Gå til innhold

Reise alene i en alder av 20

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er 20 år og har ingen venner, går ikke på skole og jobber online så kan jobbe fra hvor som helst. Jeg har lyst til å reise alene i håp om å kanskje finne meg noen venner, men er redd jeg ikke klarer det. Noen som har råd?

Anonymkode: c5bf9...23f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hei! Jeg er 20 år og har ingen venner, går ikke på skole og jobber online så kan jobbe fra hvor som helst. Jeg har lyst til å reise alene i håp om å kanskje finne meg noen venner, men er redd jeg ikke klarer det. Noen som har råd?

Kan jeg spørre deg hva du jobber med? 

Finnes det ikke sånne chattesider og møteplasser på net hvor du kan møte venner? 

Hvor kunne du isåfall tenke deg å reise? Du må ta dine forhåndsregler isåfall. Du må ikke være naiv og stole på fremmede. Har hørt det er så mye kidnapping og trafficking. 

Anonymkode: adb3c...eb7

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje en språkreise hadde vært noe? Ikke reis med folk du møter på nettet, mye ymse der og det kan være farlig. 
hva med å ta et år folkehøgskole? 

Anonymkode: 79c19...0dc

AnonymBruker
Skrevet

Reise alene går greit, gjorde det selv fra jeg fylte 18. Men hvis du skal jobbe utenlands må du undersøke regler i forbindelse med folketrygden osv. 

Anonymkode: b6a50...14b

Skrevet

Språkskole er bra om du har råd til deg, blir fort kjent med folk da .

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Lurer også på hva du jobber med? Mitt tips er å lese og lære om landet du tenker å reise til først. Hvordan er kulturen, regler osv. Og selvfølgelig vær forsiktig  ikke stol 100% på noen. Verden er vakker men også så mye grusomt som skjer rundt..

Anonymkode: c0afb...745

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...