Gå til innhold

Dusje eller ikke med han....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi drakk vin og etterpå sex, han har sagt han ikke søke forhold så ble det sånn, etter sex, ble det litt søl. Så vi tok dusj sammen, jeg begynte å kline litt med han i dusjen. Han ville ut av dusjen så fort som mulig, følte meg avvist. Etterpå satte jeg meg ned i sofaen og litt aftercare selvom FF. men da ville han dra hjem.  Hvordan er det med deres FF? Jeg hører om folk som har både dypt vennskap og den sexen og aftercare. Men føles mer ut som at han ser på meg som et objekt

Anonymkode: b6ce1...fbf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Puh. Godt han ikke tisset på deg i dusjen da 😄

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at dere ønsker forskjellige ting og burde snakke sammen.

Anonymkode: a2a6d...d0c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Bombasi skrev (3 minutter siden):

Ja dette er kjærlighetstesten. Menn som tisser på deg tester om du liker han.

Anonymkode: e7389...613

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja dette er kjærlighetstesten. Menn som tisser på deg tester om du liker han.

Anonymkode: e7389...613

😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Vi drakk vin og etterpå sex, han har sagt han ikke søke forhold så ble det sånn, etter sex, ble det litt søl. Så vi tok dusj sammen, jeg begynte å kline litt med han i dusjen. Han ville ut av dusjen så fort som mulig, følte meg avvist. Etterpå satte jeg meg ned i sofaen og litt aftercare selvom FF. men da ville han dra hjem.  Hvordan er det med deres FF? Jeg hører om folk som har både dypt vennskap og den sexen og aftercare. Men føles mer ut som at han ser på meg som et objekt

aftercare? mener du kos og han ville ikke kose? 🤷‍♀️ 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Sofie Maria skrev (25 minutter siden):

aftercare? mener du kos og han ville ikke kose? 🤷‍♀️ 

Ja, jeg ville kose. Han ville ikke kose.🙁 han er livredd sikkert for følelser. Ikke noe overnatting. Helle tar han med ikke med ute på drinks, noen han har gjort med tidligere Ff

AnonymBruker
Skrevet
Bombasi skrev (34 minutter siden):

Om han hadde tissa på meg så hadde jeg søren meg klikka

AnonymBruker
Skrevet

Du er jo et objekt for ham som FF. Det er kun sex han er ute etter.

Anonymkode: cc196...ddd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja, jeg ville kose. Han ville ikke kose.🙁 han er livredd sikkert for følelser. Ikke noe overnatting. Helle tar han med ikke med ute på drinks, noen han har gjort med tidligere Ff

dårlig business, jeg ville tatt opp saken med han, kos er jo kjempeviktig!

Eventuelt bare dumpa han/få han bort. Han kan finne en annen jente å behandle ræva 😏

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han sier jo at han ikke vil ha forhold, bare sex. Da er det bare buisness: ikke dusjing, drinker og kos sammen. 

Når du føler det blir for kaldt: hvorfor ikke droppe kalde fisker som han og heller date for å finne kjæreste?

Anonymkode: 5d0c4...e8e

• Liker 1
Skrevet

Ikke interessant med menn som ser på en som en slags gratis sexarbeider, og ikke vil forholde seg til sexpartneren som et helt menneske med følelser og behov. Derfor ville jeg heller aldri gått for one night stands.
Det ts beskriver er jo bare et tilfeldig møte, og ikke en fuckfriend. Friend-elementet er ikke tilstede i beskrivelsen.
Å ta vare på hverandre og gå gjennom opplevelsen i det du kaller aftercare er et minimum. Aftercare blir vanligvis bare brukt i BDSM-relasjoner, men det er forbilledlig i all seksuell kontakt egentlig. Tid til å lande, gjennomgå og evaluere,

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han sier jo at han ikke vil ha forhold, bare sex. Da er det bare buisness: ikke dusjing, drinker og kos sammen. 

Det er temmelig vanlig i rent seksuelle relasjoner, at man dusjer, koser og snakker sammen. Man skal ta vare på hverandre, og anerkjenne hverandre som mennesker. Man trenger ikke å være kjærester for å være et anstendig og omsorgsfullt menneske. 
Å gå ut for drinker og middager og den slags, det bikker fort over i noe som ligner forhold. For den som vil være diskret er det vel heller ikke ønskelig å ferdes ute sammen.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg tenker at dere ønsker forskjellige ting og burde snakke sammen.

Anonymkode: a2a6d...d0c

Dette. Åpenbart mangel på kommunikasjon om hva slags relasjon de ønsker her 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Om han hadde tissa på meg så hadde jeg søren meg klikka

Da ville det vært helt på sin plass med et velrettet spark et visst sted, så hadde han nok sluttet med det ganske fort...

Ellers så mistenker jeg at forumets "bæsje og prompe-mann" produserer sånne tråder som hakka møkk. Det er mistenkelig mange tråder om tissing, promping og bæsjing for tiden. Burde vært utestengt.

Anonymkode: b5502...e93

• Liker 1
Skrevet
Andro skrev (9 minutter siden):

Det er temmelig vanlig i rent seksuelle relasjoner, at man dusjer, koser og snakker sammen. Man skal ta vare på hverandre, og anerkjenne hverandre som mennesker. Man trenger ikke å være kjærester for å være et anstendig og omsorgsfullt menneske. 
Å gå ut for drinker og middager og den slags, det bikker fort over i noe som ligner forhold. For den som vil være diskret er det vel heller ikke ønskelig å ferdes ute sammen.

enig 😃.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selv om FF betyr fuck friend og da altså sex uten forpliktelser, så er det fint med litt normal sosial intelligens og høflighet. Til og med min FF som er en kjent norsk musiker tar seg tid til frokost og kanskje litt sofa slakt dagen derpå. Det får meg til å føle jeg mer verdigfull og ikke ‘brukt’.

Slik din FF behandler deg her gjør at dere egentlig bare kan droppe dem ene F’ en. Gidder du det?! Da bør såfall sexen være ekstremt god…

Anonymkode: 8aa43...5f5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...