AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #1 Skrevet 11. april 2023 Å fy FAEN!! Jeg eksploderer snart! Ble innlagt pp sykehuset i går grunnet en infeksjon. Det uvesenet av et menneske jeg deler rom med gjør meg FAEN meg sinnsyk!! Maser og maser og maser hele JÆVLA tiden! Pratesyk herfra til HELVETE!! Har jo for FAEN meg ikke lyst til å prate masse tomt pissprat med en tilfeldig idiot når selv er innlagt på sykehus!! Kjenner det koker Anonymkode: 57292...a95
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #2 Skrevet 11. april 2023 Usj.... be om ørepropper? Anonymkode: 40b50...1d3
Rødstrupa Skrevet 11. april 2023 #3 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Å fy FAEN!! Jeg eksploderer snart! Ble innlagt pp sykehuset i går grunnet en infeksjon. Det uvesenet av et menneske jeg deler rom med gjør meg FAEN meg sinnsyk!! Maser og maser og maser hele JÆVLA tiden! Pratesyk herfra til HELVETE!! Har jo for FAEN meg ikke lyst til å prate masse tomt pissprat med en tilfeldig idiot når selv er innlagt på sykehus!! Kjenner det koker Anonymkode: 57292...a95 Så så pass på blodtrykket! Si fra til vedkommende, eller sykepleier. Kanskje det ordner seg… 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #4 Skrevet 11. april 2023 Si at du er sliten, og må hvile. Evt. kan du si ifra til en sykepleier at du blir plaget av medpasienten, om du synes det er vanskelig å si ifra direkte. Anonymkode: 6463b...5c5 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #5 Skrevet 11. april 2023 Dette må du si ifra om- både til sykepleierene og til medpasient. be om skjermbrett mellom sengene. Si at du er dårlig og trenger ro. Orker ikke å prate. Hvis ikke det hjelper får du bare eksplodere da. Kanskje vedkommende forstår SE TIL HELVETE Å HOLDE KJEFT OG VIS HENSYN - Kombinert med et kraftbrøl 😁 Anonymkode: 634e0...90a 2
Rødstrupa Skrevet 11. april 2023 #6 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette må du si ifra om- både til sykepleierene og til medpasient. be om skjermbrett mellom sengene. Si at du er dårlig og trenger ro. Orker ikke å prate. Hvis ikke det hjelper får du bare eksplodere da. Kanskje vedkommende forstår SE TIL HELVETE Å HOLDE KJEFT OG VIS HENSYN - Kombinert med et kraftbrøl 😁 Anonymkode: 634e0...90a 🤣🤣🤣🤣
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #7 Skrevet 11. april 2023 Jeg hadde sagt klart og bestemt "Vi må dele rom, men det betyr ikke at jeg har interesse av at snakke med deg eller høre på deg hele tiden. Dette er ikke leirskole og vi er ikke her for å bli bestevenner. Jeg er syk og trenger hvile." og så hadde jeg bare ignorert personen. Fungerte det ikke hadde jeg sagt i fra til sykepleier. Hvis det ikke hjalp, hadde jeg, hvis jeg orket rullet ut sengen på gangen og lagt meg der. Bare for å demonstrere. Nei, jeg hadde kanskje ikke gjort alt det (fordi egentlig så er jeg ganske så pyse), men jeg hadde sagt bestemt i fra i hvert fall, både til pasient og sykepleiere. Anonymkode: 77728...2d4 1
Gjest takinova Skrevet 11. april 2023 #8 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Å fy FAEN!! Jeg eksploderer snart! Ble innlagt pp sykehuset i går grunnet en infeksjon. Det uvesenet av et menneske jeg deler rom med gjør meg FAEN meg sinnsyk!! Maser og maser og maser hele JÆVLA tiden! Pratesyk herfra til HELVETE!! Har jo for FAEN meg ikke lyst til å prate masse tomt pissprat med en tilfeldig idiot når selv er innlagt på sykehus!! Kjenner det koker Anonymkode: 57292...a95 Har ikke selv vært innlagt, men når mamma og pappa har ligget inne ved flere anledninger, så har jeg bitt meg merke i at de romkameratene ofte har vært veldig snakksalige. Kanskje det er en sykehusgreie? At man blir veldig familiær. Du får bare være avvisende, så gir hen seg nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå