AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #1 Skrevet 11. april 2023 Og han legger ikke skjul på det heller. Han vet jeg kan se det morgenen etter. Hvorfor? Sånn ellers er han veldig hot/cold. Tidvis veldig intenst på, så stille lenge. Rolig type, ikke hatt dame på mange, mange år. Snill, men føler seg mislykket. Søker han etter meg? Hva kan det være? Anonymkode: dd713...8cb
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #2 Skrevet 11. april 2023 Hvordan i all verden kan du se at han har vært inne å kikket i chatten? Hvor er dette? Anonymkode: de636...fb5 8 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #3 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan i all verden kan du se at han har vært inne å kikket i chatten? Hvor er dette? Anonymkode: de636...fb5 Det spiller ingen rolle…. Ts Anonymkode: dd713...8cb
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #4 Skrevet 11. april 2023 Just now, AnonymBruker said: Det spiller ingen rolle…. Ts Anonymkode: dd713...8cb Jo, vi er flere som lurer på dette. For øvrig er han vel kanskje interessert i noe mer enn vennskap da. Anonymkode: 374db...69a 12 1
exictence Skrevet 11. april 2023 #5 Skrevet 11. april 2023 Ja, jeg lurer veldig på hvordan du kan se at han har vært inne på chatten deres? Jeg skjønner du kan se han er aktiv på det media stedet, men på chatten deres, kan du se det? Hvordan? 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #6 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo, vi er flere som lurer på dette. For øvrig er han vel kanskje interessert i noe mer enn vennskap da. Anonymkode: 374db...69a Jeg kan ikke si det i fare for å bli avslørt. Det er ikke en vanlig kanal å kommunisere sånn på. Ja, kan det være det han søker? Jeg får jo litt den magefølelsen jeg og. Jeg vet jeg er den eneste han kommuniserer med på den kanalen. Ts Anonymkode: dd713...8cb
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #7 Skrevet 11. april 2023 Han kan være inne på appen men ikke nødvendigvis deres samtale, kan være han chatter med flere Anonymkode: 5bf05...12d 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #8 Skrevet 11. april 2023 En "mislykket" mann er aldri ute etter venninner. Han ser sikkert etter tegn på at du vil ha han. Anonymkode: 3cad0...22a 1
Andro Skrevet 11. april 2023 #9 Skrevet 11. april 2023 Vi som sover lite oppfører oss sånn i alle chatter, med alle. Ikke overanalyser. 1 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #10 Skrevet 11. april 2023 Hvorfor kan ikke du bare spørre han? Hva er det verste som kan skje? Bare si at du har lagt merke til at han er mye i chatten deres på natten, og hva grunnen er til det. Hvis dere er venner, så kan man spørre hverandre om slikt uten problemer. Anonymkode: ccb70...709
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #11 Skrevet 11. april 2023 Dere er bare venner med chatter på et uvanlig sted samt du legger denne inn under singelliv og dating og ikke vennskap. Sikker på at du kun ønsker vennskap? Hva kan det være?? Anonymkode: 43aa1...91a 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #12 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Dere er bare venner med chatter på et uvanlig sted samt du legger denne inn under singelliv og dating og ikke vennskap. Sikker på at du kun ønsker vennskap? Hva kan det være?? Anonymkode: 43aa1...91a Jeg ønsker ikke kun vennskap med han, jeg vil noe mer, men det er vanskelig akkurat nå. Andro skrev (1 time siden): Vi som sover lite oppfører oss sånn i alle chatter, med alle. Ikke overanalyser. Jeg er den eneste han kommuniserer med på den kanalen. AnonymBruker skrev (1 time siden): En "mislykket" mann er aldri ute etter venninner. Han ser sikkert etter tegn på at du vil ha han. Anonymkode: 3cad0...22a Det er akkurat det jeg håper. Ts Anonymkode: dd713...8cb
anonym78910 Skrevet 11. april 2023 #13 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det spiller ingen rolle…. Ts Anonymkode: dd713...8cb Jo det gjør det 🤣 jeg gjør det samme i Snapchat. Men passer på å være i flymodus, tror ikke han ser det da. Har aldri brukt Snapchat til dating, var før Snapchat sist jeg var interessert i noen 😅😂 ble veldig nysgjerrig nå. Jeg er såklart innom chatten vår siden jeg liker han. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #14 Skrevet 11. april 2023 Høres ut som at du har lastet ned en eller annen fake app som forteller deg at nå har han liksom vært inne å kikket, sånn som det fantes fake apper til facebook og instagram for å se hvem som besøkte profilen. Det går ikke an i virkeligheten, det er appen som dikter opp. Det fins ingen meldingstjeneste hvor sånne ting registreres og sendes til andre. Det vil være brudd på personvernrettighetene Anonymkode: de636...fb5 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #15 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Høres ut som at du har lastet ned en eller annen fake app som forteller deg at nå har han liksom vært inne å kikket, sånn som det fantes fake apper til facebook og instagram for å se hvem som besøkte profilen. Det går ikke an i virkeligheten, det er appen som dikter opp. Det fins ingen meldingstjeneste hvor sånne ting registreres og sendes til andre. Det vil være brudd på personvernrettighetene Anonymkode: de636...fb5 Nei, ingen fake app. Herregud, kan dere ikke bare tro meg da? Det er ikke en vanlig kanal for kommunikasjon uansett. Jeg kan se at han har vært der inne for det står «sist sett 01:22». Det var uansett ikke hvilken kanal vi er på jeg ville diskutere, det var om det kunne tyde på en interesse. Jeg tror jeg bare velger å tro det. Ts Anonymkode: dd713...8cb
anonym78910 Skrevet 11. april 2023 #16 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, ingen fake app. Herregud, kan dere ikke bare tro meg da? Det er ikke en vanlig kanal for kommunikasjon uansett. Jeg kan se at han har vært der inne for det står «sist sett 01:22». Det var uansett ikke hvilken kanal vi er på jeg ville diskutere, det var om det kunne tyde på en interesse. Jeg tror jeg bare velger å tro det. Ts Anonymkode: dd713...8cb Det er såklart interesse 😊 han liker deg.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #17 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, ingen fake app. Herregud, kan dere ikke bare tro meg da? Det er ikke en vanlig kanal for kommunikasjon uansett. Jeg kan se at han har vært der inne for det står «sist sett 01:22». Det var uansett ikke hvilken kanal vi er på jeg ville diskutere, det var om det kunne tyde på en interesse. Jeg tror jeg bare velger å tro det. Ts Anonymkode: dd713...8cb Høres rart ut å gå inn å sjekke gamle meldinger gjentakende ganger. Er du sikker på at du ikke er i elskerinnefella og at han bruker kanalen til å skrive med andre kvinner på natta? Anonymkode: de636...fb5 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #18 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, ingen fake app. Herregud, kan dere ikke bare tro meg da? Det er ikke en vanlig kanal for kommunikasjon uansett. Jeg kan se at han har vært der inne for det står «sist sett 01:22». Det var uansett ikke hvilken kanal vi er på jeg ville diskutere, det var om det kunne tyde på en interesse. Jeg tror jeg bare velger å tro det. Ts Anonymkode: dd713...8cb Men hvordan kan noen her vite om han er interessert eller ikke da. For alt vi vet kan han være en psykotisk stalker også. Og hvorfor bare på natta? Anonymkode: 9df0d...266 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #19 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, ingen fake app. Herregud, kan dere ikke bare tro meg da? Det er ikke en vanlig kanal for kommunikasjon uansett. Jeg kan se at han har vært der inne for det står «sist sett 01:22». Det var uansett ikke hvilken kanal vi er på jeg ville diskutere, det var om det kunne tyde på en interesse. Jeg tror jeg bare velger å tro det. Ts Anonymkode: dd713...8cb «Sist sett» betyr vel bare at han sist har vært i appen, ikke i samtalen? Anonymkode: a6fdf...9f4 2 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #20 Skrevet 11. april 2023 Identisk tråd som dette var her for over 3 mnd siden. Så hvis du FORTSATT ikke har kommet noen vei med han ts så er han ikke veldig interessert Anonymkode: de636...fb5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå