AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #1 Skrevet 11. april 2023 Tenker på tilstanden som er farlig for barnet, jeg fikk påvist den nå i slutten av svangerskapet og hadde en normal fødsel i uke 37. Nå som jeg har fått den påvist er det 90% sjanse for at jeg vil få tilstanden igjen ved et eventuelt nytt svangerskap. Hvis verdiene er «sånn og sånn» bør ungen forløses i uke 38. Er verdien «sånn og sånn» bør ungen forløses i uke 34-35. Jeg har allerede to friske barn og jeg kunne veldig gjerne tenke meg en til, men at barnet kanskje må forløses så tidlig som uke 34-35 synes jeg er skremmende å tenke på. Når jeg har tatt dette opp med lege/jordmødre så får jeg bare beskjed om at «det skal du ikke tenke på» og «det tar vi når den tid kommer». Men jeg risikerer jo i større grad å få et barn med spesielle behov. Jeg vet man kan få medisiner for å dempe tilstanden, men det er likevel ikke alltid like effektivitet. Ønsker å høre erfaringer fra kvinner som har vært i samme situasjon som meg og har blitt gravid på nytt etterpå. Anonymkode: 58105...309
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå