Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han var ikke forelsket, men hadde romantiske følelser...Hva er egentlig forskjellen?

Anonymkode: 73d20...811

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han var ikke forelsket, men hadde romantiske følelser...Hva er egentlig forskjellen?

Bare han kan svare på hva han egentlig legger i det. 

Jeg har også en som sier han ikke har romantiske følelser til meg. Men, alt annet. Noe jeg ikke kan skjønne noe av. 

Selv har jeg droppet og stille spørsmål ved hva han la i romantiske følelser. Tydeligvis vil han ikke noe mere med meg, uansett årsak.

Om han unngår de følelsene han har forklart til meg...Og som jeg kjenner han har for meg, for å beskytte seg selv eller hva det nå er spiller liten rolle. 

Anonymkode: bfd24...b6a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bare han kan svare på hva han egentlig legger i det. 

Jeg har også en som sier han ikke har romantiske følelser til meg. Men, alt annet. Noe jeg ikke kan skjønne noe av. 

Selv har jeg droppet og stille spørsmål ved hva han la i romantiske følelser. Tydeligvis vil han ikke noe mere med meg, uansett årsak.

Om han unngår de følelsene han har forklart til meg...Og som jeg kjenner han har for meg, for å beskytte seg selv eller hva det nå er spiller liten rolle. 

Ja, det var motsatt til meg. 

Altså, han sa han ikke hadde romantiske følelser for meg. 

Skrevet

Forelskelse er noe veldig intens, irrasjonelt, slitsom eller berusende...
Romantikk er et langt videre begrep rundt kjærestefølelser og framtidsplaner, tenker jeg.
Ikke alle fine forhold starter med forelskelse, men at man blir glad i hverandre med en mildere start.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Andro said:

Forelskelse er noe veldig intens, irrasjonelt, slitsom eller berusende...
Romantikk er et langt videre begrep rundt kjærestefølelser og framtidsplaner, tenker jeg.
Ikke alle fine forhold starter med forelskelse, men at man blir glad i hverandre med en mildere start.

Ja, jeg håper det er som du sier. Han har visst ikke vært forelsket i meg, men sier at han hele tiden har hatt romantiske følelser. Han vil bli gammel med meg og ser ikke etter noen annen kjæreste.
Men jeg er veldig i tvil om dette er "bra nok". Har lyst til å ha en kjæreste som har vært7er like forelsket i meg som jeg i ham. 

Skrevet

At noen er oppriktig glad i deg er det beste du kan få. Det er ekte og nedpå.
Forelskelser er ikke til å stole på, og jeg avskyr det inderlig.

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Matas, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...