Gå til innhold

Hvordan ta det videre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en kar via en dugnadssak. En stund etter tok han kontakt, og vi har møttes flere ganger etter det. Vært ute og spist, og spist hjemme hos han blant annet.

Han har tatt initiativ hver gang, men føler jeg samtidig har vist interesse tilbake. Men har holdt noe igjen da alt er veldig vennskapelig. Har vært lite flørting, eller forsøk på det. 

Tenkte å høre om han ville komme på middag hos meg til helgen. Men altså, hva skal en servere, og hvordan får man bekreftet at det er mer enn en vennskapelig tone og gjerne få inn litt intimitet? 

Anonymkode: 9d749...2ee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Inviter han på middag og bruk kommunikasjonsevnene dine til å fortelle han at du liker selskapet hans og syns det var på tide at du tok initiativ nå siden han har tatt initiativ hver gang, og spør han ser på dere som dating eller vennskapelig. Etter det er avklart blir det naturlig å peile samtalen inn på de litt mer seriøse spørsmålene, hva ser du etter i en partner, hvorfor har tidligere forhold tatt slutt, hva er viktig for deg i et forhold osv. og ut fra det så skapes gjerne en flørtende gnist om man er like i disse svarene. 

Etter middagen kan dere sette dere i sofaen i armkrok å se film eller om han drar hjem så gir du han en lang klem og stryker på han før han går. Vent med kyssing til daten etter for å holde spenningen oppe 

Anonymkode: 0a051...495

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke folk å flørte ? 

Øyekontakt! altså flørtende øyekontakt. Lær deg det. 

Smil med øynene, se han i øynene når han snakker. Se på leppene hans. Gjør det tydelig at du ser på han. Og smil. 

Ikke GLO hele tiden. Men, om han forteller noe, som kanskje er litt inspirerende, morsomt eller han prøver og imponere med sine historier. Vis at du ser på han, og liker det du ser! 

Veldig enkelt egentlig. Men, du må tørre å vise at du liker han, også må du tørre øyekontakt. Du kan stryke han på skuldrene, på armen. 

Komme litt borti han, du kan la foten/kne lene seg på hans fot og kne. 

Ja, sånn.. Da flørter du 🤩;) 

Anonymkode: 021b8...22d

AnonymBruker
Skrevet

TS her😅

Neii, ikke vært borti så mye flørting. For å gi litt back-story så har forhold aldri vært noe intr. for min del - er først de siste halvåret jeg har likt tanken rundt det. Jeg har hatt «friends with benefits» og det har vært mer en nok her i gården😅

Har forsøkt å date flere de siste mnd, og da har det vært mye mer flørting, så ikke vært borti at det har stått så stille tidlig. Men kanskje det er like greit, hvem vet. Så får man heller «gønne litt på» neste gang vi treffes eller bare være noe mer direkte☺️ 

Anonymkode: 9d749...2ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...