Gjest Catwoman Skrevet 2. januar 2006 #1 Skrevet 2. januar 2006 (endret) ... det noen gang vil bli tomt her inne på KG, rett og slett fordi det ikke er mer igjen å si, alt er ferdig diskutert, og alt er sagt, det må jo finnes en grense for hvor mye som kan sies og diskuteres og hvor mange meninger som finnes?! hmm... ok... jeg går og legger meg nå... natta... Endret 2. januar 2006 av Catwoman
Catus Skrevet 2. januar 2006 #2 Skrevet 2. januar 2006 He he..er du i det filosofiske hjørnet i dag? Jeg har for øvrig ikke tenkt over spørsmået ditt før.. Men med så mange pratesjuke folk her inne, går vi nok ikke tom for diskusjoner med det første. Så tror ikke du trenger å være redd for det..
Gjest gjest1 Skrevet 2. januar 2006 #3 Skrevet 2. januar 2006 Tror du at du noen sinne kommer til å gå tom for ting å tenke på? Det vi tenker på er jo det vi skriver om...
LilleBille Skrevet 2. januar 2006 #4 Skrevet 2. januar 2006 Tror ikke det er stor fare for at alle sammen blir tanketomme samtidig .. og det er da jammen mange tanketomme som skriver inn .. så da blir det uansett ikke noe problem ...
Gjest 2324 Skrevet 2. januar 2006 #5 Skrevet 2. januar 2006 Å nei. Vi ser jo daglige beviser på at man kan skrive tråd på tråd om de samme temaene!
Gjest christineemily Skrevet 3. januar 2006 #6 Skrevet 3. januar 2006 Så mange tankeløse folk som skriver meningsløse innlegg her inne så tror jeg ikke det er en reell problemstilling, nei .
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2006 #7 Skrevet 3. januar 2006 Man trenger da virkelig ikke å ha noe å skrive om for å skrive innlegg her inne! Det er bare å skrive noen ord som faller deg inn, så blir det fort en diskusjon av det. Om ikke annet kan det jo diskuteres om det er et tulleinnlegg eller ikke.
LilleBille Skrevet 3. januar 2006 #8 Skrevet 3. januar 2006 Man trenger da virkelig ikke å ha noe å skrive om for å skrive innlegg her inne! Det er bare å skrive noen ord som faller deg inn, så blir det fort en diskusjon av det. Om ikke annet kan det jo diskuteres om det er et tulleinnlegg eller ikke. ← Og så kan man få luftet de utroligste spørsmål
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2006 #9 Skrevet 3. januar 2006 Og så kan man få luftet de utroligste spørsmål ← Jepp! Og ikke kom og si at jeg ikke bidrar!
LilleBille Skrevet 3. januar 2006 #10 Skrevet 3. januar 2006 Jepp! Og ikke kom og si at jeg ikke bidrar! ← Nei det kan vi ikke si.
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2006 #11 Skrevet 3. januar 2006 1) Vi lærer ikke av våre feil 2) Historien gjentar seg 3) Det kommer nye til Vil aldri gå tom for temaer.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 3. januar 2006 #12 Skrevet 3. januar 2006 Temaene her resirkuleres i jevne mellomrom, dessuten skjer det alltid noe "nytt" i nyhetene .
Gjest Catwoman Skrevet 4. januar 2006 #13 Skrevet 4. januar 2006 Man trenger da virkelig ikke å ha noe å skrive om for å skrive innlegg her inne! ← jepp, sånn som dette innlegget feks. neida, jeg tror ikke det blir slutt på diskujsonene jeg heller. Bare begynte å tenke på det.... om hvor ubegrenset mye man kan diskutere....
Gjest GreenSky Skrevet 4. januar 2006 #14 Skrevet 4. januar 2006 Temaene her resirkuleres i jevne mellomrom, dessuten skjer det alltid noe "nytt" i nyhetene . ← Pluss at det dukker opp en ny vinkling nå og da. Og med stadig nye brukere, tror jeg ikke at vi vil bli "ferdig" diskutert på KG...
Anglofil Skrevet 7. januar 2006 #15 Skrevet 7. januar 2006 Tror det skal mye til før det blir stille her inne ja.. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå