AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #1 Skrevet 10. april 2023 Jeg fødte for snart 2 ær siden. Og jeg har fortsatt ganske stor, slapp hengemage. Og veier 25 kg for mye… er det noen «oppskrift» for å få dette raskt vekk? noen som har fine treningstips? Oppskrift på noe god mat som ikke er så «feitene»? Jeg ammer, og spiser fortsatt som en hest🥲 prøver å fylle med mye grønt, men søtsuget melder seg hele døgnet 😥😥 Anonymkode: a4730...0a6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #2 Skrevet 10. april 2023 Hvis du fødte for 2 år siden og fremdeles har hengemage, er den nok kommet for å bli. Mange får heng, det er ikke unormalt. Går du ned i vekt kan den jo bli mindre, men dersom du har mye heng tror jeg ikke den vil forsvinne helt. Det er noe med å godta at kroppen endrer seg etter graviditet. Jeg klarte ikke å gå ned i vekt før jeg sluttet å amme. Ble så utrolig sulten av å amme. Husk at du ikke skal slanke deg når du ammer. Anonymkode: 67007...c21 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #3 Skrevet 10. april 2023 For det første, man kan ikke spesifikt slanke kun magen, uansett hva man trener. Når det gjelder kosthold, så varierer det veldig fra person til person, men for min del er det mye lettere å være i kaloriunderskudd om jeg spiser mer protein, og mindre karbo, da kan jeg fint være i kaloriunderskudd uten å gå rundt sulten, siden protein metter lenger og mer enn karbo. Å få vekk søtsuget kan man nesten se på som å trappe ned på rusmidler eller medisiner, det er vanskelig i starten, men etterhvert venner kroppen seg til det, og søtsuget blir borte, må bare komme over den kneika Anonymkode: 0b6ea...848 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #4 Skrevet 10. april 2023 Du må slanke deg for å få vekk magen. Hold deg til grønnsaker, belgfrukter, nøtter, rent kjøtt og fisk. Ikke spis før du er sulten. Daglig mosjon. Anonymkode: 40a4d...ad1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #5 Skrevet 10. april 2023 Heng kan bli mer tydelig om underhudsfettet reduseres. Du bør søke på diastasis recti og øvelser for dette. For vekttap er kanskje litt kjedelig mat mindre fristende enn gode oppskrifter. Hvis du kvalifiserer for å operere henget vil du ikke bli akseptert med mye overvekt. Deg er også lurt å være ferdig med barneønske. Anonymkode: 4007c...d3b
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #6 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg fødte for snart 2 ær siden. Og jeg har fortsatt ganske stor, slapp hengemage. Og veier 25 kg for mye… er det noen «oppskrift» for å få dette raskt vekk? noen som har fine treningstips? Oppskrift på noe god mat som ikke er så «feitene»? Jeg ammer, og spiser fortsatt som en hest🥲 prøver å fylle med mye grønt, men søtsuget melder seg hele døgnet 😥😥 Anonymkode: a4730...0a6 Zink mot søtsug+ masse vann Anonymkode: 7e1ac...c15
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #7 Skrevet 13. april 2023 Jeg trente mye styrke, da forsvant hengemagen. Den ble flat. Jeg trente 3- 4 ganger i uka. Det er det eneste som hjelper. Selv spiser jeg bare mellom 11 og 19, et par av og til tre måltider om dagen. Ellers drikker jeg bare vann eller te uten sukker mellom 19 om kvelden til 11 om formiddagen. Det er også veldig slankende. Spiser ikke noe særlig sukker. Da forsvinner hengemagen Anonymkode: 1b7c3...430
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå