AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #1 Skrevet 11. april 2023 Før vi bestemte oss for å prøve på barn hadde vi sex opptil 3 ganger for dag i alle ferier og helger, i hverdagene var det som regel en runde på morgen før vi begge dro på jobb og en runde før vi la oss for kvelden. Nå er jeg blitt gravid og er kun 3 måneder på vei, likevel har sexlivet dalt. Han sier at han ikke vet hva det skyldes. Han sliter med å få den opp og når han først er inne i meg blir han ofte slapp. De gangene han klarer å få orgasme kommer det veldig lite sæd, det er egentlig ingenting. Jeg er redd han ligger med andre på grunn av dette. Er det ikke slik at sædproduksjonen går ned jo mer utløsning man har? Jeg kan fint leve med å gå gjennom en tørkeperiode frem til barnet vårt er født, men ikke dersom han henter nytelse andre steder. Anonymkode: c456b...305
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #2 Skrevet 11. april 2023 Henter nytelse andre steder? Anonymkode: f8d0e...b98
Gjest EmKay Skrevet 11. april 2023 #3 Skrevet 11. april 2023 Det dere opplever er nok ganske normalt, opplevde det selv når jeg var gravid. Ikke noe gøy, men man må jo nesten bare respektere det om sex blir for rart for dem i den fasen. Men om han ligger med andre eller ikke kan du i grunn bare finner ut av om dere snakker sammen. Kan det hende han faker at han kommer? Eller at orgasmen er svak? Dere hadde jo åpenbart mye sex før, så du er vel godt kjent med produksjonens hans ved så hyppig utløsning. Om han klarer å ligge med noen andre oftere enn dere pleide å ligge sammen, slik at det går ut over produksjonen, blir jeg nesten imponert.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #4 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Henter nytelse andre steder? Anonymkode: f8d0e...b98 Ja, ved å være utro. Jeg tror ikke det, men det er jo litt rart å gå fra en så ekstrem sexlyst til å ikke ønske det i det hele tatt ? Anonymkode: c456b...305
KristinF Skrevet 11. april 2023 #5 Skrevet 11. april 2023 Nei, det er ikke rart. Sexdrive går opp og ned i livet, nå er det litt nede og da får man bare vente til den går opp igjen. Slapp av litt. Det er helt normalt. Hjelper ikke akkurat at du stresser han på det. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #6 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, ved å være utro. Jeg tror ikke det, men det er jo litt rart å gå fra en så ekstrem sexlyst til å ikke ønske det i det hele tatt ? Anonymkode: c456b...305 Det er hyggelig med menn som tenner på gravide, men mannen min gjorde ikke det. Han synes ikke gravide damer er noe fine. Det er kjipt når det er sånn, men det er ikke noe de kan styre. Anonymkode: be635...1c0
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #7 Skrevet 11. april 2023 Jeg blir sjokkert hver gang jeg leder om folk som ikke er forberedt på et annerledes sexliv når det er svangerskap, fødsler og småbarnsliv. Tenker ikke folk over dette i det hele tatt? Ja. Mange erfarer at med tid og stunder så er sexlivet tilbake til slik det var vant med. Men for svært mange så forandres sexlivet for alltid. Dette kan jo ikke komme overraskende på? Anonymkode: 25d04...b57
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #8 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, ved å være utro. Jeg tror ikke det, men det er jo litt rart å gå fra en så ekstrem sexlyst til å ikke ønske det i det hele tatt ? Anonymkode: c456b...305 Nei. Under periode med svangerskap, fødsler, småbarn etc, så er det ikke rart i det hele tatt. Anonymkode: 25d04...b57
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #9 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er hyggelig med menn som tenner på gravide, men mannen min gjorde ikke det. Han synes ikke gravide damer er noe fine. Det er kjipt når det er sånn, men det er ikke noe de kan styre. Anonymkode: be635...1c0 Det går vel an å synes gravide damer er flotte, om kanskje ikke en seksuell kontekst? Anonymkode: 5ab79...dc8
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #10 Skrevet 11. april 2023 Da min samboer ble gravid, sluttet jeg og se på henne som et seksuelt vesen. Hun ble en mor. Beskyttelsesinnstinktet mitt slo mer inn. Hun ble mor til mitt kommende barn, og ikke en jeg skulle ha sex med. Hørt flere menn beskrive samme opplevelsen. Anonymkode: 25d04...b57 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #11 Skrevet 11. april 2023 Mange syns det er rart å ha sex fordi de føler barnet på en måte er litt involvert i sexakten. Og etterhvert når babyen vokser til inni der, blir de redd for å støte borti. Har du snakket med mannen om det? Har dere historie med utroskap siden du er redd for dette? Anonymkode: 1b2d1...003
Christel A Skrevet 11. april 2023 #12 Skrevet 11. april 2023 Kjenner meg godt igjen. Begge fedrene til mine barn fant meg ikke spesielt sexy med stor mage. Ikke følte jeg meg spesielt sexy selv heller. Etter fødslene tok det litt tid før sexlivet ble normalt igjen.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #13 Skrevet 11. april 2023 Menn er oftere utro i svangerskap og etter å ha fått barn... Det er ekstremt vanlig desverre... Hvis magefølelsen din sier at han kanskje får seg sex andre steder så pleier magefølelsen å ha rett. Gå gjennom telefonen hans og apper som Kik, snap, whats app etc å se om du blir noe klokere. Om du ikke fra før av har tilgang til mobilen hans så ta det som en uskyldig selvfølge en dag. Legg igjen telefonen din på soverommet og mens dere sitter i stua og koser dere og ser film eller spiser middag så strekk deg naturlig (som den største selvfølge at det ikke var noe galt etter rart i det) etter mobilen hans som ligger på bordet og mens du holder den i hånda spør uskyldig "hva er koden, skal bare sjekke noe på nett jeg kom på nå :)". En uskyldig mann vil ikke nøle med å gi deg koden og bare tenke "jaja seff whatever" mens en skyldig mann vil bli oppspilt og nervøs, kanskje sint og truende "Hæ?! Hva da?! NEI! Hva skal du sjekke?! Hent din egen!" og prøve å nappe til seg telefonen sin fra hånda di. Om han reagerer sånn så har du fått svaret du lurer på. Anonymkode: 1b23c...b43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå