

AnonymBruker
Skrevet

Fadderuka var ikke den i august i fjor? Er altså over 6 mnd og i perioder så unngår han deg helt. Innse det, han er ikke interessert 

Anonymkode: c8548...125

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...